شنبه , آوریل 27 2024
آخرین خبرها

اجاره سوئیت در داراب

اجاره سوئیت در داراب

اگر قصد سفر به داراب، شهر تاریخ و طبیعت را دارید حتما زمان زیادی را برای دیدن جاذبه های طبیعی آن صرف خواهید کرد که این نیازمند مکان اقامتی مناسب و راحت در داراب است. مجموعه میزبان یاب برای اجاره سوئیت در داراب همراه مسافرین عزیز است تا اقامتگاه مورد نظر خود را به صورت آنلاین انتخاب و به آسانی رزرو کنند و از سفر خود لذت ببرند. داراب مرکز شهرستان داراب و کی از شهرهای استان فارس است.

برای اجاره بهتری اقامتگاهها اینجا کلیک کنید

هزینه اجاره سوئیت در داراب

اگر قصد سفر به داراب را دارید بهتر است از قبل برای اقامتتان برنامه ریزی کنید زیرا ممکن است در زمان ورود نتوانید اقامتگاه مناسب خود را پیدا کنید. هزینه اقامت در داراب با توجه به عواملی مانند امکانات، موقعیت مکانی و خدمات ارائه شده توسط آن ویلا و سوئیت متغیر است.

اجاره سوئیت در داراب

در سفر به داراب از چه جاهایی دیدن کنیم؟

از جاهای دیدنی داراب می توان آسیاب سنگی داراب، مجموعه تاریخی نارنجستان (قلعه نارنجستان)، تنگ چک چک، نقش شاپور داراب، آتشکده آذرخش، تنگه رغز، شهر باستانی دارابگرد، مسجد جامع داراب، دره آکواریوم، آتشکده آذر جو، آبشار فدامی داراب، چشمه گلابی و روستای لایزنگان را نام برد.

جاهای دیدنی داراب

آب و هوای داراب چگونه است؟

بیشتر مناطق شهرستان داراب دارای آب و هوایی گرمسیری است. در مناطق کوهستانی شهر داراب معمولاً هوا سرد و کوهستانی است.

بهترین زمان سفر به داراب چه موقع است؟

اواخر فصل زمستان و اوایل فصل بهار بهترین زمان سفر به داراب می باشد.

بهترین زمان سفر به داراب

پوشش گیاهی داراب

شهر داراب به داشتن درختانی مانند مرکبات، گردو، سیب، زردآلو، انار و بادام شهرت دارد. از گونه های گیاهی داراب می توان به ارس، بنه، کلخنگ، بادام وحشی، ارژن، کیکم، زالزالک، انجیر وحشی، آلبالو، گیلاس وحشی، خرزهره، کلاه میرحسن و غیره اشاره کرد.

پوشش گیاهی داراب

گونه های جانوری داراب

جانورانی مانند جوجه تیغی، خرگوش، گراز، کل و بز، قوچ و میش، پلنگ، گرگ، شغال، روباه، خرس و کفتار در این منطقه زندگی می کنند. همچنین پرندگانی نظیر کبک، تیهو، بلدرچین، جغد، کبوتر جنگلی و انواع عقاب در داراب وجود دارد.

مسیر دسترسی به داراب

مسیر زمینی

شیراز و داراب از طریق جاده های 86 و 92 به هم متصل می شوند. فاصله شهر داراب تا شیراز دویست و چهل و پنج کیلومتر می‌باشد. همچنین فاصله بندرعباس تا داراب سیصد و بیست کیلومتر می باشد که از طریق جاده های 92 و 71 به یکدیگر مرتبط می شوند. این شهر که دیرینگی چند هزار ساله دارد با شهرستان های نی‌ریز، فسا، استهبان، جهرم، زرین دشت و لارستان در استان فارس و حاجی آباد در استان هرمزگان هم مرز است.

مسیر دسترسی به داراب

راه آهن

در حال حاضر داراب به شبکه ریلی کشور متصل نیست.

مسیر هوایی

از آنجایی که فرودگاه داراب هنوز هواپیما ندارد نمی توان از این فرودگاه استفاده کرد. اگر قصد سفر به داراب را دارید باید از فرودگاه شیراز استفاده کنید.

چگونه به صورت آنلاین در داراب سوئیت اجاره کنیم؟

اگر قصد مسافرت به داراب را دارید یکی از نگرانی های شما محل اقامت شما است. مجموعه میزبان یاب به این خواسته و نگرانی شما پاسخ داده و جهت رزرو و یا پیدا کردن اقامتگاه تنها با چند مرحله ساده می توانید اقامتگاه خود را رزرو کنید.

  1. وارد سایت میز بان یاب شوید.
  2. از طریق جستجوی اقامتگاه شهر مورد نظر تاریخ رفت و برگشت و تعداد مسافران را انتخاب نمایید.
  3. اقامتگاه های که در حال حاضر امکان رزرو آن وجود دارد برای شما نمایش داده می شود.
  4. اقامتگاه خود را انتخاب کنید و از طریق گزینه ثبت نام در بالای سایت در سایت ثبت نام کنید و وارد وب سایت شوید و رزرو خود را انجام دهید.

اجاره سوئیت در داراب

همچنین در سایت میزبان یاب ضمانت تحویل اقامتگاه و ضمانت بازگشت وجه وجود دارد.

ضمانت تحویل اقامتگاه چه زمانی قابل اجرا است؟

ضمانت تحویل اقامتگاه هنگامی قابل اعمال است که رزرو اقامتگاه به صورت آنلاین انجام شده باشد. در صورت رزرو مستقیم توافق فی مابین مسافر و میزبان مورد استناد است و سایت میزبان یاب در مورد رزروهای  مستقیم هیچ گونه مسئولیتی ندارد.

ضمانت بازگشت وجه به چه صورت است؟

هنگام قطعی کردن رزرو، مبلغ صورتحساب را بطور کامل به کیف پول خود شارژ می‌کنید. پس از تحویل اقامتگاه به شما و اطمینان از صحیح بودن رزرو، مبلغ اجاره بها به میزبان واریز می‌شود. در صورتی که اقامتگاهی که رزرو کردید، در تاریخ و ساعت درج شده در سند رزرو به شما تحویل نشود. حداکثر تا ۹ صبح روز بعد از تاریخ شروع رزرو مهلت دارید تا برای پیگیری و برگشت وجه، بر روی دکمه ثبت درخواست بازگشت وجه که در منوی سایت و قسمت ضمانت تحویل اقامتگاه می باشد کلیک کنید و شکایت خود را ثبت کنید.

ضمانت بازگشت وجه

برای اجاره سوئیت در داراب چه مدارکی مورد نیاز است؟

از آنجا که آپارتمان یا سوئیت در داراب به صورت مبله با تمامی امکانات در اختیار شما قرار می گیرد ارائه حداقل یک مدرک شناسایی معتبر مانند کارت ملی یا شناسنامه در هنگام  اجاره سوئیت و دریافت کلید الزامی است. با این حال می توانید با میزبان توافق جداگانه ای داشته باشید.

برای اجاره کردن سوئیت در داراب با قیمت مناسب چه کار کنیم؟

برای اجاره سوئیت در داراب با قیمت مناسب کافی است وارد سایت میزبان یاب شوید و نسبت به قیمت مورد نظرتان سوئیت را انتخاب کنید.

میزبان یاب چه خدمتی ارائه می دهد؟

این کسب و کار بستری است تا میزبانان و صاحبان اقامتگاهها بتوانند ملک خود را در محیطی امن و پیشرفته، با صرف حداقل زمان و هزینه برای اجاره روزانه عرضه کنند. از سوی دیگر گردشگران بتوانند اقامتگاهی مطابق با سلیقه و شرایط و بودجه مورد نظر خود را به سهولت و بالاترین کیفیت در سراسر ایران بیابند. بصورت آنلاین رزرو کنند و سفری بدون دغدغه مکان اقامت را در همه جای ایران زیبا تجربه کنند.

درباره‌ی هستی پورعلی

همچنین ببینید

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر شوشتر به عنوان پایتخت سازه های آبی جهان شناخته می‌شود. جاذبه های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *