پنج‌شنبه , آوریل 25 2024
آخرین خبرها

رستوران های شوشتر

رستوران های شوشتر

شوشتر یکی از شهر های کهن می باشد که دارای آثار تاریخی و جاذبه های گردشگری بسیاری است. در سفر به این شهر تاریخی حتما به رستوران های شوشتر بروید. شوشتر به عنوان پایتخت سازه های آبی جهان شناخته می‌شود. این شهر یکی از شهرهای قدیمی ایران می باشد و در دامنه کوه های زاگرس قرار دارد. شوشتر مرکز شهرستان شوشتر در استان خوزستان می باشد.

برای اجاره بهترین اقامتگاهها اینجا کلیک کنید

سفره خانه سنتی لشکر شوشتر

یکی از رستوران های شوشتر که دارای فضایی بسیار زیبا و دوست داشتنی می باشد سفره خانه سنتی لشکر شوشتر می باشد. این رستوران کنار پل تاریخی بند لشکر قرار دارد و دارای آلاچیق ها و تخت های سنتی برای نشستن میهمان گرامی می باشد. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی و سنتی سرو می شود. از جاذبه های گردشگری اطراف این سفره خانه سنتی می توان پل بند لشکر، امامزاده عبدالله، آرامگاه سید حسین و  مسجد جامع شوشتر را نام برد. هتل سنتی طبیب شوشتری ، هتل سنتی سرابی شوشتر، هتل خانه سرابی ( هتل شوشتر) و هتل گرگر شوشتر اطراف سفره خانه سنتی لشکر شوشتر قرار دارند.

سفره خانه سنتی لشکر شوشتر

آدرس: ایران ، استان خوزستان ، شوشتر ، پشت امام زاده عبدالله ، جنب پل 2000 ساله بند لشکر

خانه مستوفی (رستوران موزه مستوفی)

خانه مستوفی یکی از بناهای تاریخی متعلق به دوره قاجار می باشد. در این خانه تاریخی موزه، رستوران و عکاس خانه راه اندازی شده است و شما می توانید ضمن بازدید از این بنای کهن یک غذای خوشمزه را در این مکان صرف نمایید. در رستوران خانه مستوفی انواع غذای ایرانی و سنتی سرو می شود. از امکانات این رستوران می توان به داشتن پارکینگ و فضای باز اشاره کرد. از جاذبه های گردشگری اطراف خانه مستوفی می توان قلعه سلاسل، پل شادروان (بند قیصر) و پارک هرمزان را نام برد. هتل سنتی طبیب شوشتری، هتل خانه سرابی ( هتل شوشتر)، هتل سنتی سرابی شوشتر و هتل گرگر شوشتر در فاصله کمی از این رستوران قرار دارند.

خانه مستوفی (رستوران موزه مستوفی)

آدرس: ایران ، استان خوزستان ، شوشتر ، میدان باطنی ، کنار پل تاریخی شادروان

رستوران شبستان شوشتر

رستوران شبستان یکی از رستوران های شوشتر می باشد که به صورت سفره خانه طراحی شده است. از جاذبه های گردشگری اطراف رستوران شبستان می توان پارک هرمزان، پل شادروان (بند قیصر)، پارک داریون و خانه مستوفی (رستوران موزه مستوفی) را نام برد. هتل گرگر شوشتر، هتل سنتی طبیب شوشتری، هتل خانه سرابی ( هتل شوشتر) و هتل سنتی سرابی شوشتر در اطراف این رستوران قرار دارند.

رستوران شبستان شوشتر

آدرس: ایران – خوزستان – شوشتر فرهنگ شهر، خیابان عمار ، بین 17 و 18 غربی

رستوران باغشا شوشتر

فضای رستوران باغشا بسیار دلنشین و زیبا می باشد. در منوی این رستوران انواع غذای ایرانی دیده می شود. از جاذبه های گردشگری اطراف رستوران باغشا می توان پل بند لشکر، امامزاده عبدالله، آرامگاه سید حسین و نهر داریون را نام برد. هتل سنتی طبیب شوشتری، هتل سنتی سرابی شوشتر و هتل خانه سرابی ( هتل شوشتر) در فاصله حدود دو کیلومتری از این رستوران قرار دارند.

رستوران باغشا شوشتر

آدرس: ایران ، استان خوزستان ، شوشتر ، کمربندی ، پشت امامزاده عبدالله

رستوران پردیس سلمان

رستوران پردیس سلمان در کنار پل تاریخی بند لشکر است و داخل باغی زیبا قرار دارد. در این رستوران انواع غذای ایرانی سرو می شود. این رستوران علاوه بر رستوران، شربت خانه هم دارد. از جاذبه های گردشگری اطراف رستوران پردیس سلمان می توان پل بند لشکر، امامزاده عبدالله، آرامگاه سید حسین و مسجد جامع شوشتر را نام برد. هتل سنتی طبیب شوشتری، هتل سنتی سرابی شوشتر، هتل خانه سرابی ( هتل شوشتر) و هتل گرگر شوشتر در اطراف این رستوران قرار دارند.

رستوران پردیس سلمان

آدرس: ایران ، استان خوزستان ، شوشتر ، خیابان علامه شیخ (کمربندی) ، بالاتر از پل تاریخی لشکر

فست فود ترنج

فست فود ترنج یکی از رستوران های شوشتر می باشد که در آن غذاهایی مانند انواع پیتزا، اسنک و چیکن‌ استروگانف سرو می شود. از امکانات این رستوران می توان به پارکینگ خیابانی رایگان اشاره کرد. از جاذبه های گردشگری اطراف فست فود ترنج می توان زیارتگاه مقام عباس، باغ خان پایین، پل بند گرگر، آبشار و سازه های آبی شوشتر (آسیاب های سیکا) را نام برد. هتل سنتی سرابی شوشتر، هتل خانه سرابی ( هتل شوشتر)، هتل سنتی طبیب شوشتری و هتل گرگر شوشتر اطراف این رستوران قرار دارند.

فست فود ترنج

آدرس: ایران ، استان خوزستان ، شوشتر ، ضلع غربی چهارراه امام ، نرسیده به مقام عباس

فست فود سی تو

در فست فود سی تو انواع غذاهای فست فودی سرو می شود. اگر از علاقه مندان به فست فود هستید حتما به این رستوران سری بزنید. از امکانات این رستوران می توان به پارکینگ خیابانی اشاره کرد. از جاذبه های گردشگری اطراف فست فود سی تو می توان زیارتگاه مقام عباس، سرای افضل، پل بند گرگر و باغ خان پایین را نام برد.  هتل سنتی سرابی شوشتر، هتل خانه سرابی ( هتل شوشتر)، هتل سنتی طبیب شوشتری و هتل گرگر شوشتر در فاصله کمی از این فست فودی قرار دارند.

فست فود اسنک خانواده

آدرس: ایران ، استان خوزستان ، شوشتر ، خیابان عبدالله بانو

فست فود اسنک خانواده

فست فود اسنک خانواده از رستوران های شوشتر می باشد که غذاهای فست فودی را به میهمانان ارائه می دهد. از امکانات این رستوران می توان به پارکینگ خیابانی رایگان اشاره کرد. از جاذبه های گردشگری اطراف فست فود ترنج می توان آرامگاه سید حسین، امامزاده عبدالله، پل بند لشکر و مسجد جامع شوشتر را نام برد. هتل سنتی طبیب شوشتری، هتل سنتی سرابی شوشتر، هتل خانه سرابی ( هتل شوشتر) و هتل گرگر شوشتر اطراف این رستوران قرار دارند.

آدرس: ایران ، استان خوزستان ، شوشتر ، کمیته سوخت ، کوی سید حسین ، نرسیده به کشتارگاه سابق ، روبرو قنادی کربول ، جنب تالار ترمه

کافه موزه تارمه

کافه موزه تارمه در کاروان سرای تاریخی افضل قرار دارد و دارای فضایی بسیار زیبا و دوست داشتنی می باشد. از جاذبه های گردشگری اطراف کافه تارمه می توان خانه مرعشی، پل بند گرگر و زیارتگاه مقام عباس را نام برد. هتل سنتی طبیب شوشتری، هتل سنتی سرابی شوشتر، هتل خانه سرابی ( هتل شوشتر) و هتل گرگر شوشتر اطراف کافه موزه ترمه قرار دارند.

کافه موزه تارمه

آدرس: ایران ، استان خوزستان ، شوشتر، خیابان امام خمینی ، ضلع غربی جنب تعاونی فرهنگیان ، کاروان سرای افضل

درباره‌ی هستی پورعلی

همچنین ببینید

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر شوشتر به عنوان پایتخت سازه های آبی جهان شناخته می‌شود. جاذبه های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *