جمعه , آوریل 19 2024
آخرین خبرها

اجاره خانه یک روزه در تهران

اجاره خانه یک روزه در تهران

شهر تهران یکی از بزرگ ترین شهر های ایران است که پیش از سفر به این شهر باید اطلاعاتی در مورد ویژگی ها و اقامت در آن کسب کرد . اگر قصد سفر به تهران را دارید از قبل باید برنامه ریزی کاملی داشته باشید تا بتوانید سفری لذت بخش را برای خود رقم بزنید برای اجاره خانه یک روزه در تهران می توانید از طریق سامانه میزبان یاب اقامتگاه مدنظر خود را رزرو کنید.

یکی از مسائل مهمی که امروزه در اولویت برنامه ریزی قرار دارد بحث هزینه و مسئله مالی است که فاکتور بسیار مهمی به حساب می آید . چطور ممکن است که با کمترین هزینه در شهر تهران اقامت داشت .

کسانی که نمی خواهند هزینه بسیار زیادی پرداخت کنند یا وقتی برای جست و جو مسافر خانه و هتل ندارند می توانند به سایت های اینترنتی مراجعه کنند و به واسطه این سایت ها با میزبان ها و خانه هایی که به صورت روزانه اجاره داده می شوند آشنا شوند و خانه مورد نظر خود را برای چند روز اجاره کنند .

شما اگر به این روش اقامتگاهی که مطابق میل و خواسته ی خود است را اجاره کنید بی شک هم در وقت و هم در هزینه ها صرفه جویی کرده اید . چرا که اگر اجاره خانه در تهران را همزمان با رسیدن به مقصد انجام دهید حداقل چند ساعت یا حتی یک روز از وقت خود را از دست می دهید .

مهم ترین نکته ای که در اجاره خانه در تهران از طریق سایت های اینترنتی باید توجه داشت این است که وب سایت اینترنتی مطمئن باشد زیرا امروزه بسیاری از سایت ها نا معتبر هستند یا افراد سودجویی وجود دارد که در سایت های ناشناخته آگهی ثبت کرده اند و قصد دارند که از اعتماد شما سوء استفاده کنند . با واریز کردن وجه به حساب این افراد و سایت ها علاوه بر ضرر مالی خاطره ای تلخ از این سفر با شما باقی می ماند .

از مزایای سایت های اینترنتی :

1 . اتلاف وقت و انرژی کمتر

2 . بهترین برنامه ریزی برای سفر از نظر زمانی و مالی

3 .دریافت بهترین نتیجه با صرف کمترین انرژی

4 . مقایسه تمام خانه ها و انتخاب بهترین آن ها از نظر فاکتور هایی که شما برای انتخاب یک خانه دارید .

روش اجاره خانه در تهران :

یک. شما می توانید اپلیکیشن میزبان یاب را از برنامه بازار دانلود کنید و با وارد شدن به صفحه اصلی میزبان یاب فقط کافی است مقصد و زمان اقامت را وارد کنید تا سوئیت های ثبت شده برای شما نمایش داده شوند .

دوم. با واردن کردن آدرس میزبان یاب در گوگل وارد سامانه شوید .بعد از وارد کردن این آدرس صحفه اصلی برای شما باز می شود و قسمت مقصد ، تاریخ ورود و خروج ، تعداد نفرات و هزینه برای شما نمایش داده می شود با وارد کردن این اطلاعات خانه مورد نظر نمایان می شود .

سه . اگر که زمان شما بسیار کم است یا حوصله ی ندارید می توانید با شماره ی 02191300575 ،02166192583 تماس حاصل فرمایید که در این صورت پشتیبانی 24 ساعته میزبان یاب شما را راهنمایی می کنند و خانه مورد نظر را به شما پیشنهاد می دهند . بخش پشتیبانی سامانه میزبان یاب از زمانی که شما اقامتگاه را تحویل می گیرید تا زمانی که تحویل بدهید در کنار شما خواهند بود .

باید به این نکته توجه کنید که شما مبلغ را به حساب سایت میزبان یاب واریز می کنید و سایت پس از 24 ساعت که شما اقامتگاه را به میزبان تحویل داده اید تسویه حساب انجام می شود و در صورت مشاهده مغایرت اطلاعات و تصاویر ثبت شده در سایت کل هزینه به شما عودت داده می شود .

هنگام اجاره خانه در تهران به این نکات دقت کنید :

  • توجه داشته باشید که سایت اینترنتی به شما اطمینان دهند خانه ای را که قصد دارید اجاره کنید از لحاظ بهداشتی کاملا تمیز و ضدعفونی شده باشد .
  • سایت اینترنتی دارای نماد اعتماد از سازمان صنعت و معدن باشد .
  • بازگشت وجه را در صورت کنسلی از طرف میزبان یا مسافر را تضمین کند .
  • پشتیبانی فعال به صورت 24 ساعته داشته باشد که در همه شرایط پاسخگو شما باشند .

سامانه میزبان یاب تمام نکات فوق را به شما تضمین می دهد .

مزیت اجاره خانه در تهران به صورت روزانه

1.اجاره خانه نقلی هزینه کمتری نسبت به اجاره هتل و مسافر خانه را دارد . به شما توصیه می شود برای سفر های کوتاه مدت اجاره خانه مبله بهترین گزینه است .

2 . خانه های مبله تمام تجهیزات آشپزخانه و آشپزی ، وسایل اولیه و ضروری برای زندگی را دارند که مناسب برای افرادی است که سفره چند روزه و کوتاه مدتی در شهر تهران دارند .

3.اکثر خانه ها به ایستگاه اتوبوس ، BRT ، مترو ، تاکسی دسترسی دارند .

به  شما توصیه می شود هنگام اجاره خانه در تهران به این نکات توجه داشته باشید

– پیش از اجاره خانه به صورت اینترنتی از پشتیبانی سایت بخواهید که تصاویر خانه را برای شما ارسال کنند .

– اگر قصد سفر با وسیله ی نقلیه خود را دارید پیش از آن که خانه ای را اجاره کنید از وضیعت پارکینگ آن مطلع شوید.

– از سالم بودن تمام وسایل خانه اطمینان حاصل فرمایید و از نظر ایمنی حتما مورد بررسی قرار دهید و در صورت مشاهده اشکال در وسایل به میزبان اطلاع دهید .

– اگر همراه خود حیوان خانگی دارید از قبل با میزبان هماهنگ کنید و اجازه ورود را از ایشان کسب کنید .

همچنین قبل از اجاره ی خانه مبله در تهران با میزبان راجب شرایط خاصی را که برای اجاره اقامتگاه خود دارد صحبت کنید تا در زمان اجاره بین شما و میزبان مشکلی پیش نیاید .

پس از خواندن این مقاله پیشنهادات خود را به ما بگویید

اگر شما تجربه ای از اجاره خانه مبله و ارزان قیمت را دارید برای کامل شدن و کارامد تر شدن این مقاله نظرات و انتقادات خود را با ما و مخاطبان دیگر در میان بگذارید . ما منتظر پیشنهادات و نظرات شما مخاطبان عزیز هستیم .

درباره‌ی alipour

همچنین ببینید

هتل های ملارد

هتل های ملارد

هتل های ملارد ملارد یکی از شهرهای تهران است که در غرب این استان واقع …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *