یکشنبه , می 12 2024
آخرین خبرها

هتل های قم

هتل های قم

شهر قم، مرکز استان قم، یکی از کوچکترین استان‌های کشور است. قم، یکی از مقاصد برتر گردشگران مذهبی از سراسر ایران و حتی جهان اسلامی است. علاوه بر مکان‌های مذهبی، این شهر، مملو از جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی، طبیعی و… است که بازدیدکنندگان زیادی را به خود جذب می‌کند. اگر قصد دارید به قم سفر کرده و سری به جاهای دیدنی قم بزنید، بهتر است حین برنامه ریزی برای سفر، به فکر محل اقامت خود باشید، اگر قصد دارید در هتل بمانید، شناسایی هتل ‌های قم و موقعیت مکانی آن‌ها به شما کمک می‌کند. همچنین رزرو هتل در قم پیش از سفر به این شهر موجب می‌شود تا با خیالی راحت و بدون اتلاف وقت به گشت و گذار بپردازید.

هتل استقلال قم (چهار ستاره)

هتل چهار ستاره استقلال در قم، در 9 طبقه و با 24 واحد اقامتی در سال 1389 فعالیت خود را آغاز کرد. این هتل که در خیابان عمار یاسر واقع شده در سال 1395 هم مورد بازسازی و مرمت قرار گرفت. هتل استقلال در قم امکانات زیادی دارد که همه مطابق آخرین استانداردهای جهانی طراحی شده‌اند. از جمله این امکانات می‌توان به پارکینگ رایگان، نمازخانه، خدمات لاندری، کافی شاپ، رستوران، تالار، اینترنت رایگان و… اشاره کرد.

هتل استقلال فاصله کمی تا حرم مطهر حضرت معصومه (ع) دارد (تنها 7 دقیقه پیاده روی). همچنین به سایر مکان‌های مذهبی، دیدنی و تجاری قم هم دسترسی خوبی دارد.

هتل استقلال قم (چهار ستاره)

آدرس: قم، ابتدای بزرگراه عمار یاسر، نبش کوچه نهم

 

هتل بین المللی قم (چهار ستاره)

یکی از هتل های قم هتل بین المللی قم هتلی 4 ستاره است که در مجاورت حرم حضرت معصومه (ع) بنا شده و تا حرم تنها 100 متر فاصله دارد. به علاوه این هتل بسیار به مرکز شهر و رودخانه قم نزدیک است و این مسئله یک مزیت مهم به شمار می‌رود.

هتل بین المللی قم (چهار ستاره)

هتل چهار ستاره بین المللی قم، 80 واحد اقامتی برای پذیرایی از مهمانان خود دارد و با امکاناتی نظیر رستوران، کافی شاپ، سونا و جکوزی، اینترنت و… یک اقامت خاطره انگیز برای آن‌ها فراهم می‌کند.

آدرس: قم، جنب حرم حضرت معصومه (ع)

برای اجاره بهترین هتل ها اینجا را کلیک کنید

هتل تشریفات قم (سه ستاره)

هتل آپارتمان تشریفات یکی از هتل های قم است که در سال 1390 در خیابان اراک شروع به کار کرد. این هتل در مرکز شهر و در نزدیکی حرم حضرت معصومه واقع شده و تنها 2 دقیقه با آن فاصله دارد. هتل تشریفات قم دارای 36 واحد اقامتی است که در یک ساختمان مدرن پراکنده شده‌اند.

از جمله امکانات و خدماتی که این هتل به مهمانان خود ارائه می‌کند می‌توان به اینترنت، رستوران، خدمات لاندری و.. اشاره کرد.

هتل تشریفات قم(سه ستاره)

آدرس: خیابان اراک (امیرکبیر)، کوچه 7، مقابل پل آهنچی، مقابل حرم حضرت معصومه (ع)

 

هتل راسپینا قم (سه ستاره)

هتل سه ستاره راسپینا در قم دارای 38 واحد اقامتی است که در ساختمانی 6 طبقه بنا شده است. این هتل در خیابان امام خمینی واقع شده و مسیر دسترسی آسانی به حرم و مرکز شهر دارد. هتل راسپینا در قم یک هتل تازه ساخت است که در سال 1397 شروع به فعالیت کرده است. همچنین با امکاناتی نظیر پارکینگ، خدمات خشکشویی، اینترنت، پله اضطراری،‌سیستم اعلام حریق و… آماده پذیرایی از مهمانان خود است.

هتل راسپینا قم (سه ستاره)

آدرس: قم، خیابان سپاه، جنب بانک ملت

 

هتل آپارتمان فردوس قم (دو ستاره)

هتل آپارتمان دو ستاره فردوس در قم در سال 1383 ساخته شد و در سال 1396 هم مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل  بسیار به حرم حضرت معصومه (ع) نزدیک است. این هتل یک ساختمان 5 طبقه است و حدود 15 واحد اقامتی دارد. از جمله امکانات آپارتمان فردوس قم می‌توان به خدمات لاندری، سیستم اعلام حریق، اینترنت، کافی شاپ، رستوران بام، کتابخانه و… اشاره کرد.

 

هتل آپارتمان فردوس (دو ستاره)

آدرس: قم، خیابان انقلاب، حد فاصل عمار یاسر و ساجدیه

 

هتل اطلس قم (دو ستاره)

هتل دو ستاره اطلس در شهر قم، در سال 1392 در خیابان اراک افتتاح شد. ورودی هتل به حرم حضرت معصومه مشرف است و همین موضوع موجب شده تا زائرین دسترسی راحتی به حرم داشته باشند. همچنین موقعیت هتل اطلس به گونه‌ای است که مسافرین آن به راحتی به مراکز خرید و وسایل حمل و نقل عمومی دسترسی دارند.

امکاناتی که هتل اطلس قم به مسافرین خود ارائه می‌کند، عبارتند از: پارکینگ، خدمات خشکشویی، سیستم اعلام حریق، آسانسور، اینترنت و… .

هتل اطلس(دو ستاره)

آدرس: قم، خیابان اراک، کوچه آبشار، کوچه شهید محسنی

 

علاوه بر هتل‌های ذکر شده، هتل‌های دیگری در قم وجود دارند از چهار ستاره تا یک ستاره، که در نقاط مختلف شهر با امکانات مختلفی پراکنده شده‌اند.

اگر برای اقامت خود در قم قصد ندارید در هتل بمانید، می‌توانید از طریق سایت یا اپلیکیشن میزبانیاب هر نوع اقامتگاهی که مد نظر دارید را رزرو نمایید. همچنین برای آشنا شدن با رستوران های قم، اینجا کلیک کنید. 

 

درباره‌ی هستی پورعلی

همچنین ببینید

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر شوشتر به عنوان پایتخت سازه های آبی جهان شناخته می‌شود. جاذبه های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *