پنج‌شنبه , آوریل 18 2024
آخرین خبرها

اجاره سوئیت در سراوان

اجاره سوئیت در سراوان

سراوان تا قبل از سال 1305 هجری شمسی روستایی به نام شستون بوده است که به تدریج بر وسعت آن افزوده شد و به سراوان معروف شد. این شهر به به زادگاه خورشید ایران معروف است زیرا سراوان اولین نقطه در ایران است که خورشید در آن طلوع می‌کند. با توجه به آثار تاریخی به دست آمده در سراوان این شهر سابقه تاریخی و تمدن کهنی دارد. سراوان مرکز شهرستان سراوان در جنوب شرقی ایران و یکی از شهرهای استان سیستان و بلوچستان می باشد. یکی از گزینه ها برای اقامت در سراوان، اجاره سوئیت در این شهر می باشد. اگر قصد دارید شب را در سراوان بمانید می توانید با اجاره سوئیت در سراوان به استراحت و تفریح بپردازید.

برای اجاره بهترین اقامتگاهها اینجا کلیک کنید

هزینه اجاره سوئیت در سراوان

وقتی مبلغ زیادی را هزینه می کنید و مسیر طولانی را طی می کنید تا خود را به سراوان برسانید، چه بهتر که با طولانی تر کردن سفر خود این فرصت را داشته باشید تا از تک تک این جاذبه دیدن کنید. برای اقامت در سراوان، بهترین روش اجاره سوئیت در سراوان است چون نسبت هتل هزینه بسیار کمتری دارد. هزینه اجاره سوئیت در سراوان با توجه به عواملی مانند امکانات، موقعیت مکانی و خدمات ارائه شده توسط آن سوئیت متغیر است.

اجاره سوئیت در سراوان

در سفر به سراوان از چه جاهایی دیدن کنیم؟

از جاهای دیدنی سراوان می توان قلعه سب، سد ماشکید علیا، مسجد جامع دزک، دره نگاران، قلعه پسکوه، قلعه کنت، چشمه آب معدنی پیرگیابان، آبشار کوهک، موزه تاس و کپل دزک گنجین دران، روستای کلپورگان، رودخانه ماشکل و آبشار چوتین گون را نام برد.

جاهای دیدنی سراوان

آب و هوای سراوان چگونه است؟

آب و هوای سراوان گرم و خشک، بیابانی، کویری و کم باران می باشد. در زمستان هوا معتدل تر می باشد.

گونه های گیاهی سراوان

گیشر، کنا، ترات، زیروک، برشتوک، داز، گلمروک و پنیر باد از گیاهان دارویی این منطقه به شمار می روند.

گونه های جانوری سراوان

از جانوران این منطقه می توان به انواع آهو، قوچ، میش، خرس سیاه و گور ایرانی اشاره کرد.

گونه های جانوری سراوان

مسیرهای دسترسی به سراوان

برای رفتن به سراوان باید ابتدا از ایرانشهر عبور کرده و با استفاده از جاده‌ی شماره 92 به سراوان برسید. اگر بخواهید از سوی شمال به ایرانشهر بروید نیز لازم است شهر خاش را پشت سر گذاشته و از جاده شماره 95 به سراوان برسید. برای رسیدن به سراوان از سمت غرب باید از جاده ها‌ی شماره 92 و 93 عبور کنید.

چگونه به صورت آنلاین در سراوان سوئیت اجاره کنیم؟

اگر قصد مسافرت به سراوان را دارید یکی از نگرانی های شما محل اقامت شما است. مجموعه میزبان یاب به این خواسته و نگرانی شما پاسخ داده و جهت رزرو و یا پیدا کردن اقامتگاه تنها با چند مرحله ساده می توانید اقامتگاه خود را رزرو کنید.

  1. وارد سایت میز بان یاب شوید.
  2. از طریق جستجوی اقامتگاه شهر مورد نظر تاریخ رفت و برگشت و تعداد مسافران را انتخاب نمایید.
  3. اقامتگاه های که در حال حاضر امکان رزرو آن وجود دارد برای شما نمایش داده می شود.
  4. اقامتگاه خود را انتخاب کنید و از طریق گزینه ثبت نام در بالای سایت در سایت ثبت نام کنید و وارد وب سایت شوید و رزرو خود را انجام دهید.

اجاره سوئیت در سراوان

همچنین در سایت میزبان یاب ضمانت تحویل اقامتگاه و ضمانت بازگشت وجه وجود دارد.

ضمانت تحویل اقامتگاه چه زمانی قابل اجرا است؟

ضمانت تحویل اقامتگاه هنگامی قابل اعمال است که رزرو اقامتگاه به صورت آنلاین انجام شده باشد. در صورت رزرو مستقیم توافق فی مابین مسافر و میزبان مورد استناد است و سایت میزبان یاب در مورد رزروهای  مستقیم هیچ گونه مسئولیتی ندارد.

ضمانت بازگشت وجه به چه صورت است؟

هنگام قطعی کردن رزرو، مبلغ صورتحساب را بطور کامل به کیف پول خود شارژ می‌کنید. پس از تحویل اقامتگاه به شما و اطمینان از صحیح بودن رزرو، مبلغ اجاره بها به میزبان واریز می‌شود. در صورتی که اقامتگاهی که رزرو کردید، در تاریخ و ساعت درج شده در سند رزرو به شما تحویل نشود. حداکثر تا ۹ صبح روز بعد از تاریخ شروع رزرو مهلت دارید تا برای پیگیری و برگشت وجه، بر روی دکمه ثبت درخواست بازگشت وجه که در منوی سایت و قسمت ضمانت تحویل اقامتگاه می باشد کلیک کنید و شکایت خود را ثبت کنید.

ضمانت بازگشت وجه

برای اجاره سوئیت در سراوان چه مدارکی مورد نیاز است؟

از آنجا که  آپارتمان یا سوئیت در سراوان به صورت مبله با تمامی امکانات در اختیار شما قرار می گیرد ارائه حداقل یک مدرک شناسایی معتبر مانند کارت ملی یا شناسنامه در هنگام  اجاره سوئیت و دریافت کلید الزامی است. با این حال می توانید با میزبان توافق جداگانه ای داشته باشید.

برای اجاره کردن سوئیت در سراوان با قیمت مناسب چه کار کنیم؟

برای اجاره سوئیت در سراوان با قیمت مناسب کافی است وارد سایت میزبان یاب شوید و نسبت به قیمت مورد نظرتان سوئیت را انتخاب کنید.

میزبان یاب چه خدمتی ارائه می دهد؟

این کسب و کار بستری است تا میزبانان و صاحبان اقامتگاهها بتوانند ملک خود را در محیطی امن و پیشرفته، با صرف حداقل زمان و هزینه برای اجاره روزانه عرضه کنند. از سوی دیگر گردشگران بتوانند اقامتگاهی مطابق با سلیقه و شرایط و بودجه مورد نظر خود را به سهولت و بالاترین کیفیت در سراسر ایران بیابند. بصورت آنلاین رزرو کنند و سفری بدون دغدغه مکان اقامت را در همه جای ایران زیبا تجربه کنند.

درباره‌ی هستی پورعلی

همچنین ببینید

رستوران های شوشتر

رستوران های شوشتر

رستوران های شوشتر شوشتر یکی از شهر های کهن می باشد که دارای آثار تاریخی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *