شنبه , آوریل 27 2024
آخرین خبرها

اجاره ویلا در ماسال

اجاره ویلا در ماسال

ماسال، یکی از شهر های بسیار زیبای شمالی که در استان گیلان و در نزدیکی تالش قرار دارد، از گذشته تا کنون میزبان مسافران و مهمانان زیادی بوده است. هنگام سفر به ماسال و سایر شهر های شمالی ایران یکی از نکات مهمی که باید به آن توجه کنید، پیدا و رزرو کردن جایی برای ماندن است که امکانات مورد نظر شما را داشته باشد. اینکه شما بخواهید در چه نوع اقامتگاهی بمانید کاملا به خودتان بستگی دارد چرا که در انتخا دستتان باز است. از اجاره ویلا در ماسال گرفته تا کلبه های چوبی و یا اقامتگاه های بومگردی در این شهر در اختیار شما قرار دارد.

اگر انتخابتان اجاره ویلا در ماسال است باید بدانید که خود ویلاها هم انواع مختلفی دارند، ویلا های لوکسی که تمام امکانات یک خانه پادشاهی را دارند و یا ویلایی ساده و مرتب که در آن شبی را با خانواده و یا دوستانتان بگذرانید.

نکات مهم برای اجاره ویلا در ماسال:

 ویلایی که می‌خواهید در آن اقامت داشته باشید باید چه امکاناتی داشته باشد. استخر داشته باشد یا خیر؟ چند اتاق داشته باشد؟ بالکن و حیاط برایتان مهم است؟ به پارکینگ نیاز دارید؟ ویلا در کجای شهر قرار دارد و به چه امکانات رفاهی نزدیک است؟ همه و همه سوالاتی است که باید از خود بپرسید و طبق نیاز خود اقدام به اجاره ویلا کنید.

با هر نوع نیاز، سلیقه و بودجه می‌توانید در این شهر برای خود ویلایی پیدا کنید اما رزرو کردن آن از قبل بهترین راه انتخاب یک اقامتگاه است. چرا که با رزرو از قبل به راحتی می‌توانید ویژگی ویلا های مختلف را بررسی کرده و پس از تماشای عکس آن‌ها انتخاب کنید.

برای اجاره ویلا و کلبه چوبی در ماسال اینجا را کلیک کنید

 

سفر به ماسال، تجربه ای به یاد ماندنی

ماسال جاذبه های زیادی دارد. اگر دوستدار طبیعت و طبیعت گردی هستید یکی از بهترین انتخاب‌ها برایتان ماسال است. ییلاقات زیبا و دلنشین که گاهی میان اقیانوس مه دفن می‌شوند و بهترین مکان برای قدم زدن و آرامش گرفتن هستند، آبشار های متعدد و پرآب مانند آبشار رامینه، طولانی ترین غار آبی ایرا، غار آویشو، باغ پرندگان، دیواره صخره نوردی، امام زاده‌ها و… تنها بخشی از مناطق دیدنی ماسال هستند.

سفر به ماسال، تجربه ای به یاد ماندنی

نام ماسال از مازال یا مزال گرفته شده که به معنی کوه است. همین اسم بیامگر موقعیت کلی ماسال است که در کنار کوه های تالش قرار گرفته و موقعیتی بی نظیر برای پوشش گیاهی متنوع فراهم کرده‌است.

آب و هوای ماسال هم مانند سایر شهر های گیلان، مرطوب است اما در ارتفاعات این شهر کاملا با هوای نیمه مرطوب کوهستانی مواجه هستیم.

ییلاقات ماسال همواره با ارتفاعات سوئیس مقایسه می‌شود و الحق این بهشت گمشده چیزی از سوئیس اروپا کم ندارد. چه بسا با هزینه‌‌ای بسیار کمتر از یک سفر خارجه و بدون نیاز به طی کردن یک مسافت طولانی، برای خود خاطراتی بی نظیر و به یاد ماندنی از سفرتان به ماسال بسازید.

اگر صمیم گرفته‌اید روح خود را جلا دهید و در طبیعت زیبای ماسال چند روزی را در آرامش بگذرانید حتما پیش از حرکت محل ماندن خود را مشخص و رزرو کنید تا بعدا مجبور نشوید دنبال اقامتگاه بگردید و یا هزینه بیشتری پرداخت کنید. این کار را حتما در روزهای شلوغ شمال انجام دهید تا سفرتان خراب نشود.

 

ویلای اجاره ای در ماسال

همانطور که گفتیم انواع و اقسام ویلا با امکانات مختلف در ماسال وجود دارد. طرفدار ویلای مدرن هستید یا کلاسیک؟ هرکدام را بخواهید می‌توانید رزرو کنید. ویلا های مدرن با ساختاری شیک و ساده و در رنگ های روشن بنا می‌شود اما ویلا های کلاسیک ساختاری مجلل و سلطنتی و زیبا دارند.

اگر ویلای استخر دار می‌خواهید باید بر اساس فصل و ماه سفرتان به ماسال، بین استخر های سرپوشیده و سرباز یکی را انتخاب کنید. قطعا دلتان نمی‌خواهد در آب بلرزید و بعدا مریض شوید. در مورد ویلا های استخردار باید دقت کنید که آب استخر به‌صورت مرتب تمیز و تسویه شود وگرنه شنا کردن در آن اصلا بهداشتی نیست.

اجاره ویلا ورزرو هتل میزبان یاب

سعی کنید در ویلایی بمانید که اگر پارکینگ سرپوشیده هم نداشت حیاطی بزرگ داشته باشد که بتوانید ماشینتان را داخل آن پارک کنید. اینگونه خیالتان راحت‌تر است و شب را بدون استرس می‌گذرانید.

اگر عادت ندارید روی زمین بخوابید حتما ویلایی را رزرو کنید که به تعداد کافی تخت خواب داشته باشد تا مجبور به استفاده از تشک سنتی نشوید. البته خوابیدن‌ های دسته جمعی کنار هم روی زمین بسیار لذت بخش است و مطمئنم به یکی از بهترین خاطره هایتان تبدیل می‌شود اگر مشکلاتی از قبیل دیسک کمر ندارید حتما آن‌را امتحان کنید.

ممکن است به‌صورت دسته جمعی و چندین خانواده‌ای به شمال و ماسال سفر کرده‌باشید، در این حالت بهتر است ویلایی را رزرو کنید که اتاق های مستر داشته باشد. در اتاق های مستر شما به سرویس بهداشتی و حمام شخصی خود دسترسی دارید و برای انجام امورات شخصی خود نیازی نیست برای دیگران مزاحمت ایجاد کنید.

 

میزبان یاب، رزرو لحظه‌ای ویلا

در کنار تمام نکاتی که گفته شد، مسئله‌ای که هنگام رزرو ویلا باید به آن توجه کنید، امنیت است. رزرو ویلا از سایتی معتبر با پشتیبانی 24 ساعته یکی از لطف هایی است که می‌توانید در حق خود انجام دهید.

سایت میزبان یاب که مجموعه‌ای از ویلا، اقامتگاه بوم گردی، کلبه، سوئیت، خانه و… را در اختیار شما قرار داده‌است، تا بتوانید در کمال آرامش و امنیت، محل ماندن خود را رزرو کنید. به این ترتیب هنگام وارد شدن به شهر مقصد، جای ماندنتان آماده و منتظر شماست. دیگر نیازی نیست به محض ورود به شهری به دنبال خانه اجاره‌ای و مسافرخانه و… باشید، چرا که از قبل رزرو خود را انجام داده‌اید.

 

نحوه رزرو در میزبان یاب

رزرو ویلا در میزبان یاب، پیچیدگی خاصی ندارد. تنها کافیست، وارد سایت یا اپلیکیشن میزبان یاب شده و پس از بررسی و مقایسه ویلاها، ویلای منتخب را رزرو کنید. این رزرو چه به‌صورت آنلاین و چه به‌صورت تلفنی امکان پذیر است. رزرو آنلاین ویلا در میزبان یاب، هم مهمان و هم میزبان را ملزم به رعایت قوانینی می‌کند که موجب می‌شود بعد ها هیچ‌کدام از طرفین متضرر نشود.

حتی می‌توانید به‌طور مستقیم با میزبان و صاحب ویلا تماس گرفته هماهنگی های لازم را انجام دهید.

برای مشاهده ویلای اجاره‌ای در ماسال اینجا کلیک کنید.

درباره‌ی alipour

همچنین ببینید

هتل های ملارد

هتل های ملارد

هتل های ملارد ملارد یکی از شهرهای تهران است که در غرب این استان واقع …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *