جمعه , آوریل 19 2024
آخرین خبرها

رستوران های کاشان

رستوران های کاشان

این شهر که قدمت آن به بیش از هفت هزار و پانصد سال می رسد در استان اصفهان می باشد. کاشان یکی از مقاصد گزدشگری ایران می باشد و به شهر گل و گلاب و پایتخت فرش جهان معروف است. شهر کاشان دارای آثار تاریخی بسیار زیادی است که سیصد و سی و سه اثر آن به ثبت ملی رسیده است. جاهای دیدنی کاشان این شهر را به یک منطقه توریستی تبدیل کرده است. خوردن غذای خوب در سفر یکی از لذت های سفر است. اگر به این شهر سفر می کنید حتما سری به رستوران های کاشان بزنید و لذت خوردن یک غذای خوب را تجربه کنید.

برای اجاره بهترین اقامتگاهها اینجا را کلیک کنید

رستوران سنتی مظفری

یکی از سفره خانه ها و رستوران های کاشان سفره خانه سنتی مظفری است که انواع غذاعای محلی در آن سرو می شود. اکر به سوغات و تنقلات کاشان علاقه دارید می توانید در این رستوران خریداری نمایید.

رستوران سنتی مظفری

آدرس : خیابان علوی روبروی خانه تاریخی طباطبایی سفره خانه سنتی مظفری

رستوران ملل کاشان

رستوران ملل یکی از بهترین رستوران های کاشان است که محیطی بسیار زیبا دارد.
این رستوران به تپه های باستانی سیلک نزدیک است و هر ساله مسافران زیادی برای بازدید از این جاذبه های گردشگری و همچنین گلاب گیری کاشان راهی این رستوران می شوند.

رستوران ملل کاشان

آدرس : کاشان، خیابان امیرالمومنین ذوالفقار ۱۴

رستوران سرای عامری ها

این رستوران از خانه‌های قدیمی کاشان است که مورد مرمت و بازسازیقرا گرفته و در حال حاضر یکی از بهترین رستوران های کاشان است. سرای عامری ها خانه‌ای بزرگ شامل ۳۸ اتاق پذیرایی برای مهمان‌‌ها می باشد.

رستوران سرای عامری ها شامل چهار بخش تالار آئینه، صبحانه‌خوری، کافه آوگون و حوض‌خانه می باشد که در آن می‌توانید یکی از وعده‌ها یا میان‌وعده‌های‌ تان را بخورید. رستوران اصلی سرای عامری‌های در تالار آئینه قرار دارد. در سرای عامری ها ورود برای عموم آزاد است و هر کسی که بخئاهد می تواند از این مکان تاریخی باردید کند.

رستوران سرای عامری ها

آدرس: اصفهان- کاشان، خیابان علوی، هتل سرای عامری ها

رستوران باغ بهشت فین

این رستوران که یکی از بهترین رستوران های کاشان است دقیقا پشت باغ فین کاشان قرار دارد و شما می توانید بعد از بازدید از این باغ تاریخی برای صرف غذا به این رستوران بروید و اوقات خوشی را در کنار خانواده سپری کنید. چیزی که در منوی این رستوران بیشتر به چشم می خورد انواع کباب می باشد.

رستوران باغ بهشت فین

آدرس :اصفهان، کاشان، پشت باغ فین ( باغ شاه )

رستوران خاتون

رستوران کاشان یکی از با کیفیت ترین رستوران های کاشان است که در سال 1377 افتتاح گردید. اگر می خواهید در کنار عزیزانتان خوردن یک غذای خوشمزه را تجربه کنید حتما سری به این رستوران بزنید. منوی این رستوران شامل سه بخش غذاهای کبابی، غذاهای خورشتی و غذاهای دریایی می باشد.

رستوران خاتون

آدرس : کاشان خیابان ۲۲ بهمن روبروی اداره بازگانی تالار و رستوران خاتون کاشان

رستوران خانه منوچهری

یکی دیگر از بهترین رستوران های کاشان رستوران خانه منوچهری است که می توانید در آن جا غذاهای بومی و محلی کاشان را نوش جان کنید. این خانه توسط خانواده منوچهری بازسازی شده و به خانه منوچهری شهرت یافته است. خانه منوچهری کاشان در نزدیکی بازار قدیمی کاشان قرار دارد.
خانه و رستوران منوچهری دارای امکاناتی مانند سرویس بهداشتی ، پارکینگ ، اینترنت بی سیم رایگان می باشد.

رستوران خانه منوچهری

آدرس: خیابان محتشم، کوچه ثابت، کوچه عمارت هفتم

سفره خانه بین المللی صحرا آران و بیدگل

سفره خانه بین المللی صحرا آران و بیدگل هم از رستوران های خوب کاشان می باشد که در سفر به کاشان می توانید به این رستوران بروید و در آن جا به خوردن غذای مورد علاقه تان بپردازید.

سفره خانه بین المللی صحرا آران و بیدگل

آدرس : کاشان جاده آران و بیدگل، میدان محمد رسول الله، ابتدای بلوار مادر

سفره خانه و رستوران سنتی خانه عباسیان

سفره خانه و رستوران سنتی خانه عباسیان در خانه تاریخی عباسییان که یکی از خانه های تاریخی کاشان است قرار دارد. این سفره خانه اولین سفره خانه در کاشان می باشد و دارای غذاهای با کیفیت و خوبی می باشد. این مجموعه دارای سه طبقه می باشد که شامل محیط رستوران، فضای سفره خانه، زیرزمین و بالکن باز می باشد.

سفره خانه و رستوران سنتی خانه عباسیان

آدرس : کاشان خیابان علوی خانه تاریخی عباسیان

رستوران بین المللی کی آشیان کاشان

در رستوران بین المللی کی آشیان کاشان غذاهای با کیفیت ایرانی ارائه می شود و از بهترین رستوران های کاشان می باشد. فضای داخلی رستوران مدرن و لاکچری می باشد. در این رستوران خدماتی مانند حق سرویس رایگان، نمازخانه ، اتاق کودک، فضای لاکچری، سالاد بار و پیجر اختصاصی ارائه می شود.

رستوران بین المللی کی آشیان کاشان

آدرس : کاشان ، بلوار امام رضا مجتمع کاشان مال

رستوران اکبر جوجه کاشان

رستوران اکبرجوجه شعبه کاشان در کاشان و خیابان شهدای فین، بین میدان عامریه و سفیر چهار واقع شده است و از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی رستوران نایب، کافه دال، مسجد النبی، فروشگاه افق کوروش و گلاب و عرقیات ویسپرد قرار گرفته است. در این رستوران غذاهای خوب و با کیفیتی ارائه می شود و محل مناسبی برای صرف غذا می باشد.

رستوران اکبر جوجه کاشان

آدرس : کاشان خیابان امیرکبیر ، میدان عامریه ابتدای فین بزرگ روبروی شهرداری ناحیه چهار

درباره‌ی هستی پورعلی

همچنین ببینید

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر شوشتر به عنوان پایتخت سازه های آبی جهان شناخته می‌شود. جاذبه های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *