جمعه , اکتبر 18 2024
آخرین خبرها

رستوران های شاهرود

رستوران های شاهرود

شاهرود مرکز شهرستان شاهرود می باشد و  در استان سمنان قرار دارد. بر اساس تحقیقات باستان شناسان قدمت تاریخی سکونت در منطقه شاهرود به هزار سال قبل از میلاد مسیح می رسد. با توجه به اینکه شاهرود در حد فاصل کویر و جنگل‌های شمال ایران قرار دارد از طبیعت منحصر به فردی برخوردار است. علاوه بر بازدید از جاهای دیدنی شاهرود با رفتن به رستوران های شاهرود لذت سفر خود را دو چندان کنید.

برای اجاره بهترین اقامتگاهها اینجا کلیک کنید

مجموعه غذایی سنتی قلعه سفید

یکی از رستوران های شاهرود، مجموعه غذایی سنتی قلعه سفید می باشد. از امکانات این مجموعه می توان به داشتن فضای باز و پارکینگ اشاره کرد. محیط این رستوران بسیار زیبا و دلنشین می باشد. در منوی این رستوران انواع غذای ایرانی و سنتی سرو می شود. از جاذبه های گردشگری که در اطراف این رستوران قرا دارند می توان مسجد جامع بسطام ، مدرسه شاهرخیه ، برج کاشانه و مسجد قاجاریه بسطام را نام برد. هتل قصر بسطام و هتل جهانگردی بسطام نیز در نزدیکی این مجموعه قرار دارد. فاصله فرودگاه شاهرود تا این رستوران حدود یازده کیلومتر می باشد.

مجموعه غذایی سنتی قلعه سفید

آدرس: ایران ، استان سمنان ، اتوبان شاهرود – بسطام ، بعد از آموزش و پروش بسطام ، جنب پل هوایی

رستوران دارچین شاهرود

در رستوران دارچین شاهرود انواع غذای ایرانی سرو می شود. از امکانات این رستوران می توان به پارکینگ خیابانی رایگان، خدمه رستوران و پرداخت الکترونیک اشاره کرد. از جاذبه های گردشگری که در اطراف این رستوران قرا دارند می توان خانه یغمایی ها ، بازار سنتی شاهرود ، بازار شاهرود و موزه شاهرود را نام برد. فاصله فرودگاه شاهرود تا این رستوران حدود یازده کیلومتر می باشد.

رستوران دارچین شاهرود

آدرس: ایران ، استان سمنان ، شاهرود ، بلوار هلال احمر

رستوران حقیقت شاهرود

رستوران حقیقت یکی از رستوران های شاهرود می باشد. در منوی این رستوران انواع غذای ایرانی دیده می شود. از امکانات این رستوران می توان به پارکینگ خیابانی رایگان، خدمه رستوران و پرداخت الکترونیک اشاره کرد. از جاذبه های گردشگری که در اطراف این رستوران قرا دارند می توان پارک بلوار ، موزه شاهرود ، عمارت باغ سراب و پل سرچشمه را نام برد. فاصله فرودگاه شاهرود تا این رستوران حدود یازده کیلومتر می باشد.

آدرس: ایران ، استان سمنان ، شاهرود ، خیابان آزادی

رستوران شهری

یکی از رستوران های شاهرود که در آن انواع کباب سرو می شود رستوران شهری است. از جاذبه های گردشگری که در اطراف این رستوران قرا دارند می توان خانه ، یغمایی ها ، بازار سنتی شاهرود ، بازار شاهرود و مسجد آقا را نام برد. فاصله فرودگاه شاهرود تا این رستوران حدود سیزده کیلومتر می باشد.

رستوران شهری

آدرس: ایران ، استان سمنان ، شاهرود ، بلوار کارگر

رستوران بایزید بسطامی

در رستوران بایزید بسطامی که از رستوران های شاهرود می باشد غذاهای سنتی سرو می شود. از امکانات این رستوران می توان به پارکینگ خیابانی رایگان و پرداخت الکترونیک اشاره کرد. از جاذبه های گردشگری که در اطراف این رستوران قرا دارند می توان مسجد جامع بسطام ، برج کاشانه ، مدرسه شاهرخیه و مسجد قاجاریه بسطام را نام برد. هتل قصر بسطام و هتل جهانگردی بسطام از مراکز اقامتی هستند که در اطراف این رستوران قرار دارند.

رستوران بایزید بسطامی

آدرس: ایران ، استان سمنان ، شهرستان شاهرود ، بسطام ، خیابان امام خمینی

رستوران هتل جهانگردی بسطام

یکی از رستوران های شهرستان شاهرود، رستوران هتل جهانگردی بسطام می باشد. از جاذبه های گردشگری که در اطراف این رستوران قرا دارند می توان آرامگاه بایزید بسطامی ، بقعه امامزاده محمد ، مجموعه آرامگاه بایزید بسطامی و مسجد جامع بسطام را نام برد. هتل قصر بسطام و هتل جهانگردی بسطام از مراکز اقامتی هستند که در اطراف این رستوران قرار دارند. در منوی این رستوران انواع غذای ایرانی دیده می شود.

رستوران هتل جهانگردی بسطام

آدرس: ایران ، استان سمنان ، شاهرود ، بسطام ، بلوار شهید بهشتی ، جنب پارک شهرداری

رستوران شاپرک

در منوی این رستوران انواع غذای ایرانی دیده می شود. از امکانات این رستوران می توان به پارکینگ خیابانی رایگان و پرداخت الکترونیک اشاره کرد. از جاذبه های گردشگری که در اطراف این رستوران قرا دارند می توان خانه یغمایی ها ، مسجد آقا ، مسجد امام حسن و مسجد شیخ علی اکبر را نام برد. فاصله فرودگاه شاهرود تا این رستوران حدود چهارده کیلومتر می باشد.

آدرس: ایران ، استان سمنان ،  شاهرود ، خیابان تهران

فست فود آدیش

در این رستوران انواع فست فود سرو می شود. از امکانات این رستوران می توان به پارکینگ خیابانی رایگان و پرداخت الکترونیک اشاره کرد. از جاذبه های گردشگری که در اطراف این رستوران قرا دارند می توان پارک بلوار ، موزه شاهرود ، عمارت باغ سراب و پل سرچشمه را نام برد. فاصله فرودگاه شاهرود تا این رستوران حدود دوازده کیلومتر می باشد.

فست فود آدیش

آدرس: ایران ، استان سمنان ، شاهرود ، خیابان 22 بهمن ، داخل پارک کودک

رستوران دسپخت مامان

در منوی این رستوران انواع غذای ایرانی دیده می شود. از امکانات این رستوران می توان به پارکینگ خیابانی رایگان و پرداخت الکترونیک اشاره کرد. از جاذبه های گردشگری که در اطراف این رستوران قرا دارند می توان عمارت باغ سراب ، پل سرچشمه ، پارک بلوار و شهربازی شاهرود را نام برد. فاصله فرودگاه شاهرود تا این رستوران حدود یازده کیلومتر می باشد.

رستوران دسپخت مامان

آدرس: ایران ، استان سمنان ، شاهرود ، سرچشمه ، خیابان ابوذر ، نبش ابوذر ۴

رستوران هفت خوان شاهرود

یکی از رستوران های سنتی شاهرود، رستوران هفت خوان می باشد. از جاذبه های گردشگری که در اطراف این رستوران قرا دارند می توان پارک بلوار ، پل سرچشمه ، عمارت باغ سراب و شهربازی شاهرود را نام برد. فاصله فرودگاه شاهرود تا این رستوران حدود یازده کیلومتر می باشد.

رستوران هفت خوان شاهرود

آدرس: ایران ، استان سمنان ، شاهرود ، حد فاصل میدان آزادی و میدان امام رضا (ع)

رستوران ریحون

رستوران ریحون از رستوران های شاهرود می باشد. در این رستوران غذای ایرانی سرو می شود. از امکانات این رستوران می توان به پارکینگ خیابانی رایگان و پرداخت الکترونیک اشاره کرد. از جاذبه های گردشگری که در اطراف این رستوران قرا دارند می توان خانه یغمایی ها ، مسجد آقا ، مسجد امام حسن و مسجد شیخ علی اکبر را نام برد. فاصله فرودگاه شاهرود تا این رستوران حدود چهارده کیلومتر می باشد.

آدرس: ایران ، استان سمنان ،  شاهرود ، خیابان تهران

درباره‌ی هستی پورعلی

همچنین ببینید

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر شوشتر به عنوان پایتخت سازه های آبی جهان شناخته می‌شود. جاذبه های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *