یکشنبه , آوریل 28 2024
آخرین خبرها

هتل های تربت حیدریه

هتل های تربت حیدریه

تربت حیدریه بزرگ‌ترین شهر در جنوب استان خراسان رضوی و مرکز شهرستان تربت حیدریه می باشد. تربت حیدریه در صد و پنجاه کیلومتری جنوب مشهد و هزار و پنج کیلومتری تهران واقع شده است. از جاهای دیدنی تربت حیدریه می‌توان به اماکنی مانند مجموعه باغ ملی، پارک ملت و پارک جنگلی پیشکوه اشاره کرد. تربت حیدریه با تولید بیش از پنجاه تن زعفران، رتبه اول از لحاظ تولید زعفران در دنیا را به خود اختصاص داده است. یکی از گزینه هایی که در سفر به ای شهر می توانید برای اقامت خود در نظر بگیرید هتل های تربت حیدریه می باشد.

برای اجاره بهترین اقامتگاهها اینجا کلیک کنید

هتل برادران تربت حیدریه ( هتل تک ستاره )

هتل برادران تربت حیدریه در میدان شهدا قرار دارد. از جاذبه های گردشگری که در اطراف هتل برادران تربت حیدریه قرار دارد می توان به کاروان سرای لاری ( فاصله هفت  دقیقه با ماشین )، حمام حاجی رئیس ( فاصله هفت دقیقه با ماشین ) و  کاروان سرای طبسی ( فاصله یک ساعت و چهل و یک دقیقه با ماشین ) اشاره کرد.

امکانات هتل برادران تربت حیدریه

این هتل تک ستاره دارای امکاناتی مانند کافی شاپ ، رستوران ، پارکینگ رایگان ، سیستم تهویه مطبوع ، آسانسور ، لابی ، خدمات خانه داری ، پذیرش بیست و چهار ساعته ، اعلام حریق و آشپزخانه مرکزی می باشد.

هتل برادران تربت حیدریه ( هتل تک ستاره )

قوانین هتل برادران تربت حیدریه

1- پذیرش آقا و خانم تنها، فقط با ارائه کارت ملی و شناسنامه عکس دار فرد امکان پذیر است.

2- برای مسافرین خارجی داشتن پاسپورت هنگام پذیرش الزامی می‌باشد.

3- هزینه برای اقامت کودکان زیر 5 سال رایگان محاسبه می‌گردد.

4- اعلام کنسلی طبق قوانین هتل بر مبنای قیمت شب اول محاسبه خواهد گردید.

آدرس: ایران ، استان خراسان رضوی ، تربت حیدریه ، میدان شهدا

اقامتگاه بوم گردی خوش نشین

اقامتگاه بوم گردی خوش نشین در روستای رود معجن شهر تربت حیدریه قرار دارد. این اقامتگاه که دارای معماری قدیمی است در سال 1399 بازسازی شده است. اقامتگاه بوم گردی خوش نشین دارای دو سوئیت اقامتی است که در مجموع ظرفیت پذیرش سی و پنج مهمان را دارد. از جاذبه های گردشگری که در اطراف این اقامتگاه بوم گردی قرار دارد می توان به خانه امینی ، حمام حاجی رئیسی ، رباط لاری و موزه مردم شناسی تربت حیدریه اشاره کرد.

اقامتگاه بوم گردی خوش نشین

امکانات اقامتگاه بوم گردی خوش نشین

هر دو سوئیت این اقامتگاه دارای دو اتاق خواب ، آشپزخانه شامل اجاق گاز ، یخچال و سرویس چای ، سرویس بهداشتی ایرانی ، سرویس بهداشتی فرنگی و حمام اختصاصی است. در حیاط اقامتگاه بوم گردی نیز یک توالت ایرانی به صورت اشتراکی قرار دارد. از دیگر امکانات این اقامتگاه بوم گردی می توان به باربیکیو ، آلاچیق ، تراس ، کپسول آتش نشانی ، جعبه کمک‌های اولیه ، رستوران ، خدمات بیست و چهار ساعته در اتاق ، اینترنت رایگان در لابی ، تلویزیون ، کرسی ، یخچال ، پارکینگ ، نگهبان/ سرایدار ، آنتن دهی موبایل، فریزر و گیرنده دیجیتال اشاره کرد. گردشگران می توانند با هماهنگی قبلی با پرسنل اقامتگاه بوم گردی انواع غذاهای محلی مانند قورمه گوسفندی ، کشک و بادمجان ، کشک زرد، قروتی ، میرزا قاسمی ، زرشک پلو و انواع خورشت ها به همراه برنج ایرانی را سفارش دهند.

اقامتگاه بوم گردی خوش نشین

قوانین اقامتگاه بوم گردی خوش نشین

1- داشتن کارت شناسایی معتبر الزامی می باشد.

2- امکان برگزاری مراسم وجود ندارد.

3- استعمال دخانیات ممنوع می باشد.

4- آوردن حیوان خانگی به این اقامتگاه ممنوع می باشد.

آدرس: ایران ، خراسان رضوی ، شهر تربت حیدریه ، بلوار بهشتی ، بهشتی 5 ، بعد از پل

درباره‌ی هستی پورعلی

همچنین ببینید

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر شوشتر به عنوان پایتخت سازه های آبی جهان شناخته می‌شود. جاذبه های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *