جمعه , اکتبر 18 2024
آخرین خبرها

رستوران های بابل

رستوران های بابل

بابل یکی از قدیمی ترین و زیباترین شهرهای استان مازندران است که دارای جاذبه های گرشگری و طبعی فراوانی است. شهر بابل پرجمعیت ترین شهرستان خطه شمال بعد از رشت می باشد. بهترین زمان برای سفر به بابل ماه های اردیبهشت، مهر و آبان می باشد. در سفر به این شهر حتما سری به رستوران های بابل بزنید و غذاهای محلی این شهر را امتحان کنید. در اینجا به بررسی تعدادی از رستوران های بابل می پردازیم.

برای اجاره بهترین اقامتگاهها اینجا را کلیک کنید

رستوران گرانسا بابل

رستوران گرانسا یکی از معروف ترین رستوران های بابل است که  منوی غذایی رستوران شامل غذاهای ایرانیبه  و فرنگی می باشد. از جمله این غذاها می توان به کباب های متنوع، پیتزا، همبرگر، استیک، پاستا و غیره اشاره کرد. این رستوران برای وعده صبحانه نیز منوی خاصی دارد و انواع صبحانه های ایرانی و فرنگی در آن به چشم می خورد. . علاوه بر تنوع غذایی در رستوران گرانسا بابل انواع نوشیدنی های گرم و سرد و دسرهای خوشمزه و عالی در این رستوران سرو می شود که در صورت رفتن به این رستوران حتما امتحان کنید و از خوردن آن ها لذت ببرید.

رستوران گرانسا بابل

آدرس: استان مازندران، بابل، كمربندي غربي، توحید ۵۱، جنب مبلمان مرکزی

اکبر جوجه اچ ای جی

رستوران اکبر جوجه یکی از بهترین رستوران های بابل است که در شهرهای مختلف شعبات متعددی دارد. اولین شعبه بابل با نام حاج (HAJ) اکبرجوجه شناخته می شود که بزرگترین شعبه بابل است. اکبر جوجه در بابل سه شعبه دارد. رستوران اکبر جوجه اولین بار توسط علی اکبر کلبادی نژاد و همسرش راه اندازی شد.

اکبر جوجه اچ ای جی

آدرس: استان مازندران، بابل، کیلومتر ۲ بابل به قائم شهر

رستوران کی اف سی بابل

کی اف سی یا مرغ سوخاری کنتاکی نام یک رستوران زنجیره ای در کشور آمریکا است که در سراسر دنیا، هزاران شعبه دارد. در کی اف سی، یازده ادویه خاص به این مرغ سوخاری اضافه می شود که طعم آن ها را متفاوت می کند. رستوران کی لف سی ببل یکی از بهترین رستوران های بابل است که می توانید در آن جا مرغ سوخاری های خوشمزه ای را نوش جان کنید. در این رستوران علاوه بر مرغ سوخاری، پیتزا های خوشمزه و همبرگرهای لذیذی را می توانید سفارش دهید.

رستوران کی اف سی بابل

آدرس: استان مازندران، بابل، خیابان شریعتی

رستوران برگ ریزان بابل

در رستوران برگ ریزان غذاهای ایرانی و محلی ارائه می شود. علاوه بر آن غذاهای فرنگی شامل فست فودها و غذاهای ایتالیایی از جمله برگر، پیتزا، سالادها، پاستا و غیره.نیز در این رستوران سرو می شود. برای صرف سه وعده صبحانه، ناهار و شام می توانید به رستوران برگ ریزان بیایید و از غذاهای با کیفیت و خوشمزه آن لذت ببرید. در منوی صبحانه علاوه بر صبحانه هایی ایرانی از جمله نیمرو، املت، سوسیس تخم مرغ، صبحانه انگلیسی و ترکی هم وجود دارد.

خوراک هایی مانند سوسیس بندری، جگر، مغز، زبان، غذاهای برنجی شامل غذاهای گوشتی از جمله کباب، شیشلیک، فیله، جوجه، کباب ترش، جوجه کباب مازنی، قفقازی و غذاهای محلی مانند کباب دیگی، گوشت لاپلو، چلو اردک با فسنجان، چلو غاز با فسنجان و اکبرجوجه تنها قسمتی از غذاهایی است که در منوی این رستوران وجود دارد و شما می توانید برای ناهار یا شام سفارش دهید. همچنین در منوی کافه رستوران برگ ریزان میتوانید انواع نوشیدنی های سرد و گرم، انواع قهوه و آبمیوه های طبیعی را سفارش دهید.

رستوران برگ ریزان بابل

آدرس: استان مازندران، بابل، خیابان شریعتی، جنب شیرینی سرا

رستوران حوریا بابل

رستوران حوریا یکی از با کیفیت ترین رستوران های بابل است که می توانید برای صرف ناهار یا شام به آن جا بروید و اوقات خوشی را در کنار خانواده و دوستان سپری کنید. در این رستوران علاوه بر غذای ایرانی، غذای محلی نیز سرو می شود و علاقه مندان به غذاهای محلی می توانند غذای مورد نظر خود را سفارش دهند و از خوردن آن لذت ببرند. یکی از غذاهایی که در این رستوران طرفداران زیادی دارد مرغ شکم پبر است. اگر عاشق مرغ شکم پر هستید این رستوران را به شما پیشنهاد می کنیم.

رستوران حوریا بابل

آدرس: استان مازندران، بابل، شهید بهشتی، میدان اوقاف،خیابان مطهری

کافه رستوران صدراعظم بابل

رستوران صدراعظم بابل همان خانه تاریخی آقاجان نسب، از جاذبه های تاریخی بابل می باشد که قدمتش به دوران قاجاریه برمی گردد و در سال 1379  فهرست آثار ملی ایران ثبت شده است. پس از اینکه سازمان میراث فرهنگی خانه را به مزایده گذاشت و توسط شخص جدیدی خریداری شد، مالک جدیدش در کنار بازسازی و مرمت، خانه را به یکی از بهترین رستوران های سنتی بابل تبدیل کرد و نامش را صدر اعظم گذاشت.

در رستوران سنتی صدراعظم علاوه بر اینکه می توانید در محیط سرپوشیده رستوران بنشینید در صورت تمایل نیز می توانید به حیاط رستوران رفته و  آن جا را برای نشستن انتخاب کنید از هوای آزاد لذت ببرید. این رستوران ز بهترین و با کیفیت ترین رستوران های بابل می باشد که می توانیذ برای صرف غذا به آن جا بروید و علاوه بر خوردن غذا از این بنای تاریخی دیدن کنید.

کافه رستوران صدراعظم بابل

آدرس: استان مازندران،بابل، مراد بیگ، خیابان مدرس

کافه رستوران پاته

کافه رستوران پاته یکی از معروف ترین کافه رستوران های ایتالیایی شهر بابل می باشد. تنوع غذایی در این کافه رستوران بالا می باشد. علاوه بر  غذاهای ایرانی، غذاهای فرنگی و ایتالیایی در منوی رستوران به چشم می خورد و شما می توانید برای سه وعده صبحانه، ناهار و شام به کافه رستوران پاته بروید.

برای صبحانه، انواع صبحانه های ایرانی و انگلیسی را می توانید سفارش دهید که هم خوشمزه هستند و هم دارای کیفیت های مطلوبی می باشند. برای وعده ناهار هم می توانید غذاهایی مانند انواع پیتزاها، ساندویچ ها، همبرگر و غذاهای فست فودی و ایتالیایی سفارش دهید هم اینکه از منوی ویژه ناهار که شامل باربکیو ریبز، اسکند کباب، کباب کوزه، کباب آدنا و موارد دیگر می باشد سفارش خود را انتخاب کنید و از خوردن آن نهایت لذت را ببرید.

کافه رستوران پاته

آدرس: استان مازندران، بابل، بعد از میدان بسیج، نرسیده به پمپ بنزین نوشیروانی، برج سایه

درباره‌ی هستی پورعلی

همچنین ببینید

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر شوشتر به عنوان پایتخت سازه های آبی جهان شناخته می‌شود. جاذبه های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *