شنبه , آوریل 27 2024
آخرین خبرها

هتل های تهران

هتل های تهران

تهران پایتخت ایران، بزرگترین و با امکانات‌ترین شهر کشور بوده و هر ساله میزبان مسافران زیادی از داخل و خارج کشور است. افرادی که به هردلیلی قصد سفر به تهران را دارند، ممکن است بخواهند شب یا چند شبی را در این شهر بمانند. برای ماندن در شهر تهران گزینه‌های زیادی وجود دارند. اقامتگاه بومگردی، سوئیت، خانه، آپارتمان، هتل آپارتمان، هتل و… . اگر می‌خواهید در هتل بمانید، در ادامه لیستی از بهترین هتل‌ های تهران را مشاهده می‌کنید. می‌توانید آن‌ها را بررسی کرده و طبق نیاز و بودجه خود از بینشان انتخاب کنید.

هتل اسپیناس پالاس (پنج ستاره)

یکی از هتل‌های مجموعه اسپیناس که در واقع بزرگترین و بهترین هتل تهران است که با طراحی جدید و مدرن در سال 1394 افتتاح شد. این هتل بر روی تپه‌های سعادت آباد واقع شده و از لحاظ موقعیت، در یکی از بهترین مناطق تهران بنا شده است.

به علاوه هتل اسپیناس از شلوغی و آلودگی دور است و چون بر روی ارتفاع ساخته شده، ویوی جالبی از شهر تهران به مسافرین عرضه می‌کند.

هتل اسپیناس پالاس تهران، ساختمانی 20 طبقه با 400 اتاق است. این هتل با کادر مجرب و حرفه‌ای، اقامتی لوکس برای مهمانان خود فراهم می‌کند. از جاذبه‌های تهران که به هتل اسپیناس پالاس سعادت آباد نزدیک‌اند می‌توان به پارک پرواز و پارک ژوراسیک اشاره کرد.

هتل اسپیناس پالاس (پنج ستاره)

 

هتل هما تهران (پنج ستاره)

هتل پنج ستاره هما، یکی از هتل های نهران است که در منطقه زیبای ونک در سال 1352 ساخته شد و در سال 1397 مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل زیبا در 16 طبقه بنا شده و دارای 177 اتاق است. مکان‌های دیدنی که به هتل هما نزدیک‌اند و به‌راحتی در دسترس مهمانان قرار می‌گیرند عبارتند از موزه پول، موزه زمان، پارک ملت، پارک ساعی، مراکز خرید ونک و خیابان ولیعصر که زیباترین و قدیمی‌ترین خیابان تهران است.

از امکانات هتل هما تهران می‌توان به رستوران‌های با کیفیت، مجموعه ورزشی، استخر، سونا، کافی شاپ، خدمات بانکی، آرایشگاه و… اشاره کرد. به علاوه این هتل خدمات ذیل را به صورت رایگان ارائه می‌کند: پکیج خانه داری، شیرینی و میوه جات، خدمات خشکشویی، ترانسفر فرودگاه مهرآباد.

 

هتل هما تهران (پنج ستاره)

هتل انقلاب تهران (چهار ستاره)

هتل پارسیان انقلاب یکی دیگر از هتل های تهران می باشد که در مرکز شهر تهران (خیابان طالقانی) در سال 1355 افتتاح شد. اسم دیگر این هتل مجلل، رویال گاردن بود. هتل انقلاب تهران، 18 طبقه و 248 اتاق و سوئیت اقامتی دارد. هتل رویال گاردن تهران، تنها پنج دقیقه با خیابان ولیعصر فاصله دارد. همچنین مسافرین این هتل دسترسی راحت و سریعی به جاذبه‌ هایی مانند موزه فرش، پارک لاله، موزه هنرهای معاصر و… دارند.

در ضمن این هتل به مراکز آموزشی مانند، دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشگاه تهران و وزارت صنعت و معدن بسیار نزدیک است.

از جمله امکانات این هتل می‌توان به استخر، سونا، خدمات لاندری یا خشکشویی، پارکینگ، مرکز خرید و… اشاره کرد.

هتل انقلاب تهران (چهار ستاره)

 

برای رزرو بهترین هتل های تهران اینجا کلیک کنید

هتل کوثر (چهار ستاره)

هتل پارسیان کوثر تهران، هتلی چهار ستاره با طراحی نیمه سنتی است که در مرکز شهر تهران و در میدان ولیعصر واقع شده است. این هتل در سال 1341 بنا شده و چندین بار به منظور ارائه خدمات بهتر و بیشتر مورد بازسازی قرار گرفته است.

هتل کوثر تهران، 95 اتاق دارد که در ساختمانی پنج طبقه قرار گرفته‌اند. موقعیت مکانی این هتل و قرار گرفتنش در مرکز شهر تهران موجب شده مسافران به‌راحتی به وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند. مسافران میتوانند به مترو و اتوبوس بی آر تی و همچنین مراکز تفریحی، تجاری، اداری، آموزش و گردشگری زیادی دسترسی داشته باشند.

هتل پارسیان کوثر در تهران امکانات زیادی را از جمله رستوران‌های با کیفیت، تالار پذیرایی، سالن بدنسازی، استخر، آرایشگاه، پارکینگ و… به مهمانان خود ارائه می‌کند.

هتل کوثر (چهار ستاره)

 

هتل شهر تهران (سه ستاره)

این هتل با معماری و طراحی سنتی، 4 طبقه و 108 اتاق دارد. هتل سه ستاره شهر تهران، در همسایگی پارک جنگلی سرخه حصار قرار دارد. به دلیل همین موقعیت مکانی، از آب و هوای خوب و پاکیزه‌ای برخوردار است.

هتل شهر تهران، در سال 1357 ساخته شد و امکانات خوبی را به مهمانان خود عرضه می‌کند. از جمله این امکانات می‌توان به استخر، جکوزی، خدمات خشکشویی، پارکینگ، خدمات ماساژ، سالن ورزشی، اینترنت و… اشاره کرد.

هتل شهر تهران (سه ستاره)

 

هتل آماتیس (سه ستاره)

هتل آماتیس تهران، در سال 1331 به اسم هتل آمریکا افتتاح شد. البته اسم آن پس از انقلاب به “صحرا” تغییر یافت. این هتل پس از سال‌ها فعالیت، در سال 1398 مورد بازسازی اساسی قرار گرفته و اسم خود را به آماتیس تغییر داد.

هتل سه ستاره آماتیس در خیابان طالقانی تهران قرار دارد و با مراکز اداری، تجاری، تفریحی، دولتی، پزشکی و گردشگری فاصله کمی دارد. هتل صحرا یا هتل آماتیس، دارای 6 طبقه و 45 باب اتاق است و با کادری مجرب و آموزش دیده، آماده پذیرایی از مسافران عزیز است.

امکانات هتل آماتیس تهران، عبارتند از: رستوران، کافی شاپ، خشکشویی، پارکینگ، اینترنت و… سالن جلسات و مراسمات این هتل بسیار مناسب برگزاری جلسه، میتینگ و دورهمی هاست.

هتل آماتیس (سه ستاره)

 

هتل شهریار (دو ستاره)

هتل دو ستاره شهریار در تهران واقع در میدان امام خمینی در سال 1389 افتتاح شد و در سال 1395 در جهت بهبود خدمات، مورد بازسازی قرار گرفت. ساختمان هتل شهریار تهران که در مرکز فرهنگی این شهر قرار دارد، ساختمانی پنج طبقه با 74 اتاق است.

رستوران سنتی، اینترنت، کافی شاپ، صبحانه، لوازم بهداشتی، خدمات خانه داری و… از جمله امکانات این هتل است. مسافران این هتل راحت و سریع به مکان هایی مانند بازار بزرگ تهران، موزه های ایران باستان، آبگینه، سکه و جواهرات کاخ گلستان و… دسترسی دارند.

هتل شهریار (دو ستاره)

 

هتل تابان (دو ستاره)

هتل دو ستاره تابان، در خیابان انقلاب در سال 1387 افتتاح شده و در سال 1396 مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل، به دلیل موقعیت مکانی که دارد، به مراکز اداری، تجاری، تفریحی، پزشکی، گردشگری و… نزدیک است.

ساختمان هتل تابان تهران، ساختمانی 3 طبقه است که 19 اتاق دارد. از جمله امکانات این هتل می‌توان به اینترنت، مینی بار، صبحانه، کافی شاپ، سیستم اعلام حریق و… اشاره کرد.

هتل تابان (دو ستاره)

 

هتل سعید (یک ستاره)

هتل تک ستاره سعید در خیابان سعدی و در سال 1370 شروع به فعالیت کرد. این هتل 24 اتاق دارد که خدمات ارائه شده در آن‌ها نسبت به یک هتل یک ستاره و قیمت مناسب آن، بسیار جذاب است. خدمات این هتل عبارتند از: خدمات خشکشویی، اینترنت، آسانسور و… .

هتل سعید، در موقعیتی قرار دارد، که مهمانان آن به امکان مهمی مانند سفارت آلمان، وزارت امور خارجه، کاخ گلستان، عمارت مسعودیه و… دسترسی دارد.

هتل سعید (یک ستاره)

 

در تهران تعداد بیشماری هتل با امکانات و موقعیت‌های مختلفی وجود دارند. بستگی به نیاز، سلیقه و بودجه شما دارد که کدام هتل‌را انتخاب کنید و در آن اقامت کنید. برای رزرو هتل تهران و یا هر نوع اقامتگاه دیگری در این شهر به سایت یا اپلیکیشن میزبانیاب سر بزنید.

درباره‌ی هستی پورعلی

همچنین ببینید

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر شوشتر به عنوان پایتخت سازه های آبی جهان شناخته می‌شود. جاذبه های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *