پنج‌شنبه , آوریل 25 2024
آخرین خبرها

زیبا کنار

زیبا کنار

زیبا کنار شمال اکثر اوقات به دلیل طبیعت زیبا و آرامش بخش با ترافیک سنگینی رو به رو است اما تماشای زیبایی طبیعت و فضای دلپذیر که در مسیر جاده قرار دارد ارزش صبر کردن در ترافیک را دارد . در این مقاله می خواهیم یکی از جاهای دیدنی گیلان یعنی جاذبه های گردشگری زیبا کنار را به شما معرفی کنیم . شهر زیبا کنار در زمان قدیم به نام ” بندر علی آباد ” شناخته شده بود .زیبا کنار منطقه ی ساحلی در استان گیلان و توابع شهرستان رشت است . این شهر شامل روستای دوباج ، ملکده ، نوده ، جلیدان ، چالکش لات ، تازه آباد ، فخر آباد ، اژده ها بلوچ ، خشک اسطلخ ، شهمیر سرا ، امیلدان ، چونچنان است .

زیبا کنار در میان شهر های ( رشت ) ، ( لاهیجان ) ، ( بندر انزلی ) ، ( بندر کیانشهر ) ، آستانه آشرفیه قرار دارد . قرار گرفتن بین پر رونق ترین و بزرگ ترین شهر های شمال از مزایا و ویژگی های جغرافیایی این منطقه است . به خاطر شرایط آب و هوای معتدل و طبیعت بکر و زیبا این منطقه مسافر پذیر و پر رونق است و به همین دلیل مسافران نگرانی بابت محل اقامت و رزرو هتل و اقامتگاه نداشته باشند چون می توانند از طریق سایت اینترنتی میزبان یاب به صورت آنلاین و تلفنی اقامتگاه مورد نظر خود را ثبت کنند .

زیبا کنار

 

آب و هوای منطقه زیبا کنار

آب و هوای زیبا کنار معتدل و مرطوب است و تمام فصول سال باران قابل توجهی می بارد که این امر باعث شده که منطقه زیبا و بکری به وجود بیاید که همیشه سر سبز و سر زنده دیده می شود .

جاذبه های گردشگری زیبا کنار

ساحل حاجی بکنده

ساحل حاجی بکنده

در کنار سواحل بی نظیر که در نزدیکی منطقه زیبا کنار قرار دارد می توان به ” ساحل حاجی بکنده ” اشاره کرد در 8 کیلومتری غرب این شهر قرار گرفته است . ساحلی شنی و ایده آل برای تفریحات دریایی نظیر ( قایق سواری ، شنا و غواصی و….) و ماهی گیری است که در این سال های اخیر گردشگران زیادی را به خود جذب کرده است .

رودخانه اوشمک

رودخانه اوشمک

یکی دیگر از دلایل خاص بودن منطقه زیبا کنار وجود رودخانه اوشمک در این منطقه است . در امتداد این رودخانه پر آب و زلال مناظر و مناطق زیبا و سر سبزی به وجود آمده است .

سفید رود

سفید رود

دومین رودخانه بزرگ کشور ایران و بزرگ ترین رودخانه شمال رودخانه ی سفید رود است . این رودخانه با مناظر بکر و طبیعی در اطراف خود از میان پارک ملی بوجاق می گذرد .

پارک ملی بوجاق

پارک ملی بوجاق

 

منطقه ی حفاظت شده ای به نام ( پارک ملی بوجاق ) در شرق زیبا کنار از کنار رودخانه به سمت دریا واقع شده است . پارک ملی بوجاق اولین پارک ملی ایران است که در ” تالاب بوجاق ” قرار دارد . تالاب بوجاق بیش از 200 گونه پرندگان را در خود جای داده است . این پارک ملی در کنار ازشمال به ( دریای خزر ) ، از جنوب به ( بندر کیاشهر ) و از غرب به ( زیبا کنار ) قرار گرفته است .

پارک جنگلی کیاشهر

پارک جنگلی کیاشهر 

 

در شرق زیبا کنار و سمت سپید رود پارک جنگلی کیاشهر قرار دارد . این پارک جنگلی در کنار مردابی آرام مسافران زیادی را جذب این منطقه می کند . البته که تمام نقاط شمال زیبایی منحصر به فرد خود را دارد اما قرار گرفتن این جنگلی سرسبز در این منطقه به زیبایی های شمال افزوده است .

باغ محله

باغ محله

 

باغ محله یکی از مناطق ساحلی زیبا کنار است . مجموعه ای از ویلا های شیک و لوکس با امکانات کامل رفاهی در کنار رستوران ها و کافه های مدرن و سنتی گردشگران زیادی را به خود جذب می کنند . باغ محله با ویو و چشم انداز بی نظیر در کنار جاده انزلی به کیاشهر قرار گرفته است .

مجتمع آموزشی و فرهنگی زیبا کنار :

کم نظیر ترین مجتمع در شمال کشور که سالانه مسافران زیادی را جذب می کند مجتمع آموزشی و فرهنگی زیبا کنار است . مجموعه ای از بهترین هتل ها که در کنار هم قرار گرفته اند که کنار دیگر امکانات رفاهی محیطی آرام بخش را برای گردشگران به وجود آورده است .

برای سفری دلپذیر و لذت بخش در زیبا کنار و بازدید از این اماکن بی نظیر باید چند روزی در این شهر اقامت داشته باشید . شما می توانید برای اقامت در این شهر و اجاره اقامتگاه ( هتل ، آپارتمان مبله ، اجاره ویلا ، سوئیت ) از سایت های اینترنتی استفاده کنید .

روش اجاره اقامتگاه از طریق سایت اینترنتی میزبان یاب :

یک. شما می توانید اپلیکیشن میزبان یاب را از برنامه بازار دانلود کنید و با وارد شدن به صفحه اصلی میزبان یاب فقط کافی است مقصد و زمان اقامت را وارد کنید تا اقامتگاه های ثبت شده برای شما نمایش داده شوند .

دو . با واردن کردن آدرس میزبان یاب در گوگل وارد سامانه شوید ،بعد از وارد کردن این آدرس صفحه اصلی برای شما باز می شود و قسمت مقصد ، تاریخ ورود و خروج ، تعداد نفرات و هزینه برای شما نمایش داده می شود با وارد کردن این اطلاعات اقامتگاه مورد نظر نمایان می شود .

سه . اگر که زمان شما بسیار کم است یا حوصله ی ندارید می توانید با شماره ی 02191300575 ،02166192583 تماس حاصل فرمایید که در این صورت پشتیبانی 24 ساعته میزبان یاب شما را راهنمایی می کنند و  اقامتگاه های موجود در زیبا کنار را به شما پیشنهاد می دهند . بخش پشتیبانی سامانه میزبان یاب از زمانی که شما اقامتگاه را تحویل می گیرید تا زمانی که تحویل بدهید در کنار شما خواهند بود .

اگر شما تجربه ای از سفر به زیبا کنار را دارید برای کامل شدن و کارامد تر شدن این مقاله نظرات و انتقادات خود را با ما و مخاطبان دیگر در میان بگذارید . ما منتظر پیشنهادات و نظرات شما مخاطبان عزیز هستیم .

 

مطالب مرتبط
موزه های تهران
جاذبه های گردشگری مازندران
اجاره خانه یک روزه تهران
اجاره ویلا کردان
هتل های رامسر

 

 

درباره‌ی alipour

همچنین ببینید

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر شوشتر به عنوان پایتخت سازه های آبی جهان شناخته می‌شود. جاذبه های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *