شنبه , آوریل 27 2024
آخرین خبرها

رستوران های مهاباد

رستوران های مهاباد

مهاباد مرکز شهرستان مهاباد و یکی از شهرهای کردنشین استان آذربایجان غربی است. شهر مهاباد شهری سرسبز است و در میان چندین کوه واقع شده است. مهاباد به نگین آذربایجان غربی مشهور است و در جنوب استان و در منطقه تاریخی مکریان قرار دارد. هر ساله گردشگران زیادی برای بازدید از جاهای دیدنی مهاباد راهی این شهر می شوند. مهاباد از شمال به میاندواب، از غرب به پیرانشهر و نقده، از شرق به بوکان و از جنوب به سردشت محدود می شود. همواره رفتن به یک رستوران خوب از لذت های سفر می باشد. در سفر به این شهر زیبا به رستوران های مهاباد بروید و از خوردن غذاهای خوشمزه لذت ببرید.

برای اجاره بهترین اقامتگاهها اینجا کلیک کنید

رستوران سپیدار مهاباد

یکی از رستوران های مهاباد، رستوران سپیدار می باشد. در این رستوران انواع غذای ایرانی سرو می شود. از جاذبه های اطراف این رستوران می توان به مسجد جامع مهاباد (مسجد سرخ) ، موزه مردم شناسی مهاباد (حمام میرزا رسول) ، پارک سید قطب و مسجد و حوض خانه رستم بیگ اشاره کرد. هتل تارا مهاباد در فاصله حدود دو کیلومتری این رستوران قرار دارد.

رستوران سپیدار مهاباد

آدرس: ایران ، استان آذربایجان غربی ، مهاباد ، بلوار توحید

رستوران توسکا مهاباد

در این رستوران انواع فست فود سرو می شود. از امکانات این رستوران می توان به خدمه رستوران و  پرداخت الکترونیک اشاره کرد. از جاذبه های اطراف این رستوران می توان به پارک سید قطب ، پارک ملت مهاباد ، مسجد جامع مهاباد (مسجد سرخ) و موزه مردم شناسی مهاباد (حمام میرزا رسول) اشاره کرد. هتل تارا مهاباد در فاصله حدود دو کیلومتری این رستوران قرار دارد.

آدرس: ایران ، استان آذربایجان غربی ، مهاباد ، خیابان مکریان ، بلوار آوراز

رستوران پدر خوب مهاباد

اگر به فست فود علاقه دارید به رستوران پدر خوب بروید. از امکانات این رستوران می توان به پرداخت الکترونیک و پارکینگ خیابانی رایگان اشاره کرد. از جاذبه های اطراف این رستوران می توان به پارک ملت مهاباد ، مسجد جامع مهاباد (مسجد سرخ) ، پارک سید قطب و موزه مردم شناسی مهاباد (حمام میرزا رسول) اشاره کرد. هتل تارا مهاباد در فاصله حدود یک کیلومتری این رستوران قرار دارد.

رستوران پدر خوب مهاباد

آدرس: ایران ، استان آذربایجان غربی ، مهاباد ، کمربندی شهید مهرداد فاضلی ، خیابان سنجان آباد

کافه رستوران جزیره

این کافه رستوران از کافه های قدیمی مهاباد می باشد که در هشت کیلومتری جاده سردشت – مهاباد مشرف به دریاچه سد مهاباد واقع شده است. از امکانات این رستوران می توان به پرداخت الکترونیک، فضای باز، خدمه رستوران و پارکینگ خیابانی رایگان اشاره کرد. از جاذبه های اطراف این رستوران می توان به دریاچه سد مهاباد ، غار مام قوچاق ، پارک ملت مهاباد و پارک سید قطب اشاره کرد.

آدرس: ایران ، استان آذربایجان غربی ، مهاباد ، هشت کیلومتری جاده سردشت – مهاباد

کافه رستوران رشیدی

این رستوران با ایجاد فضایی بصورت اتاقک، مکان مناسبی برای خانواده ها فراهم آورده است. از جاذبه های اطراف این رستوران می توان به تالاب یوسف کند ، دخمه سنگی یوسف کند،غار راکاد و روستای اگریقاش اشاره کرد. این رستوران دارای امکاناتی مانند فضای باز، خدمه رستوران و  پارکینگ می باشد.

کافه رستوران رشیدی

آدرس: ایران ، استان آذربایجان غربی ، مهاباد ، یوسف کند

رستوران نیلان

رستوران نیلان یکی از رستوران های مهاباد می باشد که می توانید برای صرف غذا به آن جا بروید. از جاذبه های اطراف این رستوران می توان به مقبره بداق سلطان ، مرکز خرید امی و مرکز خرید نور اشاره کرد. هتل تارا مهاباد در فاصله حدود چهار کیلومتری این رستوران قرار دارد.

آدرس: ایران ، آذربایجان غربی ، مهاباد ، روبروی هتل تارا

باغ رستوران سنتی آبشار

یکی از رستوران های مهاباد، باغ رستوران سنتی آبشار می باشد. این رستوران دارای امکاناتی مانند فضای باز و خدمه رستوران می باشد. در محوطه رستوران فضای سبز و دلنشین با آب نماهای زیبا وجود دارد.

باغ رستوران سنتی آبشار

آدرس: مهاباد ، شهرک کارمندان ، جنب میل لنگ تراشی پدرام

رستوران پوره هاجر

در این رستوران انواع غذای ایرانی و محلی سرو می شود. از جاذبه های اطراف این رستوران می توان به مسجد جامع مهاباد (مسجد سرخ) ، موزه مردم شناسی مهاباد (حمام میرزا رسول) ، مسجد و حوض خانه رستم بیگ و پارک سید قطب اشاره کرد. هتل تارا مهاباد در فاصله حدود یک کیلومتری این رستوران قرار دارد.

آدرس: ایران ، استان آذربایجان غربی ، ورودی جاده میاندوآب مهاباد ، شهرک صبا ، رو به روی کوی دانش (قولقلاق)

رستوران حاتم

در منوی این رستوران انواع غذای ایرانی سرو می شود. از جاذبه های اطراف این رستوران می توان به موزه مردم شناسی مهاباد (حمام میرزا رسول)
، مسجد جامع مهاباد (مسجد سرخ) ، مسجد و حوض خانه رستم بیگ و حوض خانه عباس آقا اشاره کرد. هتل تارا مهاباد در فاصله حدود دو کیلومتری این رستوران قرار دارد.

رستوران حاتم

آدرس: ایران ، استان آذربایجان غربی ، مهاباد ، خیابان امام شافعی ، خیابان طالقانی شرقی

دیزی سرا و کبابی دیلان

اگر عاشق خوردن دیزی هستید حتما به دیزی سرا و کبابی دیلان سری بزنید. در این رستوران علاوه بر دیزی، کباب های خوشمزه ای نیز سرو می شود. از امکانات این رستوران می توان به پرداخت الکترونیک و پارکینگ خیابانی رایگان اشاره کرد. از جاذبه های اطراف این رستوران می توان به مرکز خرید نور و حوض خانه عباس آقا اشاره کرد. هتل تارا مهاباد در فاصله حدود سه کیلومتری این رستوران قرار دارد.

آدرس: ایران ، استان آذربایجان غربی ، مهاباد ، خیابان سرباز

درباره‌ی هستی پورعلی

همچنین ببینید

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر شوشتر به عنوان پایتخت سازه های آبی جهان شناخته می‌شود. جاذبه های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *