جمعه , اکتبر 18 2024
آخرین خبرها

اجاره سوئیت در قائم شهر

اجاره سوئیت در قائم شهر

قائم شهر از بزرگ ترین و پر جمعیت ترین شهر های استان مازندران و مرکز شهرستان قائم شهر می باشد. در گذشته این شهر را به نام شاهی می شناختند و نام قائم شهر پس از انقلاب برای این شهر انتخاب شد.  قائم شهر دارای جاذبه های گردشگری بسیاری است، که اگر دیدن هر کدام از آنها را از دست بدهید سفر شما به گونه ای ناقص خواهد بود. بنابراین بهتر است چند روزی را در این منطقه سپری کنید. با اجاره سوئیت در قائم شهر برای بهره بردن هر چه بیشتر از این منطقه زیبا کمی درنگ کنید.

برای رسیدن به قائم شهر از تهران می بایست مسافتی قریب به 218 کیلومتر را طی کنید که حدود 3 ساعت و نیم در مسیری زیبا خواهید بود. قائم شهر با توجه به شرایط آب و هوایی مناسبی که دارد در تمام فصول سال از زیبایی و جذابیت های مختلفی بهره مند است. اما بیشتر گردشگران قائم شهر را در پاییز به علت طبیعت زیبا و مناظر چشم نوازش و همچنین خلوت بودن بیشتر دوست دارند.

برای اجاره بهترین اقامتگاهها اینجا کلیک کنید

برای پیدا کردن سوئیت مناسب می توانید با مراجعه به سایت  میزبان یاب و ملاحظه تمام گزینه های پیش رو که از میان بهترین سوئیت های قائم شهر انتخاب و به بهترین شکل در معرض نمایش قرار داده شده اند، دیدن فرمایید. چنانچه برنامه سفر شما به قائم شهر در زمان های شلوغ زمانبندی شده است، بهتر است یک یا دو هفته زودتر جهت رزرو سوئیت خود اقدام نمایید. هزینه اقامت در قائم شهر با توجه به عواملی مانند امکانات، موقعیت مکانی و خدمات ارائه شده توسط آن سوئیت متغیر است.

در سفر به قائم شهر از چه جاهایی دیدن کنیم؟

پارک جنگلی تلار، جنگل خیبوس، تالاب قادیکلا، دریاچه گل پل، آبشار شیرگاه، پل آجری خرما کلا و تپه باستانی گرد کوه از جمله جاهای دیدنی قائم شهر هستند که در سفر به این شهر زیبا می توانید از آن ها دیدن کنید.

آب و هوای قائم شهر چگونه است؟

قائم شهر به دلیل قرار گرفتن میان رشته کوه البرز و دریای خزر، آب و هوای معتدل و مرطوب دارد. از اواخر شهریور تا اوایل اردیبهشت در این شهر بارندگی وجود دارد. زمستان با کاهش دما و بارش برف همراه است. در بهار هوا خنک و مطبوع می‌شود و با افزایش دما، رطوبت هوا نیز افزایش می‌یابد.

اجاره سوئیت در قائم شهر

 

بهترین زمان سفر به قائم شهر چه موقع است؟

اگر به طبیعت سبز و زیبا علاقه دارید، بهترین فصل سفر به قائم شهر فصل بهار و تابستان است. ولی اگر به باران علاقه مند هستید بهتر است در فصل پاییز راهی این شهر زیبا شوید.

چگونه به صورت آنلاین در قائم شهر سوئیت اجاره کنیم؟

اگر قصد مسافرت به قائم شهر را دارید یکی از نگرانی های شما محل اقامت شما است. مجموعه میزبان یاب به این خواسته و نگرانی شما پاسخ داده و جهت رزرو و یا پیدا کردن اقامتگاه تنها با چند مرحله ساده می توانید اقامتگاه خود را رزرو کنید.

  1. وارد سایت میز بان یاب شوید.
  2. از طریق جستجوی اقامتگاه شهر مورد نظر تاریخ رفت و برگشت و تعداد مسافران را انتخاب نمایید.
  3. اقامتگاه های که در حال حاضر امکان رزرو آن وجود دارد برای شما نمایش داده می شود.
  4. اقامتگاه خود را انتخاب کنید و از طریق گزینه ثبت نام در بالای سایت در سایت ثبت نام کنید و وارد وب سایت شوید و رزرو خود را انجام دهید.

اجاره سوئیت در قائم شهر

همچنین در سایت میزبان یاب ضمانت تحویل اقامتگاه و ضمانت بازگشت وجه وجود دارد.

ضمانت تحویل اقامتگاه چه زمانی قابل اجرا است؟

ضمانت تحویل اقامتگاه هنگامی قابل اعمال است که رزرو اقامتگاه به صورت آنلاین انجام شده باشد. در صورت رزرو مستقیم توافق فی مابین مسافر و میزبان مورد استناد است و سایت میزبان یاب در مورد رزروهای  مستقیم هیچ گونه مسئولیتی ندارد.

ضمانت بازگشت وجه به چه صورت است؟

هنگام قطعی کردن رزرو، مبلغ صورتحساب را بطور کامل به کیف پول خود شارژ می‌کنید. پس از تحویل اقامتگاه به شما و اطمینان از صحیح بودن رزرو، مبلغ اجاره بها به میزبان واریز می‌شود. در صورتی که اقامتگاهی که رزرو کردید، در تاریخ و ساعت درج شده در سند رزرو به شما تحویل نشود. حداکثر تا ۹ صبح روز بعد از تاریخ شروع رزرو مهلت دارید تا برای پیگیری و برگشت وجه، بر روی دکمه ثبت درخواست بازگشت وجه که در منوی سایت و قسمت ضمانت تحویل اقامتگاه می باشد کلیک کنید و شکایت خود را ثبت کنید.

ضمانت بازگشت وجه

برای اجاره سوئیت در قائم شهر چه مدارکی مورد نیاز است؟

از آنجا که  آپارتمان یا سوئیت در قائم شهر بصورت مبله با تمامی امکانات در اختیار شما قرار می گیرد. ارائه حداقل یک مدرک شناسایی معتبر مانند کارت ملی یا شناسنامه در هنگام  اجاره سوئیت و دریافت کلید الزامی است. با این حال می توانید با میزبان توافق جداگانه ای داشته باشید.

برای اجاره کردن سوئیت در قائم شهر با قیمت مناسب چه کار کنیم؟

برای اجاره سوئیت در قائم شهر با قیمت مناسب کافی است وارد سایت میزبان یاب شوید و نسبت به قیمت مورد نظرتان سوئیت را انتخاب کنید.

میزبان یاب چه خدمتی ارائه می دهد؟

این کسب و کار بستری است تا میزبانان و صاحبان اقامتگاهها بتوانند ملک خود را در محیطی امن و پیشرفته، با صرف حداقل زمان و هزینه برای اجاره روزانه عرضه کنند. از سوی دیگر گردشگران بتوانند اقامتگاهی مطابق با سلیقه و شرایط و بودجه مورد نظر خود را به سهولت و بالاترین کیفیت در سراسر ایران بیابند. بصورت آنلاین رزرو کنند و سفری بدون دغدغه مکان اقامت را در همه جای ایران زیبا تجربه کنند.

درباره‌ی هستی پورعلی

همچنین ببینید

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر شوشتر به عنوان پایتخت سازه های آبی جهان شناخته می‌شود. جاذبه های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *