یکشنبه , آوریل 28 2024
آخرین خبرها

هتل های میاندوآب

هتل های میاندوآب

میاندوآب به شهر دوچرخه ایران معروف است و میان دو رود زرینه رود و سیمینه رود واقع شده است. دلیل نام گذاری این شهر نیز به دلیل قرار گرفتن آن میان این دو رود می باشد. میاندوآب محل اتصال استان‌های آذربایجان شرقی ، آذربایجان غربی، زنجان و کردستان به شمار می رود. این شهر مرکز شهرستان میاندوآب می باشد و در جنوب استان آذربایجان غربی قرار دارد. در سفر به این شهر می توانید در هتل های میاندوآب اقامت کنید و از جاهای دیدنی این شهر لذت ببرید.

 

برای اجاره بهترین اقامتگاهها اینجا کلیک کنید

 

هتل برنجیان میاندوآب ( هتل دو ستاره )

هتل برنجیان میاندوآب در شال 1379 افتتاح گردید و شامل سه طبقه و هفده باب اتاق و سوئیت با امکانات رفاهی مناسب می باشد. این هتل دو ستاره در سال 1395 جهت ارتقای کیفیت و ارائه خدمات بهتر مورد بازسازی و مرمت قرار گرفت. از جاذبه های گردشگری که در اطراف هتل دو ستاره برنجیان میاندوآب قرار دارد می توان موزه میاندوآب و بازار سرپوشیده میاندوآب را نام برد.

هتل برنجیان میاندوآب ( هتل دو ستاره )

امکانات هتل برنجیان میاندوآب

از امکانات عمومی این هتل دو ستاره می توان به فکس ، لابی ، صرافی ، پرینتر ، نمازخانه ، صندوق امانات ، تلفن در لابی ، پذیرش بیست و چهار ساعته ، کپسول آتش نشانی ، خدمات بیدار باش ، خدمات خانه داری ، خدمات تهیه بلیط ، اینترنت در لابی ، تلویزیون در لابی ، سیستم تهویه مطبوع ، اتاق تلفن (اپراتور) ، رستوران ، سالن صبحانه خوری ، مبل ، پرسنل مسلط به زبان انگلیسی و مسلط به زبان ترکی استانبولی ، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی و سرویس بهداشتی ایرانی در طبقات اشاره کرد. رستوران هتل برنجیان واقع در طبقه همکف با ظرفیت دویست و پنجاه نفر می باشد.

اتاق های هتل برنجیان میاندوآب دارای حمام ، یخچال ، صبحانه ، مبلمان ، دمپایی ، چای ساز ، رخت آویز ، کمد لباس ، تلویزیون ، تلفن ، لوازم بهداشتی ، اینترنت ، تلویزیون ، مینی بار با هزینه ، سیستم گرمایش و سرمایش ، سیستم تهویه مطبوع ، امکان شارژ وسایل الکترونیکی ، سرویس بهداشتی فرنگی و سرویس بهداشتی ایرانی می باشد.

هتل برنجیان میاندوآب

قوانین هتل برنجیان میاندوآب

1- پذیرش آقا و خانم تنها، فقط با ارائه کارت ملی و شناسنامه عکس دار فرد امکان پذیر است.

2- پذیرش صیغه نامه رسمی به صورت دفترچه ای با مهر برجسته، به همراه ارائه کارت ملی و شناسنامه عکس دار زوجین، امکان پذیر است.

آدرس: ایران ، استان آذربایجان غربی ، میاندوآب ، خیابان امام

درباره‌ی هستی پورعلی

همچنین ببینید

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر شوشتر به عنوان پایتخت سازه های آبی جهان شناخته می‌شود. جاذبه های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *