جمعه , آوریل 26 2024
آخرین خبرها

اجاره سوئیت در شوشتر

اجاره سوئیت در شوشتر

جاذبه های تاریخی و گردشگری زیادی در شوشتر وجود دارد که این شهر را به یکی از مناطق گردشگری در استان خوزستان تبدیل کرده است. با اجاره سوئیت در شوشتر چند روزی را در این شهر اقامت کنید و از جاهای تاریخی و جاذبه های گردشگری این شهر دیدن کنید. بهتر است رزرو خود را از قبل انجام دهید تا در زمان ورود به شوشتر با مشکل مواجه نشوید و با خیال راحت به تفریح و گردش بپردازید.

شوشتر مرکز شهرستان شوشتر در استان خوزستان می باشد. این شهر یکی از شهرهای قدیمی ایران می باشد و در دامنه کوه های زاگرس قرار دارد. از مهم ترین جاهای دیدنی شوشتر سیزده سازه آبی تاریخی می‌باشد که در سازمان جهانی یونسکو به ثبت رسیده اند. شوشتر به عنوان پایتخت سازه های آبی جهان شناخته می‌شود.

برای اجاره بهترین اقامتگاهها اینجا کلیک کنید

هزینه اجاره سوئیت در شوشتر

اگر قصد سفر به شهر تاریخی شوشتر را دارید حتما زمان زیادی را برای دیدن جاذبه های تاریخی آن صرف خواهید کرد که این نیازمند مکان اقامتی مناسب و راحت در شوشتر است. مجموعه میزبان یاب برای اجاره سوئیت و آپارتمان در شوشتر همراه مسافرین عزیز است تا اقامتگاه مورد نظر خود را به صورت آنلاین انتخاب و به آسانی رزرو کنند و از سفر خود لذت ببرند. هزینه اقامت در شوشتر با توجه به عواملی مانند امکانات، موقعیت مکانی و خدمات ارائه شده توسط آن ویلا و سوئیت متغیر است.

اجاره سوئیت در شوشتر

در سفر به شوشتر از چه جاهایی دیدن کنیم؟

از جاهای دیدنی شوشتر می توان سازه های آبی شوشتر، بند میزان، برج کلاه فرنگی شوشتر، قلعه سلاسل شوشتر، پل شادروان (بند قیصر)، بند خاک شوشتر، پل بند لشکر، دخمه های زرتشتی شوشتر، چهارطاقی شوشتر، خانه مستوفی شوشتر، امامزاده عبدالله شوشتر، باغ خان شوشتر، کاروانسرای افضل، بازار سنتی شوشتر (بازار شوشتر)، مسجد جامع شوشتر، خانه امین ‌زاده، چشمه سوزنگر، بقعه براء بن مالک و قدمگاه صاحب الزمان را نام برد.

جاهای دیدنی شوشتر

آب و هوای شوشتر چگونه است؟

آب و هوای شوشتر در فصل پاییز و  زمستان مدیترانه‌ای است و در پایان فصل زمستان و فصل بهار بسیار دلپذیر می باشد.

بهترین زمان سفر به شوشتر چه موقع است؟

پایان فصل زمستان و اوایل فصل بهار بهترین زمان سفر به شوشتر می باشد.

مسیرهای دسترسی به شوشتر

مسیر زمینی

از مسیرهای اهواز، دزفول، مسجد سلیمان و غیره می‌توانید به شوشتر بروید. فاصله اهواز تا شوشتر نود کیلومتر و دزفول تا شوشتر شصت کیلومتر است.

جاهای دیدنی شوشتر

مسیر هوایی

متاسفانه شوشتر فرودگاه ندارد.

راه آهن

شهر شوشتر دارای ایستگاه قطار می باشد. خط ریلی شوشتر، این شهر را به اندیمشک و راه آهن سراسری وصل می کند.

چگونه به صورت آنلاین در شوشتر سوئیت اجاره کنیم؟

اگر قصد مسافرت به شوشتر را دارید یکی از نگرانی های شما محل اقامت شما است. مجموعه میزبان یاب به این خواسته و نگرانی شما پاسخ داده و جهت رزرو و یا پیدا کردن اقامتگاه تنها با چند مرحله ساده می توانید اقامتگاه خود را رزرو کنید.

  1. وارد سایت میز بان یاب شوید.
  2. از طریق جستجوی اقامتگاه شهر مورد نظر تاریخ رفت و برگشت و تعداد مسافران را انتخاب نمایید.
  3. اقامتگاه های که در حال حاضر امکان رزرو آن وجود دارد برای شما نمایش داده می شود.
  4. اقامتگاه خود را انتخاب کنید و از طریق گزینه ثبت نام در بالای سایت در سایت ثبت نام کنید و وارد وب سایت شوید و رزرو خود را انجام دهید.

اجاره سوئیت در شوشتر

همچنین در سایت میزبان یاب ضمانت تحویل اقامتگاه و ضمانت بازگشت وجه وجود دارد.

ضمانت تحویل اقامتگاه چه زمانی قابل اجرا است؟

ضمانت تحویل اقامتگاه هنگامی قابل اعمال است که رزرو اقامتگاه به صورت آنلاین انجام شده باشد. در صورت رزرو مستقیم توافق فی مابین مسافر و میزبان مورد استناد است و سایت میزبان یاب در مورد رزروهای  مستقیم هیچ گونه مسئولیتی ندارد.

ضمانت بازگشت وجه به چه صورت است؟

هنگام قطعی کردن رزرو، مبلغ صورتحساب را بطور کامل به کیف پول خود شارژ می‌کنید. پس از تحویل اقامتگاه به شما و اطمینان از صحیح بودن رزرو، مبلغ اجاره بها به میزبان واریز می‌شود. در صورتی که اقامتگاهی که رزرو کردید، در تاریخ و ساعت درج شده در سند رزرو به شما تحویل نشود. حداکثر تا ۹ صبح روز بعد از تاریخ شروع رزرو مهلت دارید تا برای پیگیری و برگشت وجه، بر روی دکمه ثبت درخواست بازگشت وجه که در منوی سایت و قسمت ضمانت تحویل اقامتگاه می باشد کلیک کنید و شکایت خود را ثبت کنید.

ضمانت بازگشت وجه

برای اجاره سوئیت در شوشتر چه مدارکی مورد نیاز است؟

از آنجا که  آپارتمان یا سوئیت در شوشتر بصورت مبله با تمامی امکانات در اختیار شما قرار می گیرد ارائه حداقل یک مدرک شناسایی معتبر مانند کارت ملی یا شناسنامه در هنگام  اجاره سوئیت و دریافت کلید الزامی است. با این حال می توانید با میزبان توافق جداگانه ای داشته باشید.

برای اجاره کردن سوئیت در شوشتر با قیمت مناسب چه کار کنیم؟

برای اجاره سوئیت در شوشتر با قیمت مناسب کافی است وارد سایت میزبان یاب شوید و نسبت به قیمت مورد نظرتان سوئیت را انتخاب کنید.

میزبان یاب چه خدمتی ارائه می دهد؟

این کسب و کار بستری است تا میزبانان و صاحبان اقامتگاهها بتوانند ملک خود را در محیطی امن و پیشرفته، با صرف حداقل زمان و هزینه برای اجاره روزانه عرضه کنند. از سوی دیگر گردشگران بتوانند اقامتگاهی مطابق با سلیقه و شرایط و بودجه مورد نظر خود را به سهولت و بالاترین کیفیت در سراسر ایران بیابند. بصورت آنلاین رزرو کنند و سفری بدون دغدغه مکان اقامت را در همه جای ایران زیبا تجربه کنند.

درباره‌ی هستی پورعلی

همچنین ببینید

رستوران های شوشتر

رستوران های شوشتر

رستوران های شوشتر شوشتر یکی از شهر های کهن می باشد که دارای آثار تاریخی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *