یکشنبه , آوریل 28 2024
آخرین خبرها

اجاره سوئیت در البرز

اجاره سوئیت در البرز

اگر قصد سفر به البرز، شهر تاریخ و طبیعت را دارید حتما زمان زیادی را برای دیدن جاذبه های طبیعی و تاریخی آن صرف خواهید کرد که این نیازمند مکان اقامتی مناسب و راحت در البرز است. مجموعه میزبان یاب برای اجاره سوئیت در البرز همراه مسافرین عزیز است تا اقامتگاه مورد نظر خود را به صورت آنلاین انتخاب و به آسانی رزرو کنند و از سفر خود لذت ببرند.

استان البرز در سال ۱۳۸۹ طبق مصوبه مجلس شکل گرفت. این استان از شمال با استان مازندران از غرب با استان قزوین از شرق با استان تهران و از جنوب با استان مرکزی همجوار است. شهرستان کرج (به مرکزیت شهر کرج) قدیمی‌ترین شهرستان این استان است که در سال ۱۳۳۳ تشکیل شد. تنوع آب و هوایی و قرار گرفتن استان البرز در ارتفاعات بالا باعث تولید سالانه دوازده میلیون گل رز شده است. بناها و جاذبه‌های طبیعی بسیار زیادی در استان البرز وجود دارد. در این مقاله با تعدادی از جاهای دیدنی البرز آشنا می شوید.

برای اجاره بهترین اقامتگاهها اینجا کلیک کنید

هزینه اجاره سوئیت در البرز

هزینه اجاره سوئیت در البرز با توجه به عواملی مانند امکانات، موقعیت مکانی و خدمات ارائه شده توسط آن ویلا و سوئیت متغیر است. اگر قصد سفر به البرز را دارید بهتر است از قبل برای اقامتتان برنامه ریزی کنید زیرا ممکن است در زمان ورود نتوانید اقامتگاه مناسب خود را پیدا کنید. با اجاره سوئیت در البرز می توانید مکانی را برای اقامت خود انتخاب کنید تا بتوانید چند روزی را در البرز بمانید و به تفریح و گردش بپردازید.

اجاره سوئیت در البرز

در سفر به البرز از چه جاهایی دیدن کنیم؟

از جاهای دیدنی البرز می توان قلعه آغشت، روستای برغان، آبشار هفت چشمه، پیست اسکی دیزین، شهرستانک، روستای واریان، دشت لاله کندر، آبشار کرکبود طالقان، کاخ مروارید (کاخ شمس)، سد کرج (امیرکبیر)، خانه دکتر مصدق، غار یخ‌ مراد، کاخ سلیمانیه، برج تهمینه، کاروانسرای ینگی امام هشتگرد، خانه آیت الله طالقانی، قلعه کیقباد هرنج، ارژنگ قلعه، امامزاده عبدالله کندر و امامزاده ام‌ کبری و ام‌ صغری را نام برد.

آب و هوای استان البرز چگونه است؟ 

این استان آب و هوای معتدلی دارد. وجود دره چالوس و رودخانه کرج و ارتفاعات البرز، باعث شده که آب و هوای این استان خنک و مرطوب باشد.

بهترین زمان سفر به استان البرز چه موقع است؟

فصل بهار و تابستان بهترین زمان سفر به استان البرز می باشد.

پوشش گیاهی استان البرز

از پوشش گیاهی این منطقه می توان به ارس، توس، گون، درمنه، گل گندم البرز مرکزی، کاسنی، توسکا، زبان گنجشک، آویشن و گلپر اشاره کرد.

پوشش گیاهی استان البرز

تنوع جانوری

از گونه های جانوری که در استان البرز زندگی می کنند می توان خرس قهوه‌ای، کل، بز، مارال، قوچ، میش، پلنگ، گربه وحشی، گرگ، گراز، تشی، سمور سنگی، عقاب طلایی، کبک، کبک دری، تیهو، شاهین، دلیجه و… را نام برد.

تنوع جانوری

مسیرهای دسترسی به استان البرز

مسیر زمینی 

اگر قصد دارید از سمت جنوب ایران وارد استان البرز شوید، باید پس از رسیدن به تهران، از آزاد راه تهران – کرج یا آزاد راه شماره 2 و جاده مخصوص کرج یا جاده شماره 32، عبور کنید تا به  شهر کرج واقع در استان البرز برسید. اگر از سمت شمال کشور به استان البرز سفر می‌کنید، باید از سمت استان مازندران و جاده چالوس یا جاده شماره 59 به این استان دسترسی پیدا کنید.

مسیر هوایی

به دلیل نزدیکی این استان به استان تهران می توانید با هواپیما به فرودگاه مهرآباد رفته و از آنجا به صورت زمینی به استان البرز بروید. فرودگاه مهرآباد در 30 کیلومتری شهر کرج واقع شده است.

مسیرهای دسترسی به استان البرز

راه آهن

شهرستان کرج واقع در استان البرز دارای ایستگاه راه آهن سراسری می باشد. این ایستگاه  در غرب شهر کرج واقع شده است.

چگونه به صورت آنلاین در البرز سوئیت اجاره کنیم؟

اگر قصد مسافرت به البرز را دارید یکی از نگرانی های شما محل اقامت شما است. مجموعه میزبان یاب به این خواسته و نگرانی شما پاسخ داده و جهت رزرو و یا پیدا کردن اقامتگاه تنها با چند مرحله ساده می توانید اقامتگاه خود را رزرو کنید.

  1. وارد سایت میز بان یاب شوید.
  2. از طریق جستجوی اقامتگاه شهر مورد نظر تاریخ رفت و برگشت و تعداد مسافران را انتخاب نمایید.
  3. اقامتگاه های که در حال حاضر امکان رزرو آن وجود دارد برای شما نمایش داده می شود.
  4. اقامتگاه خود را انتخاب کنید و از طریق گزینه ثبت نام در بالای سایت در سایت ثبت نام کنید و وارد وب سایت شوید و رزرو خود را انجام دهید.

اجاره سوئیت در البرز

همچنین در سایت میزبان یاب ضمانت تحویل اقامتگاه و ضمانت بازگشت وجه وجود دارد.

ضمانت تحویل اقامتگاه چه زمانی قابل اجرا است؟

ضمانت تحویل اقامتگاه هنگامی قابل اعمال است که رزرو اقامتگاه به صورت آنلاین انجام شده باشد. در صورت رزرو مستقیم توافق فی مابین مسافر و میزبان مورد استناد است و سایت میزبان یاب در مورد رزروهای  مستقیم هیچ گونه مسئولیتی ندارد.

ضمانت بازگشت وجه به چه صورت است؟

هنگام قطعی کردن رزرو، مبلغ صورتحساب را بطور کامل به کیف پول خود شارژ می‌کنید. پس از تحویل اقامتگاه به شما و اطمینان از صحیح بودن رزرو، مبلغ اجاره بها به میزبان واریز می‌شود. در صورتی که اقامتگاهی که رزرو کردید، در تاریخ و ساعت درج شده در سند رزرو به شما تحویل نشود. حداکثر تا ۹ صبح روز بعد از تاریخ شروع رزرو مهلت دارید تا برای پیگیری و برگشت وجه، بر روی دکمه ثبت درخواست بازگشت وجه که در منوی سایت و قسمت ضمانت تحویل اقامتگاه می باشد کلیک کنید و شکایت خود را ثبت کنید.

ضمانت بازگشت وجه

برای اجاره سوئیت در البرز چه مدارکی مورد نیاز است؟

از آنجا که  آپارتمان یا سوئیت در البرز بصورت مبله با تمامی امکانات در اختیار شما قرار می گیرد ارائه حداقل یک مدرک شناسایی معتبر مانند کارت ملی یا شناسنامه در هنگام  اجاره سوئیت و دریافت کلید الزامی است. با این حال می توانید با میزبان توافق جداگانه ای داشته باشید.

برای اجاره کردن سوئیت در البرز با قیمت مناسب چه کار کنیم؟

برای اجاره سوئیت در البرز با قیمت مناسب کافی است وارد سایت میزبان یاب شوید و نسبت به قیمت مورد نظرتان سوئیت را انتخاب کنید.

میزبان یاب چه خدمتی ارائه می دهد؟

این کسب و کار بستری است تا میزبانان و صاحبان اقامتگاهها بتوانند ملک خود را در محیطی امن و پیشرفته، با صرف حداقل زمان و هزینه برای اجاره روزانه عرضه کنند. از سوی دیگر گردشگران بتوانند اقامتگاهی مطابق با سلیقه و شرایط و بودجه مورد نظر خود را به سهولت و بالاترین کیفیت در سراسر ایران بیابند. بصورت آنلاین رزرو کنند و سفری بدون دغدغه مکان اقامت را در همه جای ایران زیبا تجربه کنند.

درباره‌ی هستی پورعلی

همچنین ببینید

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر شوشتر به عنوان پایتخت سازه های آبی جهان شناخته می‌شود. جاذبه های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *