یکشنبه , آوریل 28 2024
آخرین خبرها

رستوران های البرز

رستوران های البرز

استان البرز یکی از استان های ایران است که جاذبه های تاریخی و طبیعی زیادی را در خود جای داده است. در سفر به این استان  علاوه بر بازدید از جاهای دیدنی آن حتما سری به رستوران های البرز بزنید. این استان از شمال با استان مازندران از غرب با استان قزوین از شرق با استان تهران و از جنوب با استان مرکزی همجوار است.

برای اجاره بهترین اقامتگاهها اینجا کلیک کنید

رستوران ارکیده (جاده چالوس)

این رستوران از رستوران های البرز می باشد و در فضایی بالغ بر پنج هزار مترمربع قرار گرفته است. رستوران ارکیده در کنار رودخانه زیبای کرج قرار دارد و دارای پارکینگ اختصاصی و فضای بازی کودکان می باشد. در این رستوران انواع غذای ایرانی سرو می شود. از امکانات رستوران ارکیده می توان به تحویل غذا در محل، امکان بیرون بر، خدمه رستوران، مناسب برای معلولان ، پارکینگ اختصاصی، پارکینگ خیابانی و پرداخت الکترونیک اشاره کرد.

از جاذبه های گردشگری در اطراف این رستوران می توان باغ گلشن جاده چالوس، قله دو برار، آبشار نوجان و روستای ارنگه را نام برد. فرودگاه بین‌المللی پیام حدود 24 کیلومتر با این رستوران فاصله دارد.

رستوران ارکیده (جاده چالوس)

آدرس: ایران ، استان البرز ، جاده چالوس ، کیلومتر 12

رستوران ملوکانه 

در رستوران ملوکانه که از رستوران های کرج می باشد انواع کباب سرو می شود و از رستوران های البرز می باشد. از امکانات این رستوران می توان به داشتن فضای باز اشاره کرد. از جاذبه های اطراف این رستوران می توان به مرکز خرید ایران زمین کرج، مرکز خرید مهراد، پارک ایران زمین کرج و بوستان ایران زمین اشاره کرد. فرودگاه بین‌المللی پیام حدود هجده کیلومتر با این رستوران فاصله دارد. هتل سامان کرج نیز حدود دو و نیم کیلومتر با این رستوران فاصله دارد.

آدرس: ایران ، استان البرز ، کرج ، عظیمیه ، مهرداد مال

رستوران میرزایی

یکی از رستوران های با کیفیت البرز و  جاده چالوس که غذاهایی با مواد تازه و کیفیت بالا  ارائه می دهد رستوران میرزایی می باشد. از جاذبه های اطراف این رستوران می توان به بانجی جامپینگ پل بیلقان، باغ گلشن جاده چالوس، بام کرج و پارک بعثت کرج اشاره کرد. فرودگاه بین‌المللی پیام حدود بیست و دو کیلومتر با این رستوران فاصله دارد.

رستوران میرزایی البرز

آدرس: ایران ، استان البرز ، کرج ، کیلومتر 7 جاده چالوس

رستوران کوهساران جاده چالوس

مجموعه رستوران کوهساران دارای فضایی شیک و لوکس می باشد. رستوران یک فضای بزرگ با دو قسمت مجزا دارد که در یک قسمت میز و صندلی و در قسمت دیگر تخت قرار دارد.  از جاذبه های اطراف این رستوران می توان به بانجی جامپینگ پل بیلقان، حمام بیلقان، بام کرج و پارک بعثت کرج اشاره کرد. فرودگاه بین‌المللی پیام حدود بیست و دو کیلومتر با این رستوران فاصله دارد.

رستوران کوهساران جاده چالوس

آدرس: ایران ، استان البرز ،کیلومتر 3 جاده چالوس

رستوران ارکیده مهستان

رستوران ارکیده کرج از رستوران های البرز در مجتمع تجاری مهستان واقع شده است. این رستوران شامل وسایل بازی کودک و کافی شاپ و پارکینگ رایگان هم می باشد. رستوران ارکیده مهستان تنها رستوران گردان استان البرز می باشد. از امکانات این رستوران می توان به تلویزیون ،وای فای رایگان و پرداخت الکترونیک اشاره کرد. از جاذبه های اطراف این رستوران می توان به مرکز خرید مهستان، بوستان نبوت و پارک خانواده اشاره کرد. فرودگاه بین‌المللی پیام حدود شانزده کیلومتر با این رستوران فاصله دارد. هتل سامان کرج در فاصله حدود چهار کیلومتری این رستوران قرار دارد.

رستوران ارکیده مهستان البرز

آدرس: ایران ، استان البرز ، کرج ، خیابان مطهری ، میدان نبوت ، مرکز خرید مهستان

کافه رستوران سرآشپز

این رستوران که از رستوران های البرز می باشد دارای محیطی بسیار آرام و شیک با منوی غذایی ایرانی و فرنگی می باشد. از امکانات این کافه رستوران می توان به تحویل در محل، خدمه رستوران، پارکینگ و پرداخت الکترونیک اشاره کرد. از جاذبه های اطراف این رستوران می توان به مجموعه فرهنگی ورزشی و تفریحی دانش و باشگاه بیلیارد سورنا اشاره کرد. فرودگاه بین‌المللی پیام حدود چهارده کیلومتر با این رستوران فاصله دارد. هتل سامان کرج در فاصله حدود سه کیلومتری این رستوران قرار دارد.

آدرس: ایران ، استان البرز ، کرج ، میدان سپاه

رستوران سیب کرج

این رستوران که در مجتمع سهند واقع شده از رستوران های البرز می باشد و دارای آسانسور اختصاصی می باشد. در منوی این رستوران انواع غذای ایرانی و فست فود به چشم می خورد. این رستوران دارای فضایی بزرگ و دلنشین می باشد. از امکانات این رستوران می توان به پارکینگ خیابانی رایگان و پرداخت الکترونیک اشاره کرد. از جاذبه های اطراف این رستوران می توان به پارک هامون و کاخ مروارید (کاخ شمس) اشاره کرد. فرودگاه بین‌المللی پیام حدود شش کیلومتر با این رستوران فاصله دارد.

رستوران سیب کرج

آدرس: ایران ، استان البرز ، کرج ، مهرشهر ، بین خیابان 223 و 215

رستوران کلاسیک

در منوی این رستوران انواع غذای ایرانی به چشم می خورد. از جاذبه های اطراف این رستوران می توان به پارک زکریا اشاره کرد. فرودگاه بین‌المللی پیام حدود پانزده کیلومتر با این رستوران فاصله دارد. هتل سامان کرج در فاصله حدود یک و نیم کیلومتری این رستوران قرار دارد.

آدرس: ایران ، استان البرز ، کرج

رستوران حاج عباس (شعبه 1)

رستوران حاج عباس یکی از از رستوران های قدیمی شهر کرج و از رستوران های البرز است. از جاذبه های اطراف این رستوران می توان به موزه شهدای کرج، امامزاده محمد بن موسی (ع) و موزه تندیس (فرهنگ و ضرب المثل) اشاره کرد. فرودگاه بین‌المللی پیام حدود دوازده کیلومتر با این رستوران فاصله دارد.

آدرس: ایران ، استان البرز ، کرج ، حصارک ، بعد از سه راه پست خانه ، روبروی پمپ بنزین ، رستوران حاج عباس

رستوران روما

در منوی این رستوران انواع فست فود و غذای ایرانی به چشم می خورد. از امکانات این رستوران می توان به پارکینگ خیابانی رایگان و پرداخت الکترونیک اشاره کرد. از جاذبه های اطراف این رستوران می توان به مرکز خرید مهستان و مجتمع تجاری گلستان (گوهر دشت کرج ) اشاره کرد. فرودگاه بین‌المللی پیام حدود شانزده کیلومتر با این رستوران فاصله دارد.

رستوران روما

آدرس: ایران ، استان البرز ، کرج ، بلوار موذن ، جلوتر از دانشگاه آزاد اسلامی

سفره خانه کاملیا

یکی از رستوران های البرز، سفره خانه کاملیا می باشد. از امکانات این رستوران می توان به داشتن فضای باز اشاره کرد. از جاذبه های اطراف این رستوران می توان به حمام مصباح و موزه جانور شناسی اشاره کرد. فرودگاه بین‌المللی پیام حدود چهارده کیلومتر با این رستوران فاصله دارد. هتل سامان کرج در فاصله حدود سه کیلومتری این رستوران قرار دارد.

آدرس: ایران ، استان البرز ، کرج ، شهرک فهیمده ، ‫خیابان آذری ، بوستان سعدی

درباره‌ی هستی پورعلی

همچنین ببینید

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر شوشتر به عنوان پایتخت سازه های آبی جهان شناخته می‌شود. جاذبه های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *