پنج‌شنبه , آوریل 18 2024
آخرین خبرها

هتل های کرج

هتل های کرج

استان البرز و شهر کرج پس از تهران، دومین شهر پر امکانات ایران است. عوامل بسیار زیادی باعث شده تا کرج، یکی از مقاصد مهم گردشگری در کشورمان است. در این شهر هتل‌های بزرگ و زیادی وجود دارد که می‌توانید طبق نیاز و بودجه خود آن‌را انتخاب کنید. در ادامه برخی از بهترین هتل های کرج را به شما معرفی می‌کنیم:

  • هتل جهانگردی دیزین (چهار ستاره)

هتل جهانگردی از هتل های کرج است که دارای دو بخش دیزین 1 و دیزین 2 بوده و در مجموع 139 باب اتاق دارد.

این هتل در دوره پهلوی بنا شده و با پیست اسکی کرج همجوار است. همسایگی با پیست اسکی، نزدیکی به پایتخت، آب و هوا و محیط اطراف آن، موجب شده تا گردشگران ایرانی و خارجی متعددی در آن اقامت کنند.

هتل جهانگردی دیزین دارای اتاق‌های متنوعی است که از 2 تا 7 تخت دارند و اتاق‌های وی آی پی، رویال و… دارند.

بهترین هتل ها را از ما بخواهید

هتل جهانگردی دیزین (چهار ستاره)

 

  • هتل گاجره کرج (سه ستاره)

هتل سه ستاره گاجره کرج، مجموعه ساختمان‌ هایی به نام‌های نسیم و صبا است که در سال 1387 افتتاح شد. هتل گاجره در جاده چالوس بنا شده و سالن‌ هایی مخصوص برگزاری جلسات کاری، همایش‌ها و مراسمات دارد.

این هتل در محیطی کوهستانی و خوش آب و هوا قرار دارد و اقامت دلپذیری را برای مسافران خود فراهم می‌کند.

هتل گاجره کرج (سه ستاره)

 

  • هتل باستانی نگین گچسر (سه ستاره)

هتل آزادی گچسر، یکی دیگر از هتل های کرج است که با حدود 80 سال قدمت، در سال 1330 افتتاح و در سال 1398 به جهت ارائه خدمات بهتر، ترمیم شد. این هتل در منطقه خوش آب و هوا و پر جذبه گچسر واقع شده و یک طبقه و 25 اتاق دارد.

مسافران این هتل می‌توانند از طبیعت و رودخانه اطراف هتل گچسر، استفاده کنند و به پیاده روی بپردازند.

هتل باستانی نگین گچسر (سه ستاره)

 

  • هتل پردیس کرج (سه ستاره)

هتل سه ستاره پردیس در دو طبقه و 29 اتاق، در سال 1388 به بهره برداری رسید. این هتل در موقعیتی قرار دارد که دسترسی راحتی را به مراکز باستانی و تفریحی زیادی برای مسافران امکان پذیر می‌کند. از جمله این مراکز می‌توان باغ گل‌ها، حمام مصباح، کاخ سلیمانیه و… اشاره کرد.

از مزیت‌های هتل پردیس می‌توان به پارکینگ، اتاق ماساژ، تجهیزات بدنسازی، کافی شاپ و… اشاره کرد.

هتل پردیس کرج (سه ستاره)

 

  • هتل مرمر کرج (دو ستاره)

هتل مرمر کرج، در مرکز شهر و در سال 1355 بنا شده است. این هتل در سال 1394 مورد بازسازی قرار گرفت و به دلیل موقعیتی که در آن قرار گرفته دسترسی راحتی‌را برای مهمانان خود به مراکز تفریحی، تجاری، گردشگری و… فراهم کرده است.

هتل دو ستاره مرمر در کرج، دارای 31 اتاق در 5 طبقه است. این هتل امکانات مناسبی مانند رستوران، کافی شاپ، خدمات خشکشویی، اینترنت و… را در اختیار مسافران قرار می‌دهد.

هتل مرمر کرج (دو ستاره)

 

  • هتل امیر کبیر کرج (دو ستاره)

هتل امیر کبیر کرج که هتلی دو ستاره است در سال 1369 بنا شده و در سال 1395 مورد بازسازی قرار گرفت.

این هتل که در یکی از خیابان‌های اصلی کرج یعنی خیابان فروغی واقع شده، داراری 2 طبقه و 49 باب اتاق است. لازم به ذکر است که یکی از شروط لازم برای اقامت در هتل امیر کبیر در کرج، تزریق دو دوز واکسن کرونا است.

از جمله امکانات این هتل دو ستاره می‌توان به کافی شاپ، اینترنت، پارکینگ و… اشاره کرد.

هتل امیر کبیر کرج (دو ستاره)

 

  • هتل کندلوس کرج (دو ستاره)

مجتمع گردشگری کندلوس در ابتدای محور چالوس، در سال 1400 افتتاح شد. این هتل دو ستاره 16 باب اتاق دارد. مسافران این هتل با ویو و چشم انداز بی نظیری مواجه هستند و تجربه‌ای مشابه اقامت در هتل‌های شمالی را برای مسافران می‌سازد.

هتل کندلوس کرج، امکاناتی از جمله سیستم اعلام حریق، صبحانه، سیستم تهویه و… را برای مسافران فراهم می‌کند. یکی از مزیت‌های این هتل، قیمت مناسب اتاق‌های آن است.

هتل کندلوس کرج (دو ستاره)

 

  • هتل سامان کرج (دو ستاره)

هتل سامان کرج، در مرکز شهر در سال 1356 ساخته شد و به منظور بهبود خدمات، در سال 1393 مورد بازسازی قرار گرفت. ساختمان هتل سامان در کرج، 4 طبقه است و 27 اتاق دارد. برخی از واحد‌های هتل دو ستاره سامان حمام ندارد‍، پس هنگام رزرو اتاق حتما به این موضوع دقت کنید. به علاوه خدمات اتاق‌های هتل سامان همراه با صبحانه ارائه می‌شوند.

هتل سامان کرج (دو ستاره)

 

برخی از هتل‌ های خوب کرج را به شما معرفی کردیم. لازم به ذکر است قیمت هتل های کرج، بسیار متنوع است. لازم است بنا به نیاز و بودجه خود اقدام به رزرو هتل در کرج نمایید. اگر هم نمی‌خواهید در کرج در هتل بمانید، از سایت و اپلیکیشن میزبانیاب برای رزرو اقامتگاه‌های دیگر نظیر سوئیت، خانه، ویلا، هتل آپارتمان و… استفاده کنید. در ضمن از طریق مزیبانیاب قادر به رزرو هتل هم هستید.

 

 

درباره‌ی هستی پورعلی

همچنین ببینید

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر شوشتر به عنوان پایتخت سازه های آبی جهان شناخته می‌شود. جاذبه های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *