پنج‌شنبه , آوریل 25 2024
آخرین خبرها

رستوران های بجنورد

رستوران های بجنورد

بجنورد مرکز شهرستان بجنورد و استان خراسان شمالی می باشد. این شهر در کوهپایه های رشته کوه آلاداغ بنا شده است. جاذبه های گردشگری زیادی در بجنورد و نواحی اطرافش وجود دارد. در سفر به این شهر تاریخی حتما سری به رستوران های بجنورد بزنید و از غذاهای خوشمزه ای که در این رستوران ها سرو می شود میل کنید.

برای اجاره بهترین اقامتگاهها اینجا کلیک کنید

رستوران عمارت بجنورد

این رستوران دارای محیطی زیبا است و مکان مناسبی برای صرف غذا می باشد. در منوی رستوران عمارت که از رستوران های بجنورد است غذاهای ایرانی به چشم می خورد. امکانات این رستوران شامل صندلی، خدمه رستوران، پارکینگ خیابانی رایگان و پرداخت الکترونیک می باشد. فرودگاه بجنورد در چهار کیلومتری رستوران عمارت قرار دارد.

از جاذبه های گردشگری و تفریحی اطراف این رستوران می توان به امامزاده سلطان سید عباس، پارک شهر بجنورد، حسینیه جاجرمی و دوشنبه بازار بجنورد اشاره کرد. پیتزا ونک 3، سفره خانه سنتی خاتون، رستوران اسپاخو و کافه کتاب نیز در اطراف رستوران عمارت قرار دارند.

رستوران عمارت بجنورد

آدرس: ایران، خراسان شمالی، بجنورد، خیابان ١٧ شهریور جنوبی، نزدیک چهار راه ١٧ شهریور

رستوران پامادور

در منوی رستوران پامادور که از رستوران های بجنورد است غذاهای فست فود به چشم می خورد. اگر به غذای فست فود علاقه دارید به رستوران پامادور بروید. امکانات این رستوران شامل صندلی، پارکینگ خیابانی رایگان و پرداخت الکترونیک می باشد. فرودگاه بجنورد در دو کیلومتری رستوران پامادور قرار دارد.

از جاذبه های گردشگری و تفریحی اطراف این رستوران می توان به دوشنبه بازار بجنورد، کوه آخر داغ، حسینیه جاجرمی و عمارت مفخم (موزه باستان شناسی و مردم شناسی) بجنورد اشاره کرد. کافه هیس، پیتزا نویان، رستوران فردوسی و کباب ساطوری بناب آذربایجان نیز در اطراف این رستوران قرار دارند.

رستوران پامادور

آدرس: ایران، استان خراسان شمالی، بجنورد، امیرکبیر

سفره خانه سنتی امیرنشین

در این سفره خانه غذاهای سنتی سرو می شود پس اگر علاقه مند به غذاهای سنتی بجنورد هستید حتما سری به سفره خانه سنتی بجنورد بزنید.  امکانات این رستوران شامل فضای باز، پارکینگ خیابانی رایگان و پرداخت الکترونیک می باشد. از جاذبه های گردشگری و تفریحی اطراف این رستوران می توان به امامزاده زید (امامزاده در صوفیان) اشاره کرد. فرودگاه بجنورد در چهارده کیلومتری رستوران سفره خانه سنتی امیرنشین قرار دارد.

سفره خانه سنتی امیرنشین

آدرس: ایران، استان خراسان شمالی، بجنورد، جاده بجنورد- مشهد

رستوران اسپاخو

یکی از رستوران های بجنورد که سبک آشپزی متفاوتی دارد رستوران اسپاخو است. سبک آشپزی در این رستوران به صورت ایتالیایی است که در منوی آن  فست فود و پیتزا به چشم می خورد. امکانات این رستوران شامل صندلی، پارکینگ خیابانی رایگان و پرداخت الکترونیک می باشد. همچنین در این رستوران امکان رزرو وجود دارد.

فرودگاه بجنورد در سه کیلومتری رستوران اسپاخو قرار دارد. از جاذبه های گردشگری و تفریحی اطراف این رستوران می توان به حسینیه جاجرمی، دوشنبه بازار بجنورد، پارک شهر بجنورد و کوه آخر داغ اشاره کرد. سفره خانه سنتی خاتون، کافه کتاب، کافه سئوکال و کافه دزیره بجنورد در اطراف رستوران اسپاخو قرار دارند.

رستوران اسپاخو

آدرس:  ایران، استان خراسان شمالی، بجنورد، خیابان امام خمینی شرقی، بین چهارراه باسکول و میدان کارگر، روبروی کوچه بهار

رستوران اکبر جوجه بجنورد

در منوی رستوران اکبر جوجه که از رستوران های بجنورد است غذاهای ایرانی به چشم می خورد. امکانات این رستوران شامل صندلی، پارکینگ خیابانی رایگان و پرداخت الکترونیک می باشد. فرودگاه بجنورد در حدود پنج کیلومتری رستوران اکبر جوجه قرار دارد. همچنین در این رستوران امکان رزرو وجود دارد.

از جاذبه های گردشگری و تفریحی اطراف این رستوران می توان به پارک شهر بجنورد، مقبره شهدا بجنورد، حسینیه جاجرمی و عمارت مفخم (موزه باستان شناسی و مردم شناسی) بجنورد اشاره کرد. سفره خانه سنتی امیرخانلو و پسران، پیتزا ونک 3، کافه دزیره بجنورد و سفره خانه سنتی خاتون در اطراف این رستوران قرار دارند.

رستوران اکبر جوجه بجنورد

آدرس: ایران، خراسان شمالی، بجنورد، بلوار امام رضا

رستوران امیرخانلو و پسران

در منوی این رستوران غذاهای ایرانی و سنتی دیده می شود. امکانات رستوران امیرخانلو و پسران شامل تلویزیون، صندلی، پارکینگ خیابانی رایگان و پرداخت الکترونیک می باشد. فرودگاه بجنورد در حدود سی و پنج کیلومتری رستوران امیرخانلو قرار دارد. همچنین در این رستوران امکان رزرو وجود دارد. از جاذبه های گردشگری و تفریحی اطراف این رستوران می توان به آبشار بیار اشاره کرد.

رستوران امیرخانلو و پسران

آدرس: ایران، خراسان شمالی، بجنورد، میدان امام رضا (ع)

رستوران سنتی خاتون

همانطور که از اسم رستوران خاتون پیداست در این رستوران غذاهای سنتی سرو می شود. فرودگاه بجنورد در حدود چهار کیلومتری رستوران سنتی خاتون قرار دارد. از جاذبه های گردشگری و تفریحی اطراف این رستوران می توان به حسینیه جاجرمی، پارک شهر بجنورد، دوشنبه بازار بجنورد و امامزاده سلطان سید عباس اشاره کرد. رستوران اسپاخو، پیتزا ونک 3، کافه دزیره بجنورد و کافه کتاب در اطراف رستوران سنتی خاتون قرار دارند.

رستوران سنتی خاتون

آدرس: ایران، خراسان شمالی، بجنورد خیابان امام خمینی شرقی، حد فاصل چهار راه باسکول و پارک شهر، مقابل مجتمع طلای سفید

رستوران فردوسی

در منوی رستوران فردوسی که از رستوران های بجنورد است غذاهای ایرانی به چشم می خورد. از جاذبه های گردشگری و تفریحی اطراف این رستوران می توان به دوشنبه بازار بجنورد، حسینیه جاجرمی، کوه آخر داغ و عمارت مفخم (موزه باستان شناسی و مردم شناسی) بجنورد اشاره کرد. کباب ساطوری بناب آذربایجان، پیتزا نویان، کافه هیس و کافه کتاب در اطراف رستوران فردوسی قرار دارند. فرودگاه بجنورد در حدود سه کیلومتری رستوران فردوسی قرار دارد.

رستوران فردوسی

آدرس: ایران، خراسان شمالی، بجنورد، میدان فردوسی

درباره‌ی هستی پورعلی

همچنین ببینید

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر شوشتر به عنوان پایتخت سازه های آبی جهان شناخته می‌شود. جاذبه های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *