چهارشنبه , آوریل 24 2024
آخرین خبرها

تفریحات کیش

تفریحات کیش

در این مقاله به شما مخاطبين هميشگي خود تفریحات کیش را که باید امتحان كنيد معرفي كنیم پس در ادامه با ما همراه باشيد.
در ابتدا ليست تفريحات در جزيره زيباي كيش را با هم بررسي ميكنيم سپس در ادامه مطالب به توضبح كاملا هر يك از اين تفريحات و مكان هاي ديدني در جزيره زيباي كيش ميپردازيم.

تفریحات کیش  به دسته های مختلف تقسيم ميشود :

١-تفريحات آبي كيش
٢-تفريحات غير آبي كيش
٣-جنگ هاي شبانه

١-تفريحات آبي كيش

دسته اول از تفریحات کیش ، تفريحات آبي كيش است كه خود چنديدن زير مجموعه دارد كه عبارت است از : پاراسل ، شاتل ، غواصي ، گشت Vip درياي كيش ، اسكوتر زير دريايي ، فلاي بورد ، پارك آبي اوشن كيش ، پدل بورد و جت اسكي.
حال ميخواهيم براي هر يك از اين تفريحات توضيح كوتاه و مخصتري ارائه كنيم.
لازم به ذكر است كه براي استفاده از هر كدام از اين تفريحات بايد به كلوپ هاي موجود مراجعه كنيد.

پاراسل :

پارسل يك تفريح آبي است كه به وسيله يك چتر و يك قايق موتري انجام ميشود به اين صورت كه شما با استفاده از تهيه بليط از يكي از كلوپ هاي موجود به وسيله يك قايق موتوري به درياي زيبا و نيلگون خليج فارس رفته سپس با يك چتر كه به وسيله يك طناب به طول تقريبي ١٥٠متر توسط قايق كشيده ميشود به آسمان رفته و از منظره بي نظير و غير قابل وصف ميتوانيد خليج هميشگي فارس و جزيزه زيباي كيش را تماشا كنيد.

طول مدت اين تفريح حدود يك ساعت ميباشد كه از اين ميزان در حدود ١٠ دقيقه از آن را شما باچتر در آسمان هستيد.اين تفريح به صورت تك نفره و دو نفره قابل استفاده مي باشد که هم برای  آقايان و هم بانوان قابل استفاده ميباشد.پاراسل در ساحل هاي مرجان ، سيمرغ ، ساحل اسكله تفريحي و ساحل دامون قابل انجام ميباشد.

شاتل :

 

 

از دیگر تفریحات کیش که حتما باید امتحان کنید و همچنین تيم ميزبان ياب به توضيح آن براي شما پرداخت است شاتل ميباشد.اين تفريح به صورت دسته جمعي و گروهي امكان پذير است و به اين شكل ميباشد كه گروهاي دو نفر به بالا در يك تيوپ مينشينند و اين تيوپ بر روي آب توسط يك قايق تندرو كشيدن ميشود و ليز ميخورد.اين تفريح يك تفريح بسيار هيجان انگيز است
كه ما به شما توصيه ميكنيم حداقل يك بار هم كه شده آن را امتحان كنيد.
مدت زمان اين تفريح زماني در حدود ١٥ دقيقه ميباشد.

غواصي :

يكي از مهيج ترين تفريحات كه در كيش حتما بايد آن را امتحان كنيد غواصي ميباشد.اين تفريح در تمامي فصل هاي سال قابل انجام است.مراكز تفريحي و آموزشي مختلفي در كيش وجود دارد و همين امر موجب شده تا جزيره كيش به قطب غواصي كشور تبديل شود.
شنا در كنار ماهي ها و موجودات آبزي خليج فارس قطعا يكي از بهترين تجربه ها و فراموش نشدني ترين آنها براي شما خواهد بود.

اين ورزش و تفريح حتي براي كساني كه شنا هم بلد نيستند قابل استفاده انجام است.غواصي هم براي آقايان و هم براي بانوان قابل استفاده است با اين تفاوت كه براي بانوان با قايق و مربي مجزا صورت پذير است.
كدت زماني كه شما براي غواصي سپري خواهيد كرد از زمان سوار شدن به قايق تا پايان آن زماني در حدود يك ساعت و نيم ميباشد كه از اين زمان حدود ١٥ دقيقه را شما در زير آب و در كنار موجودات آبي سپري خواهيد كرد.

اسكوتر زير دريايي :

 

يكي ديگر از هيجان انگيز ترين تفريحات آبي جزيره زيباي كيش اسكوتر زير دريايي مي باشد.شرح اين تفريح به اين صورت است كه شما به وسيله يك موتور زير دريايي در عمق بين ١٠ تا ١٥ متر زير آب هاي زيباي خيليج فارس به جستوجو و گشت گزار در كنار ماهي ها و موجودات آبي ديگر ميپردازيد.براي اين تفريح لازم نيست كه شنا بلد باشيد.
توجه كنيد كه اين تفريح همراه با مربي آموزشي صورت ميگيرد.اسكوتر زير دريايي هم براي آقايان و خانم ها قابل استفاده مي باشد.
شرايط استفاده از آن نيز به اين صورت است كه حداقل قد بايد ١٥٠سانتي متر و حداقل سن بايد ١٢ سال باشد.

فلاي بورد :

فلاي بورد يك وسيله اي است كه با وصل شدن به يك جت اسكي با استفاده از فشار آب فرد را رو هوا معلق ميكند.شما با فلاي بورد با استفاده از فشار آب ميتوانيد به اين سو و آن سوي آب حركت كنيد.فلاي بورد اين امكان را به شما ميدهد كه تجربه اي متفاوت ما بين آسمان و آب هاي زيباي خليج فارس در جزيره كيش را تجربه كنيد.اين تفريح به شدت هيجان انگيز براي افردا بالاي ١٨سال اقايان و خانم ها در مدت زمان ٢٠ دقيقه انجام پذير مي باشد. آموزش و يادگيري فلاي بورد بسيار آسان است به همين خاطر تنها ٥ دقيقه اول صرف آموزش با اين وسيله ميشود.

پدل بورد :

يكي از متفاوت ترين تفريحات آبي كيش كه معتادان به هيجان نبايد آن را از دست بدهند پدل بورد مي باشد.پدل بوود يك تخته فيبروكربن است كه شما با هر وزني ميتوانيد بر روي آن ايستاده و با استفاده از يك پارو به هركجا كه ميخواهيد برويد.لازم به ذكر است كه پدل بورد يكي از ارزان ترين تفريحات آبي كيش است كه ميتوانيد آن را انجام دهيد.مدت زمان انجام آن همراه با آموزش مربي حدودا يك ساعت است.

جت اسكي :

بار هاي براي همه ما اتفاق افتاده است زماني كه به يكي از شهرهاي ساحلي سفر كرديم هنگام تماشاي دريا شناورهاي تند و تيزي را ديده ايم كه به سرعت به اينجا و انجا در دريا ميرفتند. بله درست حدس زديد آنها جت اسكي بوده اند.در جزيره كيش نيز مانند تمامي شهرهاي ساحلي ديگر ميتوانيد به تفريح با جت اسكي بپردازيد و از سرعت و مانور در دريا از لذت بالاي برخوردار شويد.
بر روي هر جت اسكي ميتوان دو نفر را سوار كرد توجه كنيد كه افراد بالاي ١٠٠ كيلوگرم بايد به تنهايي سوار بر جت اسكي شوند.مدت زمان آن بستگي به كلوپ مورد انتخاب شما دارد.

پارك آبي اوشن :

تفریحات کیش

پارك آبي اوشن كيش به عنوان بزرگترين پارك آبي رو باز كشور و همچنين تنها پارك آبي روباز مورد استفاده بانوان مي باشد.اين مجموعه بزرگ از انواع تفريحات آبي ، استخر ، سونا ، جكوزي تا امكانات همچون فودكرت و كافي شاپ و فروشگاه هاي مخصوص تهيه وسايل مورد نياز براي شنا و تفريح در پارك ابي را دارا است كه شما ميتوانيد در كنار لذت بردن از شنا و انجام بازي هاي آبي متفاوت همچنين نيز غذا و نوشيدني هاي مورد علاقه تان را نيز نوش جان و ميل كنيد.
شايان ذكر است كه پارك آبي اوشن كيش با توجه به امكانات گرمايشي كه دارد در فصل هاي سرد و خنك هم اين امكان را براي مخاطبين خود فراهم آوردن تا از اين پارك آبي بتوانند استفاده كنند.

تفريحات غير آبي كيش :

از تفریحات مهيج و متنوع آبي كه گذر كنيم به تفريحات غير آبي و سرگرم كننده و متفاوت كه براي سنين مختلف از كودك تا بزرگسال مناسب است ميرسيم.
اين دسته نيز خود چنديدن زير مجموعه متفاوت دارد كه بسيار دل نشين و مطلوب مخاطبين است.
شرح تفريحات غير آبي به اين صورت است : بانجي جامپينگ ، جايروكوپتر ، پارك دلفين ها ، شهربازي هايلند و فان كلاب ، اتاق فرار ،دوچرخه سواري ، سافاري و در آخر كشتي هاي تفريحي
براي توضيح هر كدام در ادامه با ما همراه باشيد.

بانجي جامپينگ :

يك از هيجان انگيز ترين تفریحات کیش بانجي جامپنگ مي باشد.
در بانجي جامپينگ شما به وسيله يك طناب كشي از ارتفاع زياد به سمت زمين سقوط آزاد ميكنيد.نگران نباشيد در اين تفريح تمامي اصول ايمني رعايت ميشود و كامل تفريح امني مي باشد.ارتفاع سكوي بانجي جامپينك جزيره كيش ٤٠ و ٦٠ متر مي باشد.
توجه كنيد افراد ميتوانند سكوي ٦٠ متر را امتحان كنند كه قبل از آن تجربه پرش از سكوي ٤٠ متري را داشته باشند.اين تفريح هيجان انگيز براي اقايان و خانم ها قابل استفاده مي باشد.توجه كنيد كه كلوپ جاذبه تنها كلوپ بانجي جامپنگ كيش مي باشد.

جايروكوپتر :

در ابتدا بايد بدانيد جايروكوپتر يك وسيله از ادغام هلكوپتر و هواپيما است كه براي دو نفر قابل استفاده مي باشد يكي خلبان و ديگري مسافر مي باشد.
حال كه با جايروكوپتر آشنا شديم بايد بدانيد كه جايروكوپتر جزيره كيش يكي از شادي بخشترين و هيجان انگيزترين تفريحات غير آبي محسوب ميشود.زماني كه به پرواز بر فراز خليج فارس و جزيره زيباي كيش در مي آيد حس بسيار عالي و متفاوتي را تجربه خواهيد كرد.مدت زمان پرواز بين ١٠تا ١٥ دقيقه مي باشد.

پارك دلفين ها :

يكي ديگر از مكان هاي ديدني و غير آبي كيش پارك دلفين ها مي باشد كه انواعي از پستانداران درياي از قبيل : پنگوئن ، شير دريايي ، دلفين و گربه دريايي را شامل ميشود.
قطعا هر ببيننده اي با ديدن حركات موزون و نمايشي كه حيوانات و دلفين هاي دست آموز كه توسط مربيان مجرب تعليم ديده اند به وجد مي آيد و شگفت زده ميشود.
توصيه ما به شما در هنگام بازديد از پارك دلفين ها اين است كه حتما از باغ پرندگان هم ديدن كنيد.باغ پرندگان كيش پرندگاني مانند پليكان سفيد و خاكستري ، پنگوئن پا سياه و درناي تاج دار را در خود جاي داده است.

كشتي هاي تفريحي :

با سفر به جزيره زيبا و ديدني كيش در آب هاي نيل گون خيلج فارس ميتوانيد از كشتي هاي تفريحي كه شما را به آب هاي اطراف جزيره ميبرند استفاده كنيد.تفريحات اين كشتي ها شامل دو ساعت گردش در آب هاي خيلج فارس در نزديكي جزيره و همچنين اجراي موسيقي زنده ، جُنگ ها و صرف غذا و نوشيدني ميشود.
كشتي اوستا ، دنا ، تارا ، آرتميس ، نويد ، آكواريوم و كشتي تاپ تورز از عمده اين كشتي هاي تفريحي مي باشند.

جُنگ هاي شبانه كيش :

آخرين تفريحي كه شما در پايان يك روز عالي كه در جزيره كيش سپري كرده ايد ، جُنگ شبانه مي باشد كه ميتوانيد ساعت ها خنده و شادي را در آن ها تجربه كنيد.
برخي از اين برنامه هاي عبارتند از : جنگ شبانه ستارگان رنگارنگ ، پازل شو ، ديناميت شو ، جنگ شبانه ايرانيان و پرشين شو.

جاذبه های گردشکری تالش

درباره‌ی alipour

همچنین ببینید

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر شوشتر به عنوان پایتخت سازه های آبی جهان شناخته می‌شود. جاذبه های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *