سه‌شنبه , آوریل 23 2024
آخرین خبرها

اجاره سوئیت در مریوان

اجاره سوئیت در مریوان

اگر به مریوان سفر می کنید می توانید با اجاره سوئیت در این شهر اقامت کنید. با توجه به اینکه مریوان دارای جاذبه های گردشگری بسیاری می باشد حتما چند روزی را در این شهر بمانید و از جاهای دیدنی آن بازدید کنید.

مریوان مرکز شهرستان مریوان یکی از شهرهای مرزی می باشد. وجود مناطق کوهستانی، نزدیکی به دریاچه زریبار و پوشش گیاهی مناسب و آب و هوای مطلوب سبب شده تا منطقه مریوان به یکی از جاذبه های گردشگری در غرب کشور تبدیل شود. مریوان در 125 کیلومتری غرب سنندج قرار دارد.

برای اجاره بهترین اقامتگاهها اینجا کلیک کنید

هزینه اجاره سوئیت در مریوان

هزینه اجاره سوئیت در مریوان با توجه به عواملی مانند امکانات، موقعیت مکانی و خدمات ارائه شده توسط آن ویلا و سوئیت متغیر است. . با اجاره سوئیت در مریوان می توانید مکانی را برای اقامت خود انتخاب کنید تا بتوانید چند روزی را در مریوان بمانید و به تفریح و گردش بپردازید.

اجاره سوئیت در مریوان

در سفر به مریوان از چه جاهایی دیدن کنیم؟

از جاهای دیدنی مریوان می توان پل گاران، تپه ترخان آباد، قلعه امام مریوان، تپه قلعه ننه، بازارچه مرزی مریوان، غار کونا شم شم، روستای دره تفی، دشت بیلو، تفرجگاه ملاقوبی، مجتمع پارک ساحلی زریوار، دریاچه زریوار، آبشار گویله، آبشار بل، آبشار سلور و منطقه تفریحی قمچیان را نام برد.

آب و هوای مریوان چگونه است؟

آب و هوای مریوان سرد و کوهستانی متمایل به معتدل سرد و حتی مدیترانه ای است.

بهترین زمان سفر به مریوان

فصل بهار و تابستان بهترین زمان سفر به مریوان می باشد.

اجاره سوئیت در مریوان

پوشش گیاهی مریوان

میزان بارندگی در مریوان باعث شده تمامی نقاط منطقه پوشیده از پوشش گیاهی غنی و متنوع باشد. بیشتر کوه های منطقه مریوان پوشیده از جنگل‌های بلوط است.

مسیرهای دسترسی به مریوان

 راه زمینی  

اگر بخواهید از تهران به سمت مریوان حرکت کنید حدود 600 کیلومتر را باید طی کنید. ابتدا مسیر را از تهران به سمت ساوه و سپس به سمت سنندج ادامه دهید. بعد از سنندج نیز به سمت مریوان بروید.

هوایی

متأسفانه مریوان فاقد فرودگاه اختصاصی است. نزدیک‌ترین فرودگاه به این شهر مریوان، در سنندج قرار دارد.

قطار

این شهر ایستگاه قطار اختصاصی ندارد.

چگونه به صورت آنلاین در مریوان سوئیت اجاره کنیم؟

اگر قصد مسافرت به مریوان را دارید یکی از نگرانی های شما محل اقامت شما است. مجموعه میزبان یاب به این خواسته و نگرانی شما پاسخ داده و جهت رزرو و یا پیدا کردن اقامتگاه تنها با چند مرحله ساده می توانید اقامتگاه خود را رزرو کنید.

  1. وارد سایت میز بان یاب شوید.
  2. از طریق جستجوی اقامتگاه شهر مورد نظر تاریخ رفت و برگشت و تعداد مسافران را انتخاب نمایید.
  3. اقامتگاه های که در حال حاضر امکان رزرو آن وجود دارد برای شما نمایش داده می شود.
  4. اقامتگاه خود را انتخاب کنید و از طریق گزینه ثبت نام در بالای سایت در سایت ثبت نام کنید و وارد وب سایت شوید و رزرو خود را انجام دهید.

اجاره سوئیت در مریوان

همچنین در سایت میزبان یاب ضمانت تحویل اقامتگاه و ضمانت بازگشت وجه وجود دارد.

ضمانت تحویل اقامتگاه چه زمانی قابل اجرا است؟

ضمانت تحویل اقامتگاه هنگامی قابل اعمال است که رزرو اقامتگاه به صورت آنلاین انجام شده باشد. در صورت رزرو مستقیم توافق فی مابین مسافر و میزبان مورد استناد است و سایت میزبان یاب در مورد رزروهای  مستقیم هیچ گونه مسئولیتی ندارد.

ضمانت بازگشت وجه به چه صورت است؟

هنگام قطعی کردن رزرو، مبلغ صورتحساب را بطور کامل به کیف پول خود شارژ می‌کنید. پس از تحویل اقامتگاه به شما و اطمینان از صحیح بودن رزرو، مبلغ اجاره بها به میزبان واریز می‌شود. در صورتی که اقامتگاهی که رزرو کردید، در تاریخ و ساعت درج شده در سند رزرو به شما تحویل نشود. حداکثر تا ۹ صبح روز بعد از تاریخ شروع رزرو مهلت دارید تا برای پیگیری و برگشت وجه، بر روی دکمه ثبت درخواست بازگشت وجه که در منوی سایت و قسمت ضمانت تحویل اقامتگاه می باشد کلیک کنید و شکایت خود را ثبت کنید.

ضمانت بازگشت وجه

برای اجاره سوئیت در مریوان چه مدارکی مورد نیاز است؟

از آنجا که آپارتمان یا سوئیت در مریوان به صورت مبله با تمامی امکانات در اختیار شما قرار می گیرد ارائه حداقل یک مدرک شناسایی معتبر مانند کارت ملی یا شناسنامه در هنگام  اجاره سوئیت و دریافت کلید الزامی است. با این حال می توانید با میزبان توافق جداگانه ای داشته باشید.

برای اجاره کردن سوئیت در مریوان با قیمت مناسب چه کار کنیم؟

برای اجاره سوئیت در مریوان با قیمت مناسب کافی است وارد سایت میزبان یاب شوید و نسبت به قیمت مورد نظرتان سوئیت را انتخاب کنید.

میزبان یاب چه خدمتی ارائه می دهد؟

این کسب و کار بستری است تا میزبانان و صاحبان اقامتگاه ها بتوانند ملک خود را در محیطی امن و پیشرفته، با صرف حداقل زمان و هزینه برای اجاره روزانه عرضه کنند. از سوی دیگر گردشگران بتوانند اقامتگاهی مطابق با سلیقه و شرایط و بودجه مورد نظر خود را به سهولت و بالاترین کیفیت در سراسر ایران بیابند. بصورت آنلاین رزرو کنند و سفری بدون دغدغه مکان اقامت را در همه جای ایران زیبا تجربه کنند.

درباره‌ی هستی پورعلی

همچنین ببینید

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر شوشتر به عنوان پایتخت سازه های آبی جهان شناخته می‌شود. جاذبه های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *