شنبه , آوریل 27 2024
آخرین خبرها

هتل های بوکان

هتل های بوکان

بوکان مرکز شهرستان بوکان و در جنوب مرکزی استان آذربایجان غربی می باشد. به این شهر القابی مانند عروس شهرهای ایران، شهر فرهیختگان، شهر آب‌ها و چشمه سارها و غیره داده شده است. بوکان در میان دو کوه نعل شکن (نالشکینه) و کوه سیاه (برده رش) قرار گرفته است. این شهر از غرب به مهاباد و از جنوب به سقز محدود است و در دشت‌های استپی و هموار قرارگرفته است. آب و هوای بوکان در تابستان گرم و خشک و در  زمستان سرد است. با توجه به اینکه بوکان یکی از شهرهای تاریخی استان آذربایجان غربی به شمار می رود هر ساله گردشگران زیادی برای بازدید از جاهای دیدنی بوکان راهی این شهر می شوند. در سفر به این شهر می توانید در هتل های بوکان اقامت کنید.

برای اجاره بهترین اقامتگاهها اینجا کلیک کنید

هتل ایزدی بوکان ( هتل سه ستاره )

هتل ایزدی بوکان از هتل های بوکان می باشد که در سال 1389به بهره‌برداری رسید و شامل چهل و یک باب اتاق با امکانات رفاهی مناسب می باشد. این اتاق ها در طبقات دوم و سوم  هتل واقع شده‌اند. از جاذبه های گردشگری که در اطراف هتل ایزدی بوکان قرار دارند می توان به مسجد حمامیان ( فاصله 16 دقیقه با ماشین )، پارک ساحلی ( فاصله 9 دقیقه با ماشین )، مقبره حسن زیرک ( فاصله 11 دقیقه با ماشین ) و مسجد جامع ( فاصله 7 دقیقه با ماشین ) اشاره کرد.  این هتل در کنار پارک ساحلی این شهر واقع شده است.

هتل های بوکان

امکانات هتل ایزدی بوکان

از امکانات این هتل سه ستاره می توان به پذیرش بیست و چهار ساعته ، فکس فتوکپی ، مبلمان ، پرسنل مسلط به زبان انگلیسی ، سالن کنفرانس ، سالن صبحانه خوری ، آسانسور ، لابی، سرویس بهداشتی ایرانی (لابی) و سرویس بهداشتی ایرانی (راهرو طبقات) اشاره کرد. سالن صبحانه خوری هتل واقع در نیم طبقه اول با ظرفیت بیست و پنج نفر و کافه سنتی هتل واقع در جنب هتل با ظرفیت شصت نفر می باشد.

هتل ایزدی بوکان ( هتل سه ستاره )

قوانین هتل ایزدی بوکان

1- پذیرش خانم‌های تنها بلامانع می‌باشد.

2- پذیرش با صیغه نامه رسمی امکان‌پذیر است.

3- همراه داشتن کارت ملی و شناسنامه (مسافرین خارجی فقط پاسپورت) هنگام پذیرش الزامی می‌باشد.

4- هزینه اقامت برای کودکان زیر 8 سال رایگان و بالای 8 سال نفر اضافه محاسبه می‌گردد.

آدرس: ایران ، آذربایجان غربی ، بوکان ، بلوار ساحلی ، جنب پارک ساحلی

 

درباره‌ی هستی پورعلی

همچنین ببینید

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر شوشتر به عنوان پایتخت سازه های آبی جهان شناخته می‌شود. جاذبه های …

یک نظر

  1. حمید ابراهیمی

    سلام من دو شب در این هتل اقامت داشتم
    هتل که چه عرض کنم حتی در حد مسافرخانه ی معمولی هم نبود اتاق‌ها بسیار کثیف داخل یخچال بسیار کثیف و بد بو چون از زمان مسافر قبلی حتی یک نظافت ساده هم انجام نشده بود حمام و دستشویی بسیار نامناسب با بوی بد و نامطبوع که حتی سکونت داخل اتاق رو هم براتون سخت و زجر اور میکنه
    اب هم که یا اصلا قطع بود یا ناچیز که حتی یک حمام ساده هم به سختی میتونستی بری
    امکانات زیر صفر حتی اب جوش هم که میخاستی پولشو ازت میگرفتن
    اگه یه روز قرار شد شب بوکان بمونید داخل پارک چادر بزنید ولی این مسافرخانه نرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *