جمعه , آوریل 26 2024
آخرین خبرها

اجاره ویلا

اجاره ویلا

می توان گفت مهم ترین مساله یک سفر  فراهم کردن مکانی امن و آرام برای اقامت است، سامانه میزبان یاب در صدد است که این چالش مهم را برای مسافران عزیز به قسمت جذاب و هیجان انگیز سفر تبدیل کند اگر شما به شمال کشور سفر کرده باشید یکی از چالش های پیش رو شما اجاره ویلا مناسب با آیتم های مورد نظر شماست که سامانه میزبان یاب این چالش را حل نموده است بنابراین تا پایان این مقاله به جهت معرفی خدمات میزبان یاب با ما همراه باشید.

اجاره ویلا

میزبان یاب یک کسب و کار آنلاین می باشد که با ارائه خدمات اجاره روزانه و کوتاه مدت اقامتگاه مبله از جمله آپارتمان، ویلا، باغ، هتل، اقامتگاه بوم گردی و …  در سراسر ایران فعالیت می کند. هدف ما جلب رضایت مهمانان گرامی ومیزبانان عزیز و همچنین رشد صنعت گردشگری کشور است.

خدمات ارزش افزوده

پایین ترین قیمت

ارائه بهترین اقامتگاه ها و پایین ترین قیمت یکی از خدمات ارزش افزوده این سامانه است که امید است سفری اقتصادی، اقامتی امن،  آسوده و بی خطر برای مسافران محترم به ارمغان آورد.

نظافت و ضدعفونی

نظافت و ضدعفونی

در عصر کرونا و بیماری های واگیر دار لزوم نظافت و ضدعفونی واحدهای اقامتی بیش از پیش مشهود شد. میزبان یاب نظافت، ضدعفونی و رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی تمامی اقامتگاه های موجود در سایت و همچنین تعویض ملحفه و رو بالشتی ها را تضمین می نماید.

ضمانت بازگشت وجه

ضمانت بازگشت وجه

میزبان یاب شرایطی برای آسودگی خیال مهمانان عزیز در نظر گرفته است که در صورت مغایرت تصاویر با اقامتگاه و یا عدم نظافت واحد وجه دریافتی را مسترد می نماید، این سامانه با داشتن نماد اعتماد از وزارت صنعت و معدن بازگشت وجه در صورت کنسلی از طرف مهمان با میزبان را با توجه به شرایط مندرج در سایت تضمین می نماید.

نحوه استفاده از خدمات رزرو

برای رزرو و اجاره اقامتگاه مورد نظر خود می توانید از طریق سایت میزبان یاب و همچنین دانلود اپلیکیشن میزبان یاب از بازار یا گوگل پلی و چند کلیک ساده و همچنین از طریق تماس تلفنی با بخش پشتیبانی و دریافت اطلاعات و مشاوره از کارکنان این قسمت اقدام نمایید ،ما با داشتن کادری مجرب و متعهد در تمامی روزهای هفته و به صورت شبانه روزی و 24 ساعته آماده پشتیبانی و خدمت رسانی به مهمانان و میزبانان محترم می باشیم. این سامانه در صدد است که با همکاری با اکثر اقامتگاه های فعال، آزادی عمل، حق انتخاب و تنوع  بیشتری برای مسافران عزیز جهت رزرو اقمتگاه ایجاد نماید لذا از این طریق آمادگی همکاری با میزبانان عزیز در  نقاط مختلف کشور را اعلام می نماید.

اجاره هر نوع اقامتگاه نسبت به انواع دیگر مزایای خاصی دارد، ما با یک مرور اجمالی بر انواع اقامتگاه های موجود می خواهیم تصمیم گیری برای انتخاب اقامتگاه را برای شما آسان نماییم

آپارتمان مبله از انواع دیگر اقامتگاه ها اقتصادی تر می باشد و آرامش خانه شما را برایتان به ارمغان می آورد

اگر می خواهید با سفر به شمال و لذت بردن از طبیعت زیبای آن اقامت خوشی را نیز تجربه کنید پیشنهاد ما به شما اجاره ویلا از طریق سایت میزبان یاب می باشد چون با داشتن اقامتگاه های متعدد در سایت حق انتخاب بیشتری برای شما فراهم می کند. انواع ویلا مبله اعم از فلت، دوبلکس، تریبلکس، استخردار، بدون استخر و … با تنوع قیمت بالا در سراسر خطه گیلان، مازندران و گلستان برای انتخاب مسافران عزیز موجود می باشد.

اگر قصد سفر و اقامتی لاکچری را دارید، با چند کلیک ساده در سایت یا اپلیکیشن میزبان یاب می توانید با اجاره باغ یا ویلا استخر دار اقامتی به یاد ماندنی و خاطره انگیز را تجربه کنید

برای اقامتی نوستالژیک و خاطره انگیز که زنده کننده خاطرات دور می باشد، بهترین گزینه برای شما اجاره اقامتگاه های بوم گردی در سراسر ایران زمین می باشد. اقامتگاه های بوم گردی با طراحی منحصر به فرد خود که در هر قسمتی از کشور بر اساس سبک آن ناحیه و حفظ سنن محدوده می باشد حس زیبا و صفا و صمیمیت گذشته را برای مهمانان به ارمغان می آورد. از مناطق مناسب برای اجاره اقامتگاه بوم گردی می توان به شمال کشور و استان های کویری مانند اصفهان و یزد اشاره نمود که هر یک جذابیت های خاص خود را دارند. سایت میزبان یاب یکی از کامل ترین مراجع و آرشیو ها را برای اقامتگاه های بوم گردی در سراسر کشور فراهم آورده است که این کار انتخاب اقامتگاه بوم گردی را برای عزیزانی که قصد سفر دارند ساده تر می کند.

برای سفری آسوده و داشتن امکانات رفاهی قطعا بهترین انتخاب برای شما رزرو هتل می باشد که البته نسبت به موارد دیگر از نظر اقتصادی مخارج بیشتری به همراه دارد ولی با اقامت در هتل می توانید برای چند روز به استراحت کامل و تمدد اعصاب بپردازید

سامانه میزبان یاب فعالیت خود را از سال  1394 با اجاره روزانه  آپارتمان مبله آغاز کرده است و حال با کسب تجربه کافی در این زمینه به تازگی حوزه فعالیت خود را گسترش داده است و رزرو هتل و همچنین اقامتگاه بوم گردی را هم به خدمت رسانی خود اضافه کرده است.

میزبان یاب در تلاش است که واحدهای اقامتی را با کمترین  قیمت  در اختیار مسافران عزیز قرار دهد. با مقایسه قیمت ها و نوع خدمت دهی حتما سایت میزبان یاب را برای رزرو و اجاره کوتاه مدت اقامتگاه انتخاب خواهید کرد.

از مهم ترین ویزگی های میزبان یاب داشتن درگاه پرداخت امن می باشد که سبب اطمینان خاطر مسافران می باشد. مسافران گرامی می توانند هم از طریق درگاه پرداخت سایت یا اپلیکیشن و همچنین واریز وجه به صورت کارت به کارت اقدام نمایند که در هر صورتمی توانند  از نظر محفوظ ماندن وجه پرداختی اطمینان خاطر داشته باشند چون تا زمان تحویل گرفتن واحد از میزبان، مبلغ پرداختی نزد سامانه میزبان یاب باقی می ماند و در صورت تایید اقامتگاه از طرف مهمان، تطابق با تصاویر و همچنین عدم وجود مشکل و تاییدیه از طرف مهمان مبلغ به حساب میزبان انتقال داده می شود

 

 

 

 

درباره‌ی alipour

همچنین ببینید

هتل های ملارد

هتل های ملارد

هتل های ملارد ملارد یکی از شهرهای تهران است که در غرب این استان واقع …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *