شنبه , آوریل 27 2024
آخرین خبرها

هتل های داراب

هتل های داراب

یکی از گزینه ها برای اقامت در شهر تاریخی داراب، هتل های این شهر می باشد. هر چند هتل های زیادی در این شهر وجود ندارد اما در این مقاله به معرفی هتل های داراب می پردازیم پس تا انتها با ما باشید. فاصله شهر داراب تا شیراز دویست و چهل و پنج کیلومتر می‌باشد. بیشتر مناطق شهرستان داراب دارای آب و هوایی گرمسیری است. این شهر که دیرینگی چند هزار ساله دارد با شهرستان‌های نی‌ریز، فسا، استهبان، جهرم، زرین دشت و لارستان در استان فارس و حاجی‌آباد در استان هرمزگان هم‌مرز است.

برای اجاره بهتری اقامتگاهها اینجا کلیک کنید

هتل نقش شاپور داراب ( هتل سه ستاره )

هتل نقش شاپور داراب در زمینی به مساحت 4059 متر مربع در سال 1388 تاسیس گردید. این هتل شامل بیست و دو باب اتاق و سوئیت با امکانات رفاهی می‌باشد که در طبقه اول واقع شده‌اند. لازم به ذکر است هتل سه ستاره نقش شاپور داراب فاقد آسانسور می‌باشد و در بخش ورودی دارای چهار پله است. همچنین برخی از اتاق‌های این هتل سه ستاره فاقد پنجره می‌باشند و تنها نورگیر دارند. از جاذبه های گردشگری اطراف هتل نقش شاپور داراب می توان به نقش برجسته شاپور اشاره کرد.

امکانات هتل نقش شاپور داراب

از امکانات ویژه این هتل سه ستاره می توان به رستوران با ظرفیت صد نفر و پارکینگ با ظرفیت یازده خودرو و به صورت رایگان اشاره کرد. هتل نقش شاپور داراب دارای امکاناتی از جمله لابی ، آتلیه ، نمازخانه ، کافی شاپ ، زنگ هشدار ، تاکسی سرویس ، صندوق امانات ، بازی ویدئویی ، سالن بیلیارد ، پذیرش بیست و چهار ساعته ، دستگاه واکس کفش ، کپسول آتش نشانی ، خدمات خانه داری ، سیستم اعلام حریق ، سیستم تهویه مطبوع ، مینی بار با هزینه ، خدمات برای معلولین ، سرویس بهداشتی فرنگی در لابی ، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی ، سرویس بهداشتی ایرانی در طبقات ، پارکینگ ، تلفن در لابی ، اینترنت در لابی ، تلویزیون در لابی و لاندری (خشک شویی) می باشد.

هتل نقش شاپور داراب ( هتل سه ستاره )

اتاق های این هتل سه ستاره نیز دارای حمام ، یخچال ، دراور ، صبحانه ، مبلمان ، آباژور ، میز تحریر ، رخت آویز ، کمد لباس ، تلویزیون ، روم سرویس ، تلفن ، اینترنت ، تلویزیون ، صندوق امانات ، سیستم اطفاء حریق ، سیستم تهویه مطبوع ، امکان شارژ وسایل الکترونیکی ، سرویس بهداشتی فرنگی ، سرویس بهداشتی ایرانی ، دمپایی ، لوازم بهداشتی و سیستم گرمایش و سرمایش می باشد.

قوانین هتل نقش شاپور داراب

1- پذیرش آقا و خانم تنها، در صورت غیر بومی بودن و فقط با ارائه کارت ملی و شناسنامه عکس دار فرد امکان پذیر است.

2- پذیرش صیغه نامه رسمی به صورت دفترچه ای با مهر برجسته، به همراه ارائه کارت ملی و شناسنامه عکس دار زوجین، امکان پذیر است.

آدرس: ایران ، استان فارس ، داراب ، میدان فردوسی ، بلوار دانشجو ، جنب دانشگاه آزاد اسلامی

مهمان سرا جهانگردی داراب ( دو ستاره )

مهمان سرای جهانگردی داراب در سال 1348 به بهره برداری رسید. این مهمان سرا در مرکز شهر داراب واقع شده است و در سال 1383 جهت ارتقای کیفیت و ارائه خدمات بهتر مورد بازسازی قرار گرفت. مهمان سرای جهانگردی داراب شامل یک طبقه و دوازده باب اتاق می باشد.

امکانات مهمان سرا جهانگردی داراب

از امکانات ویژه این مهمان سرا می توان به رستوران با ظرفیت دویست نفر و پارکینگ با ظرفیت صد خودرو و به صورت رایگان اشاره کرد. امکانات عمومی این هتل شامل فکس ، لابی ، فتوکپی ، پرینتر ، روزنامه ، نمازخانه ، کافی شاپ ، مرکز خرید ، تاکسی سرویس ، صندوق امانات ، گشت نیم روزی ، چایخانه سنتی ، شبکه پخش فیلم ، پذیرش بیست و چهار ساعته ، دستگاه واکس کفش ، سیستم تهویه مطبوع ، مینی بار با هزینه ، ترانسفر رفت با هزینه ، ترانسفر برگشت با هزینه ، سرویس بهداشتی فرنگی در لابی ، پارکینگ ، تلفن در لابی ، تلویزیون در لابی ، لاندری (خشک شویی) و سرویس بهداشتی ایرانی در لابی می باشد.

مهمان سرا جهانگردی داراب ( دو ستاره )
مهمان سرا جهانگردی داراب ( دو ستاره )

اتاق های این مهمان سرا دارای امکاناتی مانند حمام ،یخچال ، بالکن ، صبحانه ، دمپایی ، چای ساز ، رخت آویز ، کمد لباس ، تلویزیون ، پاور سوئیچ ، تلفن ، لوازم بهداشتی ، اینترنت ، تلویزیون ، صندوق امانات ، سیستم اطفاء حریق ، سیستم تهویه مطبوع ، امکان شارژ وسایل الکترونیکی ، سرویس بهداشتی فرنگی ، سرویس بهداشتی ایرانی و سیستم گرمایش و سرمایش می باشد.

آدرس: ایران ، استان فارس ، داراب ، بلوار سپاه ، جنب فرمانداری داراب

اقامتگاه بوم گردی لایز داراب

اقامتگاه بوم گردی لایز داراب در سال 1395 به بهره‌برداری رسید. این اقامتگاه بیش از صد سال قدمت دارد و دارای ده باب اتاق می‌باشد. اتاق‌های این اقامتگاه بوم گردی دور تا دور محوطه اقامتگاه قرار گرفته اند و به علت حفظ معماری سنتی فاقد حمام و سرویس بهداشتی هستند. مهمانان گرامی می توانند از حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی که به صورت عمومی در محوطه اقامتگاه تعبیه شده است استفاده نمایند. لازم به ذکر است برخی از اتاق‌های اقامتگاه لایز فاقد تخت، تلویزیون و یخچال می‌باشند. یخچال به صورت عمومی در آشپزخانه اقامتگاه وجود دارد که مسافران می توانند از آن استفاده نمایند.

همچنین برخی از اتاق‌های این اقامتگاه بوم گردی فاقد پنجره و دارای نورگیر هستند. اتاق‌های اقامتگاه بوم گردی لایز به دلیل شرایط آب و هوایی فاقد سیستم گرمایشی می‌باشند. اقامتگاه بوم گردی لایز داراب در بخش ورودی برخی از اتاق‌ها دارای تعدادی پله می‌باشد به همین جهت لازم است مسافرانی که افراد سالمند یا بچه خردسال به همراه دارند به این نکته توجه نمایند. فاصله اقامتگاه بوم گردی لایز تا مرکز شهر داراب حدود هشتاد کیلومتر می‌باشد و در روستای لایزنگان واقع شده است.

اقامتگاه بوم گردی لایز داراب

امکانات اقامتگاه بوم گردی لایز داراب

از امکانات این اقامتگاه بوم گردی می توان به روم سرویس ، اینترنت در اتاق ، صبحانه در اتاق ، پرسنل مسلط به زبان انگلیسی ، پارکینگ ، سرویس بهداشتی ایرانی در محوطه  و سرویس بهداشتی فرنگی در محوطه اشاره کرد. مهمانان عزیز می توانند وعده های غذایی خود را با هماهنگی با پرسنل مجموعه از یک وعده قبل سفارش دهند که این وعده های غذایی در اتاق یا در محوطه اقامتگاه سرو می گردد.

قوانین اقامتگاه بوم گردی لایز داراب

1- پذیرش آقا و خانم تنها، در صورت غیر بومی بودن و فقط با ارائه کارت ملی و شناسنامه عکس دار فرد امکان پذیر است.

2- پذیرش صیغه نامه رسمی به صورت دفترچه ای با مهر برجسته، به همراه ارائه کارت ملی و شناسنامه عکس دار زوجین، امکان پذیر است.

آدرس: ایران ، استان فارس ، داراب ، 80 کیلومتری جنوب داراب ، روستای لایزنگان

درباره‌ی هستی پورعلی

همچنین ببینید

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر شوشتر به عنوان پایتخت سازه های آبی جهان شناخته می‌شود. جاذبه های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *