جمعه , آوریل 19 2024
آخرین خبرها

رستوران های تهران,لیست بهترین رستوران ها

رستوران های تهران,لیست بهترین رستوران ها

رستوران گردی یکی از لذت بخش ترین کارها برای علاقه مندان به غذا خوردن و امتحان کردن طعم های جدید میباشد. در کلان شهر تهران که در تمام خیابان ها و کوچه های آن انواع رستوران قرار دارد پیدا کردن رستوران خوب و با کیفیت شاید کمی سخت به نظر برسد. همه ی افراد وقتی برای صرف یک وعده غذایی با دوستان و خانواده به رستوران می روند توقع غذایی با کیفیت و طعم خوب را دارند. از این رو در این مقاله قصد داریم به شما که ساکن تهران هستید یا شهر تهران را برای سفر انتخاب کردید برخی از رستوران های خوب تهران را معرفی کنیم تا لیستی از بهترین رستوران ها داشته باشید و به راحتی رستوران دلخواه خود را انتخاب کنید

رستوران مسلم

رستوران مسلم

رستوران مسلم یکی از قدیمی ترین و بهترین رستوران ها می باشد که در بازار تهران قرار دارد. این رستوارن غذاهای سنتی ایرانی مثل زرشک پلو , سبزی پلو , انواع کباب و از همه مهم تر ته چین سرو می کند . اگر به رستوران مسلم رفتید حتما ته چین آن را امتحان کنید از طعم ذل پذیر آن نهایت لذت را ببرید.به دلیل معروف بودن ته چین های این رستوران در قسمت ورودی نیز ته چین ویژه مسلم نوشته شده است.

رستوران مسلم

در اکثر مواقع صفی طولانی جلوی رستوران از طرفداران غذاهای مسلم تشکیل می شود و این نشان از محبوبیت این رستوارن بین مردم دارد. با این وجود سرویس دهی عالی و سریع می باشد  و به سرعت نوبت شما خواهد رسید.  با توجه به کیفیت غذایی  و حجم غذا قیمت های این رستوران بسیار معقول است

فودکورت راه چوبی

فودکورت راه چوبی

این فودکورت همه نوع غذا دارد  از غذاهای سنتی گرفته تا فست فود و غذاهای فرنگی و کافه ها همگی در این این مجموعه قرار دارند. با رفتن به راه چوبی می توانید از هر غرفه غذای دلخواه خود را انتخاب کنید و سر یک میز هم غذای ایرانی و هم غذای فست فودی بخورید. کیفیت این غذاها بسیار بالاست که با توجه به کیفیت قیمت ها نسبتا خوب می باشد. در این فود کورت رستوران گیلانی , انواع فست فود , کباب  و … وجود دارد و تنوع غذایی بسیار بالا می باشد  و به راحتی می توانید غذای محبوب خود را انتخاب کنید . فضای راه چوبی به طور زیبا و خاصی طراحی شده است و لذت غذا خوردن را چندین برابر می کند.فودکورت راه چوبی در بزرگراه حقانی جنوب در نزدیکی پارک آب و آتش قرار دارد

رستوران نایب

رستوران نایب

رستوران نایب در تهران شعب بسیاری دارد و معروف ترین  نایب وزرا می باشد. این رستوران دارای فضایی بسیار شیک و مجلل می باشد و انوع غذاهای ایرانی را سرو می کند. انواع کباب در منوی این رستوران قرار دارد و برای علاقه مندان به کباب و غذاهای ایرانی رفتن به این رستوران به شدت پیشنهاد می شود .غذاهای این رستوران بسیار با کیفیت هستند و قیمت غذا ها بالا می باشد.

رستوران گردان برج میلاد

رستوران گردان برج میلاد

این رستوران در طبقه ششم برج میلاد و ارتفاع 276 متری قرار دارد. ظرفیت رستوران تا 300 مهمان می باشد. این رستوران دارای 2 بخش است. بخش ثابت و بخش متحرک که قسمت متحرک آن هر یک ساعت 360 درجه می چرخد و چشم انداز بسیار زیبا از شهر تهران را خواهید داشت و هم از غذای با کیفیت و عالی و هم از منظره دلچسب این رستوران می توانید استفاده کنید. این رستوران انواع غذاهای سنتی , محلی , ایرانی و فرنگی را در منوی خود چای داده است و تنوع غذایی بسیار بالایی دارد. علاوه براین هر 3 وعده شام و ناهار و صبحانه سرو غذا در این رستوران صورت میگیرد.

رستوران رفتاری بام لند

این رستوران در بام لند قرار دارد و یکی از بهترین رستوران های تهران محسوب می شود. کباب ها رفتاری بسیار معروف می باشد و طعم اصیل و دلچسب کباب را می توانید در این رستوران تجربه کنید. علاوه بر آن می توانید انواع غذاهای سنتی ایرانی را سفارش دهید. برخورد پرسنل بسیار خوب و مودبانه می باشد قیمت غذاها در این رستوران بالا می باشد ولی غذایی با کیفیت و طعم عالی را تجربه می کنید . چشم انداز رستوران مشرف به دریاچه چیتگر است و منظره عالی این رستوران نیز لذت غذا خوردن را چند برابر می کند. ساعت سرویس دهی رستوران از 12 ظهر تا 4 و از 8:30  شب تا 11شب می باشد

آدرس: تهران، بزرگراه شهید همت، خروجی بلوار کاشان، میدان موج، خیابان موج، بلوار صدف، مرکز تجاری_تفریحی بام لند

رستوران ارکیده آرژانتین

این رستوران با سرو غذاهای سنتی ایرانی و انواع کباب از رستوران های خوب و با کیفیت تهران محسوب می شود. فضای رستوران بسیار زیباست و محیطی کاملا خانوادگی دارد می توانید میزهای 2 نا 12 نفره را برای خود انتخاب کنید. اگر به این رستوران رفتید حتما کباب برگ و چنجه آن را امتحان کنید زیرا با پخت به روش خاصی گوشت بسیار نرم و مغز پخت شده را دراختیار شما قرار می دهند و می توانید از طعم آن نهایت لذت را ببرید. سرویس دهی رستوران از 11 صبح تا 1 شب می باشد.پرسنل مشغول به کار در این رستوارن بسیار محترم و با شخصیت هستند  و خدمت رسانی بسیار عالی دارند. منوی این رستوران همراه با قیمت در اختیار شما قرار میگیرد.

رستوران ارکیده آرژانتین

علاوه بر این بخشی از این رستوارن نیز کافه می باشد و می توانید با انتخاب انواع نوشیدنی و دسر از منوی کافه طعم دسر ها و نوشیدنی های گرم و سرد را نیز در این کافه رستوران تجربه کنید .

رستوران بین المللی نارنجستان

این رستوران 5 ستاره بین المللی می باشد و به صورت 2 طبقه است در طبقه اول غذاهای فست فودی و در طبقه دوم انواع غذاهای سنتی ایرانی سرو می شود. این رستوران استیک های بسیار معروفی دارد و حتما استیک را در این رستوران امتحان کنید.برخورد  پرسنل بسیار محترمانه و صمیمی می باشد و با ورود  به این رستوران کیف دستی و لوازم شما رابا وسیله ای به میز آویزان می کنند و با نوشیدنی بسیار دلچسب موهیتو از شما پذیرایی می شود

رستوران بین المللی نارنجستان

آدرس: تهران، سعادت‌ آباد، بین میدان سرو و کاج، میدان شهرداری

رستوران ایتالیایی ژوانی (جنارو)

رستوران ایتالیایی ژوانی (جنارو)

این رستوران دارای 4 شعبه در تهران می باشد که در مناطق زعفرانیه , پاسداران , مرزداران و کوروش قرار دارد. انواع غذاهای ایتالیایی , پیتزا , پاستا و .. در منوی این رستوارن موجود می باشد. اخیرا نام این رستوران به جنارو تغییر یافته است ولی هنوز هم افراد زیادی با نام قدیمی ژوانی این رستوران را که یکی از بهترین رستوران های ایتالیایی می باشد می شناسند.

رستوران عالی قاپو

 

رستوران عالی قاپو

این رستوران در شمال تهران محدوده ی ونک قرار دارد. طراحی داخلی این رستوران به صورتی می باشد که از غذا خوردن در آن بسیار لذت می برید و فضای آن را مانند موزه طراحی کرده اند. این رستوران انواع غذاهای سنتی ایرانی را دارا می باشد. داشتن پرسنل بسیار محترم و حرفه ای در کار, قیمت مناسب غذاها و کیفیت عالی باعث محبوبیت هرچه بیشتر این رستوران می باشد. علاوه بر این ویژگی ها در این رستوران موسیقی زنده اجرا می شود که باعث لذت بردن مشتریان در این رستوران می شود.

رستوران گیلانه

اگر قصد خوردن غذاهای خوشمزه گیلانی در تهران را دارید رفتن به این رستوران را به شدن به شما پیشنهاد می کنیم . این رستوران دارای 2 شعبه در الهیه و جردن می باشد و انواع غذاهای گیلانی مثل باقالی قاتوق و میرزا قاسمی , انواع غذاهای دریایی شمالی  و انواع کباب را سرو می کند. با رفتن به این رستوران و چشیدن طعم این غذا ها می توانید نهایت لذت را ببریدو حس و حال شمال را به خودتان هدیه دهید. چیدمان این رستوران نیز معماری و بافت خانه های شمالی را دارد و فضایی بسیار زیبا و دلنشین دارد.

 

کاخ رستوران لیدوما

کاخ رستوران لیدوما

این رستوارن در محدوده شهرک غرب قرار دارد و دارای  فضایی بسیار شیک و مجلل است . این رستوران بهترین انتخاب برای قرار های کاری , جلسات , قرار های دونفره و … می باشد. این رستوران کیفیت غذایی بسیار بالایی دارد و می توانید نهایت لذت را از طعم غذاهای دلچسب رستوران ببرید. علاوه بر این موسیقی زنده نیز در این رستوران اجرا می شود و لذت غذا خوردن در این رستوران را چند برابر می کند

تنوع رستوران در پایتخت بسیار بالا می باشد. در این مطلب برخی از رستوران های خوب را معرفی کردیم . انواع رستوران با غذاهای خوب و با کیفیت سنتی و فرنگی موجود می باشد که میتوانید از چشیدن طعم غذاها نهایت لذت را ببرید.

مطالب پیشنهادی
جاذبه های گردشگری رودبار
معرفی بهترین رستوران های رشت
جاذبه های گردشگری تهران
جاذبه های گردشگری تالش

 

 

 

 

 

 

 

 

درباره‌ی alipour

همچنین ببینید

جاهای دیدنی دشتستان

جاهای دیدنی دشتستان

جاهای دیدنی دشتستان شهرستان دشتستان از قدیمی‌ترین شهرستان‌های ایران می‌باشد. مرکز دشتستان شهر برازجان می‌باشد. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *