جمعه , آوریل 26 2024
آخرین خبرها

هتل های بجنورد

هتل های بجنورد

بجنورد مرکز شهرستان بجنورد و استان خراسان شمالی می باشد. این شهر در کوهپایه های رشته کوه آلاداغ بنا شده است. جاذبه های گردشگری زیادی در بجنورد و نواحی اطرافش وجود دارد. در سفر به شهر بجنورد هر چند هتل های زیادی وجود ندارد اما چند هتل در این شهر هست که می توانید در آنجا اقامت کنید. در اینجا هتل های بجنورد را بررسی می کنیم.

برای اجاره بهترین اقامتگاهها اینجا کلیک کنید

هتل داریوش بجنورد (چهار ستاره)

یکی از هتل های بجنورد هتل چهار ستاره داریوش ارجمند می باشد که در سال 1395 افتتاح گردید و شامل سه طبقه و سی و یک باب اتاق و هفتاد و سه تخت می باشد. از مزایای اقامت در هتل چهار ستاره بجنورد دسترسی آسان به تفریحی و گردشگری مانند گردشگاه بابا امان و بش قارداش  می باشد. هتل دارای فضای سبز به مساحت یک و نیم هکتار می باشد. فاصله هتل داریوش بجنورد تا فرودگاه بجنورد حدود سیزده کیلومتر می باشد.

امکانات عمومی هتل شامل پارکینگ با ظرفیت صد خودرو رایگان، رستوران با ظرفیت صد و پنجاه نفر، لابی، آسانسور، روزنامه، نمازخانه، کافی شاپ و فضای سبز می باشد. زمین تنیس، اتاق چمدان، پله اضطراری، چایخانه سنتی، تلفن در لابی، پذیرش 24 ساعته، خدمات خانه داری. کپسول آتش نشانی، خدمات بیدار باش و دستگاه واکس کفش از دیگر امکانات هتل می باشد.

هتل داریوش بجنورد (چهار ستاره)

همچنین امکانات دیگری مانند اینترنت در لابی، سیستم اعلام حریق، سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی ایرانی درلابی. اتاق سیگار، لاندری (خشکشویی) و تلویزیون در لابی در هتل چهار ستاره داریوش بجنورد موجود می باشد. از جمله امکاناتی که در اتاق های هتل داریوش موجود می باشد می توان به حمام، یخچال، دراور، دمپایی، صبحانه، چای ساز، تلویزیون و کمد لباس اشاره کرد.

رخت آویز، آب رایگان، روم سرویس، تلفن در اتاق، لوازم بهداشتی، اینترنت در اتاق، تلویزیون در اتاق، سیستم اعلام حریق. مینی بار با هزینه، سیستم تهویه مطبوع در اتاق، سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق، امکان شارژ وسایل الکترونیکی و سیستم گرمایشی و سرمایشی از دیگر امکانات هتل می باشد.

آدرس: استان خراسان شمالی، بجنورد، کیلومتر ۳ جاده بجنورد به مشهد، روستای کلاغ آشیان

هتل نگین بجنورد (سه ستاره)

این هتل سه ستاره یکی دیگر از هتل های بجنورد می باشد. هتل در سال 1385 افتتاح گردید و شامل پنج طبقه و چهل و نه باب اتاق با امکانات رفاهی جهت ارائه خدمات به مسافران و گردشگران می باشد. این هتل دارای صد و ده تخت می باشد. از مزایای اقامت در این هتل دسترسی آسان به مرکز شهر می باشد. دسترسی راحت به پارک بابا امان و بش قارداش از دیگر مزایای اقامت در این هتل می باشد. فاصله هتل نگین بجنورد تا فرودگاه بجنورد حدود شش کیلومتر می باشد.

امکانات عمومی هتل شامل رستوران با ظرفیت صد و بیست نفر، پارکینگ با ظرفیت سی خودرو رایگان، فکس، لابی، فتوکپی، پرینتر، روزنامه، آسانسور، نمازخانه و صندوق امانات می باشد.

هتل نگین بجنورد (سه ستاره)

چایخانه سنتی، پذیرش 24 ساعته، دستگاه واکس کفش، کپسول آتش نشانی، خدمات خانه داری، اینترنت در لابی از دیگر امکانات این هتل سه ستاره می باشد. همچنین سیستم اعلام حریق، تلویزیون در لابی، سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی. سرویس بهداشتی ایرانی در طبقات، کافی شاپ و لاندری (خشکشویی) در هتل موجود می باشد.

از امکاناتی که در اتاق های هتل موجود می باشد می توان به دراور، یخچال، بالکن، صبحانه، مبلمان، آباژور، دمپایی، رخت آویز، کمد لباس، پاور سوئیچ و تلفن اشاره کرد. لوازم بهداشتی، تلویزیون، سیستم اعلام حریق، مینی بار با هزینه، سیستم گرمایشی و سرمایشی، سیستم اطفاء حریق. سیستم تهویه مطبوع، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سرویس بهداشتی ایرانی نیز در اتاق های هتل نگین بجنورد موجود می باشد. همچنین حمام، تلویزیون، میز تحریر، اینترنت نیز در اتاق های این هتل وجود دارد.

آدرس: استان خراسان شمالی، بجنورد، میدان امام رضا

مهمانپذیر فروردین بجنورد (سه ستاره)

مهمانپذیر سه ستاره فروردین بجنورد در سال 1375 افتتاح گردید و شامل یک طبقه و هشت باب اتاق جهت ارائه خدمات به مسافران و گردشگران می باشد. دسترسی راحت به پارک بابا امان و بش قارداش از مزایای اقامت در این مهمانپذیر می باشد.  امکانات عمومی هتل شامل لابی،پذیرش 24 ساعته، خدمات خانه داری، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی و سرویس بهداشتی ایرانی در طبقات می باشد.

از امکانات موجود در اتاق های مهمانپذیر بجنورد می توان به یخچال و سیستم گرمایشی و سرمایشی اشاره کرد. مهمانپذیر فروردین بجنورد شامل بیست و چهار تخت می باشد. فاصله این مهمانپذیر تا فرودگاه بجنورد حدود چهار کیلومتر می باشد.

مهمانپذیر فروردین بجنورد (سه ستاره)

آدرس: خراسان شمالی, بجنورد, حاشیه میدان کارگر, جنب قصابی براتی, پلاک 496

درباره‌ی هستی پورعلی

همچنین ببینید

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر شوشتر به عنوان پایتخت سازه های آبی جهان شناخته می‌شود. جاذبه های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *