پنج‌شنبه , آوریل 25 2024
آخرین خبرها

اجاره روزانه خانه تهران

اجاره روزانه خانه تهران

بسیاری از افراد اجاره روزانه آپارتمان را به رزرو هتل در طول سفر خود ترجیح می دهند. اقامت در واحد مستقل مزیت های بسیاری نسبت به هتل دارد و شرایط خاص خود را دارا می باشد. در این مطلب قصد داریم تا شرایط اجاره روزانه خانه تهران را بررسی نماییم تا با داشتن آگاهی و اطلاعات کافی بتوانید بهترین محل اقامتی را برای خود اجاره کنید.

یافتن محل اقامت مناسب

 

پیدا کردن اپارتمان و خانه مبله برای اجاره روزانه در تهران کار چندان سختی نیست. با یک جست و جوی بسیار ساده در اینترنت می توانید به واحد های مبله دسترسی داشته باشید و موردی را برای اقامت خود برگزینید.مسئله بسیار مهم که در انتخاب محل اقامت باید به آن توجه داشته باشید موقعیت مکانی می باشد . در تهران به دلیل ازدحام جمعیت تردد بسیار دشوار است. برای مثال اگر سمت شرق تهران قصد انجام کاری را دارید بهتر است واحد مورد نظر خود را در همان سمت انتخاب کنید و در زمان خود صرفه جویی کنید و مدت زمان طولانی در ترافیک نمانید.

مسئله دیگری که در انتخاب واحد اقامتی باید در نظر داشته باشید امکانات و نوع محا اقامت می باشد. خانه هایی با امکانات بسیار لوکس تا واحد هایی با متراژ بسیار کم و امکانات ضروری وجود دارد . با توجه به نفرات , بودجه ی مورد نظر و انتظارات خود از اقامتگاه به این نکات باید توجه کنید.

شرایط و ضوابط

برای اجاره آپارتمان مبله و خانه در تهران باید به نکات زیر توجه کنید:

  • بعد از یافتن محل مورد نظر خود اطمینان حاصل کنید که از سایت معتبر رزرو خود را ثبت کنید. بسیاری از افراد سودجو از همین طریق با وعده ی تحویل دادن واحد لوکس به شما مبلغ را دریافت می کنند و واحدی به شما تحویل داده نمی شود . برای همین از سایت های معتبر رزرو خود را ثبت نمایید  و با خیال راحت وجه را پرداخت نمایید.
  • برای اجاره واحد ارائه ی مدرک شناسایی معتبر ضروری ست. میزبانان بدون داشتن مدارک واحد را به شما تحویل نمی دهند. برای مواجه نشدن با این مشکلات قبل از رفتن برای تحویل واحد بهتر است با میزبان در این باره صحبت کنید.
  • قبل از رزرو خود باید تعداد نفرات را به میزبان اعلام نمایید و در طول اقامت خود بیش از این تعداد نشوید. بسیاری از میزبانان واحد خود را به تعدد مشخصی اجاره می دهند. در صورت نفرات بیشتر تخلف از جانب مسافر محسوب می شود.
  • در صورتی که قصد برگزاری جشن و مهمانی یا هر برنامه ای که باعث ایجاد سرو صدا می شود را دارید باید قبل از رزرو با میزبان هماهنگ شوید. بسیاری از واحد ها برای این قبیل کار ها مناسب نیست و موجب آزار دیگران می شود. پس بنابراین بهتر است قبل از رزرو در مورد این نکات با میزبان مشورت نمایید و بتوانید واحدی مناسب برای خود بیابید.
  • بعد از تحویل واحد در قبال تمام اشیاء موجود در خانه مسئول هستید. در صورت خرابی هر وسیله ای باید خسارت آن را بپردازید . پس بهتر است در نگه داری از این وسیله ها  کوشا باشید تا نیاز به پرداخت خسارت نشود.

قیمت اجاره آپارتمان مبله در تهران

قیمت آپارتمان های مبله در تهران با توجه به امکانات و  موقعیت مکانی متفاوت است. با توجه به بودجه مورد نظر خود می توانید واحدی مناسب بریا خود پیدا کنید

موقعیت مکانی

قیمت واحد اقامتی با منطقه ای که در آن واقع است ارتباط مستقیم دارد. آپارتمان های مبله ای که در شمال تهران قرار دارند قیمت بالاتری نسبت به آپارتمان های دیگر مناطق دارند. شمال تهران به دلیل داشتن آب و هوای بهتر و محیطی آرام تر قیمت واحد ها بیشتر است و اغلب واحد ها لوکس هستند. با توجه به بودجه ی مورد نظر خود می توانید واحد دلخواه خود را در محدوده مورد نظر انتخاب کنید. برای انتخاب واحد باید به دسترسی آن به سیستم های حمل و نقل توجه کنید . در صورت داشتن وسیله نقلیه قرار داشتن واحد اقامتی در طرح ترافیک مسئله ای ست که باید از قبل به آن فکر کنید.

امکانات

امکانت هر واحد شامل متراژ , تعداد اتاق , امکانات رفاهی موجود در هر واحد , دارا بودن پارکینگ و آسانسور و .. می باشد . واحد های مبله امکانات ضروری برای اقامت راحت مسافران را دارا می باشند. برخی از واحد های امکانات بیشتری دارند و بالطبع قیمت آن ها نیز بالاتر می رود. امکانات شامل دارا بودن ماشین لباسشویی , ماکروفر , داشتن آسانسور برای راحتی در رفت و آمد , دارا بودن پارکینگ و …می باشد. با توجه به متراژ و تعداد اتاق قیمت اقامتگاه ها نیز تغییر می کند . هرچه متراژ بالاتر باشد و ظرفیت مهمان بالاتر باشد قیمت آپارتمان نیز افزایش پیدا می کند.

اقامتگاه های مناسب برای برگزاری مراسمات

اجاره روزانه خانه در تهران برای مهمانی از مسائلی ست که ذهن افراد را به خود مشغول می کند . اغلب مردم ساکن تهران آپارتمان نشین هستند و برگزاری جشن و تولد در برخی آپارتمان ها مقدور نیست. واحد هایی مخصوص برگزاری جشن و مهمانی وجود دارند که با اجاره آن ها می توانید مراسمات خود را به راحتی برگزار کنید و بدون داشتن هیچ گونه نگرانی جشن و تولد برگزار کنید. برخی از این واحد های خانه های دربستی هستند که برای صدای موزیک و صحبت و خنده برای همسایه ها آزاری ندارد. برخی از آپارتمان ها نیز واحد ها به صورت آکوستیک هستند و به راحتی می توان مراسمات را در آن برپا کرد. برخی از واحد ها به صورت دیزاین شده اجاره داده می شود و هیچ دغدغه ای بابت تزئینات نیز ندارید. هزینه اجاره واحد های تزئین شده بیشتر است.

برای اجاره آپارتمان مبله تهران برای اقامت , اجاره خانه در تهران برای مهمانی می توانید از سایت رزرو خود را ثبت نمایید و بدون داشتن هیچ نگرانی بابت وجه پرداختی از اقامت خود لذت ببرید.

مطالب پیشنهادی
جاذبه های گردشگری تهران
موزه های تهران
پارک های شمال تهران
معرفی بهترین رستوران های تهران
کافه های تهران

 

 

 

 

درباره‌ی alipour

همچنین ببینید

هتل های ملارد

هتل های ملارد

هتل های ملارد ملارد یکی از شهرهای تهران است که در غرب این استان واقع …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *