پنج‌شنبه , آوریل 25 2024
آخرین خبرها

هتل های ملارد

هتل های ملارد

ملارد یکی از شهرهای تهران است که در غرب این استان واقع شده است. فاصله شهر ملارد تا تهران پنجاه کیلومتر و تا کرج بیست و دو کیلومتر می باشد. مکان های گردشگری زیادی در ملارد وجود دارد که با اقامت در هتل های ملارد می توانید از آن ها بازدید کنید.

همواره یکی از دغدغه های مسافران پیدا کردن محل اقامت مناسب می باشد. باید با توجه به موقعیت مکانی و بوجه ای که می خواهید برای آن در نظر بگیرید بهترین گزینه را انتخاب کنید تا از سفر خود لذت ببرید. سعی کنید قبل از سفر رزرو خود را انجام دهید تا در طول سفر دغدغه پیدا کردن محل مناسب برای اقامت را نداشته باشید.

هتل هایی که در اینجا به بررسی آن ها می پردازیم در اطراف شهر ملارد و در استان تهران قرار دارند.

 هتل باغ گیلاس (تک ستاره)

این هتل یکی از هتل های استان تهران می باشد که شامل سه طبقه و چهل واحد اقامتی می باشد. هتل باغ گیلاس در زمینی به مساحت سی هزار متر مربع ساخته شده است. از امکانات رفاهی اتاق ها می توان به سیستم سرمایشی، سیستم گرمایشی، سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی، مبلمان و … اشاره کرد. از امکانات عمومی این هتل تک ستاره می توان به تاکسی سرویس، صندوق امانات، نمازخانه و پذیرش بیست و چهار ساعته اشاره کرد.  با انتخاب این هتل می توانید اقامتی مقرون به صرفه را سپری کنید.

 هتل باغ گیلاس (تک ستاره)

آدرس: جاده رباط کریم، بعد از حصار زیرک، نرسیده به امیریه

هتل پردیس تهران(سه ستاره)

این هتل در سال 1397شروع به فعالیت نموده و دارای سه طبقه و بیست و هفت اتاق و سوئیت با امکاناتوخدمات رفاهی می باشد. هتل پردیس تهران در بزرگترین پارک علم و فناوری ایران مجموعه پارک فناوری پردیس قرار دارد. از جمله امکانات این هتل می توان به استخر، سونا، جکوزی، سالن کنفرانس، سالن همایش، لاندری، کافی شاپ، ماساژور و اینترنت رایگان، میز بیلیارد، فوتبال دستی، دوچرخه، رستوران ایرانی، فست فود، خدمات پزشکی، پارکینگ روباز و … اشاره کرد.

برای اجاره بهترین اقامتگاه ها اینجا را کلیک کنید.

اتاق های هتل پردیس نیز شامل امکاناتی از جمله مبلمان، یخچال، شامپو، مسواک، صابون، خمیر دندان، حوله، واکس کفش، دمپایی و غیره می باشد.

هتل پردیس تهران (سه ستاره)

آدرس: تهران، کیلومتر بیست جاده دماوند، مقابل شهر جدید پردیس، پارک فناوری پردیس، ک.چه نوآوری

هتل سامان کرج (دو ستاره)

این هتل در سال 1356 افتتاح شد و دارای  چهار طبقه بیست و هفت اتاق و سوئیت اقامتی با امکانات و خدمات رفاهی جهت ارائه به مسافران و گردشگران می باشد. هتل سامان در سال 1393جهت ارتقای کیفیت و سطح خدمات مورد بازسازی قرار گرفت. برخی از اتاق های حمام فاقد سرویس بهداشتی و حمام می باشند و مسافران می توانند از سرویس بهداشتی و حمام عمومی خارج از اتاق استفاده کنند.

هتل سامان کرج(دو ستاره)

آدرس: کرج، ابتدای خیابان دکتر بهشتی، خیابان دکتر همایون، پلاک 26

هتل امیر کبیر تهران(دو ستاره)

این هتل در سال 1392افتتاح گردید و دارای دو طبقه و بیست و هشت باب اتاق می باشد. هتل امیرکبیر تهران در سال 1399جهت ارتقای کیفیت و سطح خدمات مورد بازسازی و مرمت قرار گرفت. دسترسی راحت به کاخ گلستان، موزه ارتباطات، کاروان سرای دیر گچین و آتشکده بهرام از مزیت های اقامت در این هتل می باشد.

هتل امیر کبیر تهران (دو ستاره)

آدرس: تهران، خیابان ناصر خسرو، بعد از مدرسه دارالفنون، پلاک 220 می باشد.

هتل پیام البرز کرج (سه ستاره)

این مجموعه در سال 1396 شروع به فهالیت نموده ، در یک طبقه همکف بنا شده و دارای چهارده باب اتاق می باشد. هتل پیام البرز کرج در سال 1399 جهت ارتقای سطح کیفیت و خدمات رسانی بهتر به مسافران مورد مرمت و بازسازی قرار گرفت. این هتل در فرودگاه پیام کرج واقع شده است.

هتل پیام البرز کرج (سه ستاره)

 

آدرس: البرز، کرج، انتهای بلوار ارم، ابتدای جاده ماه دشت، فرودگاه پیام کرج

هتل مرمر کرج ( دو ستاره)

این هتل در سال 1355 افتتاح شد و دارای پنج طبقه و سی و یک واحداقامتی می باشد. هتل مرمر کرج در سال 1394 جهت ارتقای و بالا بردن کیفیت مورد بازسازی قرار گرفت. از جمله امکانات موجود در اتاق ها می توان به مبلمان، تلویزیون، لوازم بهداشتی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، سرویس بهداشتی فرنگی، دمپایی و … اشاره کرد.

هتل مرمر ( دو ستاره)

آدرس: البرز، کرج، خیابان شهید بهشتی، ابتدای خیابان فروغی، کوچ سلیمی

هتل پانسیون دهکده سبز (چهار ستاره)

هتل پژوهش تهران (سه ستاره)

این هتل در سال 1387 افتتاح شد و شامل دو طبقه و دارای هجده باب اتاق و شش باب سوئیت می باشد. هتل پژوهش تهران متعلق به پژوهش گاه و پتروشیمی ایران بوده و در محوطه آن قرار دارد. دسترسی آسان به بزرگراه های همت، حکیم، اتوبانتهران –  کرج و مترو تهران – کرج از مزایای اقامت در هتل پژوهش تهران می باشد.

هتل پژوهش تهران (سه ستاره)

 

آدرس: تهران، کیلومتر 15 اتوبان تهران – کرج، خروجی شهرک علم و فناوری، خیابان پژوهش جنوب، پژوشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران

درباره‌ی هستی پورعلی

همچنین ببینید

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر شوشتر به عنوان پایتخت سازه های آبی جهان شناخته می‌شود. جاذبه های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *