دوشنبه , می 13 2024
آخرین خبرها

باغ پرندگان فریدونکنار

باغ پرندگان فریدونکنار

باغ پرندگان فریدونکنار در استان شمالی کشور قرار دارد و در نزدیکی دریای خزر است که در استان مازندران در پارک لاله واقع شده است و اولین باغ پرندگان در شمال کشور است که گونه های مختلفی از پرندگان در این باغ زیبا وجود دارد در این پارک

انواع جاذبه های باغ پرندگان

پرنده های موجود در این باغ:

درنا ، شاهین ، اردک ، خوتکای ، غاز های وحشی ، مرغابی های هوایی و پرندگان گوناگون دیگری وجود دارد که در فصل سرد سال به مناطق شمالی مهاجرت می کنند که میتوانید در باغ پرندگان فریدون کنار آنها را ببینید.

اگر میخواهید بیشتر با این مکان زیبا آشنا شوید با ما همراه باشید تا بیشتر شما را با مکانهای دیدنی مانند: پارک لاله و باغ پرندگان فریدون کنار و همچنین مکانهای دیدنی اطراف شهر فریدون کنار آشنا کنیم.

درد نزدیکی باغ پرندگان فریدون کنار سواحل ماسه ای وجود دارد که زیبایی این شهر را دوچندان میکند برای رفتن  به باغ پرندگان فریدون کنار  باید وارد خیابان امام بشویم و به سمت میدان درنا و سپس به سمت دریا برویم.

باغ پرندگان فریدونکنار

یکی دیگر از از جاذبه های این شهر زیبا که بیشتر مسافران را به خود جذب می کند می دانید کجاست؟!

تالاب بسیار زیبای فریدون کنار است که در نیمه دوم سال جذابیت این تالاب چند برابر میشود شاید از خود بپرسید چرا؟!به دلیل اینکه پرندگان مهاجر از منطقه سیبری به سرزمین شمالی مهاجرت می کنند.

تالاب باغ پرندگان فریدونکنار

بنابراین اگر میخواهید برای دیدن این پرندگان مهاجر به استان مازندران شهر فریدون کنار سفر کنید فصل پاییز را میتوانید انتخاب کنید در این فصل از سال درنا ی سیبری که در استان مازندران به درنا ی امید معروف است به این شهر زیبا مهاجرت می کندو شما شاهد دیدن این پرنده زیبای خواهید بود.

تالاب باغ پرندگان فریدونکنار

 

اگر مقصد تان تهران باشد و قصد سفر به استان مازندارن شهر فریدون کنار را داشته باشید برای طی کردن  این راه تا مبدا حدود ۳ الی ۴ ساعت راه در پیش دارید به عبارتی 222 کیلومتر مسافت تهران تا استان مازندران شهر فریدون کنار راه هست و همچنین باید ذکر کرد زمان مناسب برای بازدید از باغ پرندگان از ساعت ۱۰ صبح تا ساعت ۱۸ عصر است

اگر از تهران قصد مسافرت به این باغ زیبای پرندگان را دارید می توانید برای دیدن موقعیت مکانی اینجا در زیر به نقشه و مدت زمان مورد نیاز توجه کنید.

 

به دلیل اینکه بعد از ساعت ۱۸ عصر زمان استراحت پرندگان است و به همین خاطر بازدید از این مجموعه رأس ساعت 6 عصر به پایان می رسد.

این باغ مساحت کمی دارد ولی دارای پرندگان گوناگونی است و همچین در باغ پرندگان امکان غذا دادن به پرندگان وجود دارد و دارای فضایی آرام ، دلنشین و هیجان انگیز است.

شهر فریدون کنار به دلیل داشتن مکان های گردشگری و جاذبه های دیدنی و چشم گیر در روز های تعطیل گردشگران و مسافر های زیادی را پذیرا می شود و برای اقامت در این شهر هتل ها و سوئیت ها و کلبه های چوبی در جنگل و نزدیک دریا را برای اقامت خود انتخاب می کنند تا بتوانند به بهترین شکل ممکن از این شهر زیبا لذت ببرند.

اگر میخواهید به این شهر سفر کنید و اقامتی راحت داشته باشید می توانید به سایت میزبان یاب سر بزنید و اقامتگاه مناسبی برای خود انتخاب کنید تا با خیال راحت سفر کنید پیشنهاد می کنم یک الی دو هفته زودتر برای رزرو اقامتگاه خود اقدام کنید تا با خیال راحت بدون هیچگونه محدودیتی اقامتگاه خود را رزرو کنید و با خیالی آسوده سفر خود را شروع کنید و از سفر تون لذت ببرید.

مطالب مرتبط دیگری که شاید شما به آن علاقه داشته باشید:

جاذبه های گردشگری جاده چالوس

جاذبه های گردشگری آستارا

جاذبه های گردشگری نوشهر

درباره‌ی خانم قیمی

همچنین ببینید

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر شوشتر به عنوان پایتخت سازه های آبی جهان شناخته می‌شود. جاذبه های …