پنج‌شنبه , آوریل 18 2024
آخرین خبرها

رستوران های مریوان

رستوران های مریوان

یکی از بخش های خوشمزه سفر، رفتن به رستوران و خوردن یک غذای لذیذ می باشد. در این مقاله تعدادی از رستوران های مریوان را به شما معرفی می کنیم. مریوان مرکز شهرستان مریوان یکی از شهرهای مرزی می باشد. وجود مناطق کوهستانی،نزدیکی به دریاچه زریبار و پوشش گیاهی مناسب و آب و هوای مطلوب سبب شده تا منطقه مریوان به یکی از جاذبه های گردشگری در غرب کشور تبدیل شود. مریوان در 125 کیلومتری غرب سنندج قرار دارد.

برای اجاره بهترین اقامتگاهها اینجا کلیک کنید

رستوران ژه مه ن مریوان

یکی از رستوران های مریوان رستوران ژه مه ن مریوان می باشد که در زبان کردی به معنای یک وعده غذای کامل می باشد. در منوی این رستوران انواع غذاهای ایرانی، غذاهای محلی و انواع کباب دیده می‌شود. فضای این رستوران زیبا و دلنشین می باشد و در دو وعده ناهار و شام برای میهمان عزیز غذا سرو می کند. از جاذبه های گردشگری اطراف این رستوران می توان بازار مریوان، بوستان شهروند و روستای دره تفی مریوان را نام برد. هتل قصر مریوان ،هتل زریوار مریوان ،هتل آپارتمان یاس و هتل جهانگردی مریو اطراف رستوران ژه مه ن مریوان قرار دارند.

رستوران ژه مه ن مریوان

آدرس: ایران ، استان کردستان ، مریوان ، بالاتر از میدان سپاه ، جنب چاپ حافظ

رستوران ساباتی هاوالان

رستوران ساباتی هاوالان در کنار دریاچه زریوار مریوان قرار دارد. ماهی تازه در این رستوران از دریاچه زریوار صید شده سپس توسط آشپز به دو قسمت تقسیم میی شود و بدون هیچ مواد افزودنی بر روی زغال کباب می شود. شما می توانید در این رستوران علاوه بر صرف یک غذای خوشمزه از منظره زیبای دریاچه زیوار نیز لذت ببرید.

رستوران ساباتی هاوالان

آدرس: ایران ، استان کردستان ، شهرستان مریوا ن، سه کیلومتری غرب شهر ، رستوران ساباتی هاوالان

رستوران فرخ مریوان

رستوران فرخ یکی از رستوران های خوب مریوان می باشد. شما می توانید در این رستوران انواع کباب، استیک، دلمه و غذاهای ایرانی را سفارش دهید. از امکانات این رستوران می توان به پارکینگ خیابانی رایگان و اینترنت رایگان اشاره کرد. در رستوران فرخ علاوه بر صندلی، تخت های سنتی هم برای نشستن میهمان قرار داده شده است.

رستوران فرخ مریوان

آدرس: کردستان، مریوان، نبش میدان سپاه، رستوران فرخ

کباب ماهی ساحل

یکی از رستوران های مریوان که در کناره دریاچه زریوار قرار دارد کباب ماهی ساحلی می باشد. شما می توانید در یک فضای سرسبز و زیبا به خوردن یک ماهی کبابی خوشمزه بپردازید. هتل جهانگردی مریوان ، هتل زریوار مریوان و هتل قصر مریوان در اطراف این رستوران قرار دارند.

فست فود قپ

یکی از فست فود های مریوان، فست فود قپ می باشد. در منوی این رستوران انواع فست فود مانند فلافل، ساندویچ کتلت، ساندویچ جگر، ساندویچ مرغ، ساندویچ سبزیجات و ساندویچ ماکارونی به چشم می خورد. از امکانات این رستوران می توان به پارکینگ خیابانی رایگان اشاره کرد. از جاذبه های گردشگری اطراف فس فود قپ می توان بوستان شهروند، بازار مریوان و روستای دره تفی مریوان را نام برد. هتل قصر مریوان، هتل زریوار مریوان و  هتل آپارتمان یاس در اطراف این رستوران قرار دارند.

فست فود قپ

آدرس شعبه 1: ایران ، استان کردستان ، مریوان ، میدان جهاد ، جنب بانک کشاورزی

آدرس شعبه 2: ایران ، استان کردستان ، مریوان ، میدان سپاه ، بلوار بروجردی ، روبه‌روی اداره برق

پیتزا آتیش

در منوی پیتزا آتیش انواع ساندویچ ، پیتزا و سوخاری دیده می شود. شما می توانید هم در فضای باز و هم در سالن رستوران بنشینید. فضای رستوران پیتزا آتیش زیبا و دلنشین می باشد. اگر از علاقه مندان به خوردن فست فود هستید حتما سری به این رستوران بزنید. از جاذبه های گردشگری اطراف این رستوران می توان بازار مریوان، مجتمع تجاری خورشید زریوار (زریبار)، روستای دره تفی مریوان و پارک ساحلی زریوار را نام برد. هتل قصر مریوان، هتل زریوار مریوان، هتل جهانگردی مریوان و هتل آپارتمان یاس اطراف رستوران پیتزا آتیش قرار دارند.

پیتزا آتیش

آدرس: ایران ، استان کردستان ، مریوان ، زریبار

فلافل لبنانی دلی شز

فلافل یکی از غذاهای پرطرفدار می باشد. در این رستوران علاوه بر فلافل ، انواع فست فود و ساندویچ نیز سرو می‌شود.

آدرس: ایران ، استان کردستان ، مریوان، خیابان بهزیستی ، صد متر مانده به چهارراه بهزیستی ، فلافل لبنانی دلی شز

باغ رستوران ئاوان

یکی از رستوران های مریوان، باغ رستوران ئاوان می باشد. این رستوران دارای فضایی زیبا با دلنشین می باشد. شما می توانید در این رستوران ماهی کبابی های خوشمزه ای را نوش جان کنید.

باغ رستوران ئاوان

آدرس: ایران ، استان کردستان ، مریوان ، بلوار دریاچه ، روبه روی هتل قصر

رستوران باخچه ی پاشا

در رستوران باخچه ی پاشا انواع غذاهای ایرانی، محلی و انواع کباب سرو می شود.

آدرس: ایران ، استان کردستان ، مریوان، دریاچه زریبار ،ضلع شمالی میدان بیسارانی

رستوران دهکده

در رستوران دهکده علاوه بر اتاقک هایی که برای نشستن میهمانان وجود دارد شما می توانید در فضای باز هم بنشینید. فضای بیرونی این رستوران بسیار زیبا می باشد.

رستوران دهکده

آدرس: ایران ، استان کردستان ، مریوان ، بلوار دریاچه

درباره‌ی هستی پورعلی

همچنین ببینید

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر شوشتر به عنوان پایتخت سازه های آبی جهان شناخته می‌شود. جاذبه های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *