شنبه , آوریل 27 2024
آخرین خبرها

اجاره سوئیت در تالش

اجاره سوئیت در تالش

شهرستان تالش در غرب استان گیلان قرار دارد و دومین شهرستان پرجمعیت استان گیلان پس از رشت است. این شهرستان از شمال به آستارا، از شرق به دریای خزر، از غرب به اردبیل و از جنوب به شهرستان رضوانشهر محدود می‌شود. تالش یکی از شهرهای پرباران حوزه معتدل خزری می‌باشد از این رو جاذبه های طبیعی زیادی در این شهر وجود دارد. اگر قصد سفر به تالش، شهر تاریخ و طبیعت را دارید حتما زمان زیادی را برای دیدن جاذبه های آن صرف خواهید کرد که این نیازمند مکان اقامتی مناسب و راحت در تالش است. با اجاره سوئیت در تالش می توانید در تالش اقامت کنید و به گردش و تفریح در این شهر زیبا بپردازید.

برای اجاره بهترین اقامتگاهها اینجا کلیک کنید

هزینه اجاره سوئیت در تالش

هزینه اقامت در تالش با توجه به عواملی مانند امکانات، موقعیت مکانی و خدمات ارائه شده توسط آن ویلا و سوئیت متغیر است. شما می توانید در سایت میزبان یاب به راحتی در هر نقطه ای از تالش سوئیت مورد نظر خود را اجاره نمایید. سایت میزبان یاب این امکان را به شما می دهد که به صورت آنلاین و یا تماس مستقیم با میزبان رزرو خود را انجام دهید.

اجاره سوئیت در تالش

در سفر به تالش از چه جاهایی دیدن کنیم؟

از جاهای دیدنی تالش می توان بقعه شاه میلرزان، دریاچه سراگاه، آبشار ورزان، آبشار زمرد، ییلاق سوباتان، ییلاق شکر دشت، قلعه سلسال، مناطق باستانی تول، کاخ ییلاقی و قشلاقی نصرالله خان، سورتمه تالش، منطقه حفاظت شده لیسار، منطقه ییلاقی دو خاله کوه، پارک جنگلی سیاه داران، روستای مریان و رودخانه کرگان رود را نام برد.

جاهای دیدنی تالش

آب و هوای تالش چگونه است؟

این شهر به دلیل بارندگی زیاد دارای آب و هوای مرطوب می باشد.

بهترین زمان سفر به تالش چه موقع است؟

فصل بهار و تابستان بهترین زمان سفر به تالش می باشد.

بهترین زمان سفر به تالش

پوشش گیاهی تالش

تالش دارای جلگه ساحلی، مناطق کوهستانی جنگلی و مراتع نسبتاً وسیع در ارتفاعات می باشد. از درختا این منطقه می توان به آلو، انار، انجیر، ازگیل، به، گردو، زردآلو، گیلاس، گلابی، سیب و فندق اشاره کرد.

گونه های جانوری تالش

جانوران و پرندگانی مانند آبیا، آهو، ببر، بز کوهی، پلنگ، تورنگ یا همان قرقاول و خرس قهوه‌ای در این منطقه زندگی می کنند.

گونه های جانوری تالش

راه های دسترسی به تالش

راه زمینی

برای رسیدن به شهرستان تالش از طریق جاده رشت – آستارا می‌توانید به این شهر بروید. تمامی راه های منتهی به تالش به جز از آذربایجان از اتوبان رشت – قزوین عبور می‌کند. از طریق گردنه حیران نیز می توانید به تالش بروید، این مسیر اردبیل، ارومیه و تبریز را به استان گیلان متصل می‌کند. تالش فرودگاه و ایستگاه راه آهن ندارد.

چگونه به صورت آنلاین در تالش سوئیت اجاره کنیم؟

اگر قصد مسافرت به تالش را دارید یکی از نگرانی های شما محل اقامت شما است. مجموعه میزبان یاب به این خواسته و نگرانی شما پاسخ داده و جهت رزرو و یا پیدا کردن اقامتگاه تنها با چند مرحله ساده می توانید اقامتگاه خود را رزرو کنید.

  1. وارد سایت میز بان یاب شوید.
  2. از طریق جستجوی اقامتگاه شهر مورد نظر تاریخ رفت و برگشت و تعداد مسافران را انتخاب نمایید.
  3. اقامتگاه های که در حال حاضر امکان رزرو آن وجود دارد برای شما نمایش داده می شود.
  4. اقامتگاه خود را انتخاب کنید و از طریق گزینه ثبت نام در بالای سایت در سایت ثبت نام کنید و وارد وب سایت شوید و رزرو خود را انجام دهید.

اجاره سوئیت در تالش

همچنین در سایت میزبان یاب ضمانت تحویل اقامتگاه و ضمانت بازگشت وجه وجود دارد.

ضمانت تحویل اقامتگاه چه زمانی قابل اجرا است؟

ضمانت تحویل اقامتگاه هنگامی قابل اعمال است که رزرو اقامتگاه به صورت آنلاین انجام شده باشد. در صورت رزرو مستقیم توافق فی مابین مسافر و میزبان مورد استناد است و سایت میزبان یاب در مورد رزروهای  مستقیم هیچ گونه مسئولیتی ندارد.

ضمانت بازگشت وجه به چه صورت است؟

هنگام قطعی کردن رزرو، مبلغ صورتحساب را بطور کامل به کیف پول خود شارژ می‌کنید. پس از تحویل اقامتگاه به شما و اطمینان از صحیح بودن رزرو، مبلغ اجاره بها به میزبان واریز می‌شود. در صورتی که اقامتگاهی که رزرو کردید، در تاریخ و ساعت درج شده در سند رزرو به شما تحویل نشود. حداکثر تا ۹ صبح روز بعد از تاریخ شروع رزرو مهلت دارید تا برای پیگیری و برگشت وجه، بر روی دکمه ثبت درخواست بازگشت وجه که در منوی سایت و قسمت ضمانت تحویل اقامتگاه می باشد کلیک کنید و شکایت خود را ثبت کنید.

ضمانت بازگشت وجه

برای اجاره سوئیت در تالش چه مدارکی مورد نیاز است؟

از آنجا که  آپارتمان یا سوئیت در تالش به صورت مبله با تمامی امکانات در اختیار شما قرار می گیرد ارائه حداقل یک مدرک شناسایی معتبر مانند کارت ملی یا شناسنامه در هنگام  اجاره سوئیت و دریافت کلید الزامی است. با این حال می توانید با میزبان توافق جداگانه ای داشته باشید.

برای اجاره کردن سوئیت در تالش با قیمت مناسب چه کار کنیم؟

برای اجاره سوئیت در تالش با قیمت مناسب کافی است وارد سایت میزبان یاب شوید و نسبت به قیمت مورد نظرتان سوئیت را انتخاب کنید.

میزبان یاب چه خدمتی ارائه می دهد؟

این کسب و کار بستری است تا میزبانان و صاحبان اقامتگاهها بتوانند ملک خود را در محیطی امن و پیشرفته، با صرف حداقل زمان و هزینه برای اجاره روزانه عرضه کنند. از سوی دیگر گردشگران بتوانند اقامتگاهی مطابق با سلیقه و شرایط و بودجه مورد نظر خود را به سهولت و بالاترین کیفیت در سراسر ایران بیابند. بصورت آنلاین رزرو کنند و سفری بدون دغدغه مکان اقامت را در همه جای ایران زیبا تجربه کنند.

درباره‌ی هستی پورعلی

همچنین ببینید

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر شوشتر به عنوان پایتخت سازه های آبی جهان شناخته می‌شود. جاذبه های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *