جمعه , آوریل 19 2024
آخرین خبرها

رستوران های بوشهر

رستوران های بوشهر

بوشهر یکی از شهر های بندری ایران است و مرکز یکی از استان های کشور به همین نام، یعنی استان بوشهر می باشد. شهر بوشهر یکی از بنادر تاریخی ایران و قدمتی حدود پنج هزار سال دارد. از جذابیت های هر سفر برای کسانی که به دنبال لذت بردن از لحظه های خود در طول مسافرت، ساختن تجربه های زیبا و آشنایی با فرهنگ، سنت ها و عمق اصالت هر جامعه و شهری هستند، غذا های محلی مقصد سفرشان است. در اینجا با تعدادی از رستوران های بوشهر آشنا می شویم.

برای اجاره بهترین اقامتگاهها اینجا کلیک کنید

شهر بوشهر نیز از مقاصد جذابی است که می توان به کسانی که به دنبال تجربه غذاهای خوشمزه محلی با تم دریایی هستند پیشنهاد کرد، غذاهایی همچون قلیه ماهی، قلیه میگو، میگو پلو بوشهری، دمی لخلاخ، کبه، قیمه بوشهری، شکر پلو، دال عدس بوشهری، یتیمک بوشهری، گمنه یا للک، دو قوس ماهی، ماهی شکم پر، لگیمات و …

رستوران میداف بوشهر

رستوران میداف از بهترین رستوران های بوشهر می باشد. این رستوران شامل سه طبقه می باشد که یک طبقه آن کافی شاپ است و در دو طبقه دیگه غذای سنتی و کلاسیک سرو می شود. در این رستوران می توانید انواع غذاهای دریایی و محلی را میل کنید. امکانات این رستوران شامل صندلی، خدمه رستوران، پارکینگ و پرداخت الکترونیک می باشد. همچنین امکان رزرو در این رستوران وجود دارد.

از جاذبه های اطراف این رستوران می توان به قبر جنرال، مدرسه تاریخی سعادت، آب انبار قوام بوشهر و بافت تاریخی بوشهر اشاره کرد. هتل دلوار بوشهر، هتل آپارتمان پاسارگاد، هتل پلاس اقامتگاه بوم گردی مان همیشه سبز در نزدیکی رستوران میداف قرار دارند. فاصله این رستوران تا فرودگاه بوشهر حدود سه کیلومتر می باشد.

رستوران میداف بوشهر

آدرس: ایران، استان بوشهر، بوشهر،  مسیر ساحلی جفره

رستوران قوام

یکی دیگر از بهترین رستوران های بوشهر، رستوران قوام می باشد که نزدیک ساحل است و غذاهای خوشمزه ای در آن سرو می شود. رستوران قوام قدمتی صد و پنجاه ساله دارد و در گذشته آب انبار قوام بوده است. در این رستوران انواع غذای ایرانی و دریایی سرو می شود. امکانات این رستوران شامل صندلی، خدمه رستوران، پارکینگ و پرداخت الکترونیک می باشد.

همچنین امکان رزرو در این رستوران وجود دارد. جاذبه های گردشگری آب انبار قوام بوشهر، مدرسه تاریخی سعادت، بافت تاریخی بوشهر و گئورگ مقدس (کلیسای ارامنه بوشهر) در اطراف این رستوران قرار دارند که می توانید از آن ها بازدید کنید. از اقامتگاهها و هتل هایی که در اطراف این رستوران قرار دارند می توان به اقامتگاه بوم گردی مان همیشه سبز، هتل دلوار بوشهر، هتل پلاس و هتل آپارتمان پاسارگاد اشاره کرد. فاصله این رستوران تا فرودگاه بوشهر حدود پنج کیلومتر می باشد.

رستوران قوام

آدرس: ایران، استان بوشهر، بوشهر، خیابان خلیج فارس، بوستان قوام

رستوران رافائل بوشهر

یکی از رستوران های بوشهر که در آن غذاهای فست فودی سرو می شود رستوران رافائل می باشد. در این رستوران می توانید  علاوه بر انواع پیتزا و ساندویچ، استیک مرغ و کباب ترکی نیز سفارش دهید. امکانات این رستوران شامل صندلی، خدمه رستوران و پرداخت الکترونیک می باشد. فاصله این رستوران تا فرودگاه بوشهر حدود سه کیلومتر می باشد.

از جاذبه های گردشگری که با صرف غذا در این رستوران می توانید از آن ها دیدن کنید قبر جنرال، مدرسه تاریخی سعادت، آب انبار قوام بوشهر و بافت تاریخی بوشهر اشاره کرد. هتل دلوار بوشهر، هتل آپارتمان پاسارگاد، هتل پلاس و اقامتگاه بوم گردی مان همیشه سبز در نزدیکی رستوران رافائل می باشند که می توانید برای محل اقامت خود در نظر بگیرید.

رستوران رافائل بوشهر

آدرس: ایران،  استان بوشهر، بوشهر، خیابان شهید فکوری

رستوران زیتون بوشهر

یکی دیگر از رستوران های بوشهر  که در آن انواع غذاهای فست فودی سرو می شود رستوران زیتون می باشد. از امکانات این رستوران می توان به صندلی، خدمه رستوران و پارکینگ اختصاصی اشاره کرد. امکان رزرو نیز در این رستوران وجود دارد. فاصله فرودگاه بوشهر تا این رستوران حدود پنج کیلومتر می باشد.

اقامتگاه بوم گردی مان همیشه سبز،هتل دلوار بوشهر، هتل پلاس و هتل آپارتمان پاسارگاد در نزدیکی رستوران ریتون بوشهر قرار دارند. در صورت اقامت در این هتل ها به راحتی می توانید به این رستوران دسترسی داشته باشید. از جمله جاذبه های گردشگری اطراف رستوران زیتون بوشهر می  توان به بافت تاریخی بوشهر، آب انبار قوام بوشهر، پارک TV بوشهر (پارک سیادت) و گئورگ مقدس (کلیسای ارامنه بوشهر) اشاره کرد.

رستوران زیتون بوشهر

آدرس: ایران، استان بوشهر، بوشهر خیابان ساحلی، جنب شورای شهر بوشهر

رستوران بوشهر غذا

رستوران بوشهر غذا از جمله رستوران هایی است که در آن انواع غذاهای ایرانی سرو می شود. امکانات این رستوران شامل صندلی، پارکینگ خیابانی رایگان و پرداخت الکترونیک می باشد. فاصله فرودگاه بوشهر تا رستوران بوشهر غذا حدود چهار کیلومتر می باشد. جاذبه های گردشگری مانند قبر جنرال، موزه تجارت دریایی خلیج فارس، مدرسه تاریخی سعادت و عمارت امیریه (عمارت قدیم شهرداری) در اطراف این رستوران قرار دارند. مراکز اقامتی مانند هتل پلاس، هتل آپارتمان پاسارگاد، هتل دلوار بوشهر و اقامتگاه بوم گردی مان همیشه سبز نیز در نزدیکی رستوران بوشهر غذا قرار دارند.

رستوران بوشهر غذا

آدرس: ایران، استان بوشهر، بوشهر، خیابان حافظ، کوچه پردیس 22

رستوران میکائیل

سبک آشپزی در رستوران میکائیل که از رستوران های بوشهر می باشد به صورت ایرانی است. از جاذبه های گردشگری که در اطراف این رستوران قرار دارد می توان به مسجد جامع سیراف، گورستان صخره ای سیراف، کاخ تاریخی شیخ نصوری و ساحل بندر سیر اشاره کرد. امکانات این رستوران شامل صندلی و خدمه رستوران می باشد. اقامتگاه بوم گردی نصوری سیراف نیز در فاصله دو کیلومتری رستوران میکائیل قرار دارد.

رستوران میکائیل

آدرس: ایران، استان بوشهر، بوشهر، بندر سیراف

کافه رستوران دل آرام

در این رستوران انواع غذاهای ایرانی و دریایی سرو می شود. از جاذبه های گردشگری که اطراف این رستوران وجود دارند می توان به رستوران دل آرام و کلوت های کوه مند اشاره کرد.

کافه رستوران دل آرام

آدرس: ایران، استان بوشهر، بوشهر، دلوار، روستای دل آرام

درباره‌ی هستی پورعلی

همچنین ببینید

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر شوشتر به عنوان پایتخت سازه های آبی جهان شناخته می‌شود. جاذبه های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *