جمعه , اکتبر 18 2024
آخرین خبرها

رستوران های اراک

رستوران های اراک

اراک یکی از کلانشهرهای ایران و مرکز استان مرکزی است. این شهراز شهرهای صنعتی ایران و یکی از چهار قطب صنعتی کشور به حساب می آید. از جاهای دیدنی اراک می توان به بناهای تاریخی آن اشاره کرد که قدمت بیشتر این بناها به دوره قاجار برمی گردد. صنایع دستی این شهر مانند گلیم بافی، قالی بافی، سفالگری و نگارگری از جذابیت های این شهر می باشد.  رستوران های اراک مکان مناسبی برا صرف غذا و لذت بردن از یک غذای  خوشمزه می باشد.

انتخاب یک رستوران خوب و خوردن غذایی که از آن لذت ببریم همیشه یکی از دغدغه هایی است که در سفر داریم. بنابرین بهتر است جایی را انتخاب کنیم که علاوه بر تنوع از کیفیت بالایی برخوردار باشد.

برای اجاره بهترین اقامتگاهها اینجا را کلیک کنید

رستوران گلباران

رستوران گلباران، رستورانی مجلل است که در طبقه دوم هتل امیرکبیر که از هتل های اراک است قرار دارد. در منوی این رستوان غذای ایرانی، فرنگی و دریایی از جمله غذاهایی است که به چشم می خورد.

رستوران گلباران

آدرس: استان مرکزی، اراک، بلوار آیت‌الله اراکی

رستوران کوهستان

این رستوران که یکی از بهترین رستوران های اراک است در کوهستان های شهر اراک ساخته شده است. در منوی این سفره‌خانه سنتی انواع کباب و غذای ایرانی فرنگی به چشم می خورد. در این رستوران همراه با غذا از موسیقی سنتی زنده نیز لذت می‌برید.

رستوران کوهستان

آدرس: استان مرکزی، اراک، ضلع غربی هتل امیرکبیر

رستوران کارن اراک

اگر علاقه ای به خوردن غذای ایرانی ندارید رستوران کارن یکی از فست فود های با کیفیت اراک است که می توانید در آن جا از خوردن یک فست فود خوشمزه لذت ببرید. این رستوران نزدیک هتل میرکبیر اراک است از این رو اگر در این هتل اقامت کنید دسترسی به آن بسیار راحت خواهد بود.

رستوران کارن اراک

آدرس: استان مرکزی، اراک، خیابان آیت‌الله اراکی

رستوران هدهد صبا

یکی از با کیفیت ترین و بهترین رستوران های اراک رستوران هد هد صبا است که در میان مرد بسیار محبوب می باشد. غذاهای متنوعی در این رستوران سرو می شود کهمی توانید بر اساس ذائقه و سلیقه، غذای مورد علاقه حود را سفارش دهید و از خوردن آن لذت ببرید. رستوران هدهد صبا محیطی مدرن و زیبا دارد که برای جمع های خانوادگی بسیار مناسب می باشد.

رستوران هدهد صبا

آدرس: استان مرکزی، اراک، میدان شریعتی، خیابان شهدای شبان، برج کوروش، طبقه همکف

ایزی دیزی اراک

ایزی دیزی یک رستوران سنتی از ستوران های اراک است که علاوه بر محیط زیبای آن می توید یک غذای خوشمزه را در آن جا نوش جان کنید.  کباب‌های چرب و چیلی، میرزا قاسمی و دیزی از جمله غذاهای پرطرفدار این رستوران سنتی است که می توانید در صورت رفتن به ایزی دیزی آن را امتحان کنید.

ایزی دیزی اراک

استان مرکزی، اراک، خیابان شریعتی، نرسیده به سه‌راه گردو، روبه‌روی دوربرگردان، جنب نان فانتزی نانک.

کافه رستوران پیانو

این کافه رستوران محل مناسبی برای قرار با دوستان و وقت گذراندن با آن ها می باشد. انواع غذاهای سنتی و فست فودی در منوی این رستوران وجود دارد که می توانید هر کدام را که دوست داشتید سفارش دهید و از خوردن آن در کنار دوستانتان لذت ببرید.

کافه رستوران پیانو

آدرس: استان مرکزی، اراک، خیابان شریعتی، حد فاصل میدان فرمانداری و میدان راه‌آهن،‌‌ نبش کوچه استاد شهریار.

رستوران برگ اراک

کافه رستوران برگ یکی دیگر از رستوران های اراک است که در طبقه فوقانی برج داریوش قرار گرفته است و از آن جا می توانید چشم‌اندازی زیبا به سمت شهر داشته باشید. در رستوران برگ انواع غذاهای مدرن و سنتی سرو می شود و برای هر سلیقه ای غذا وجود دارد. پس با خیال راحت به این رستوران بروید و اوقات خوشی را سپری کنید.

رستوران برگ اراک

آدرس: استان مرکزی، اراک، خیابان طالقانی، بازجو، بین حقانی و بدخشان

رستوران شهرزاد اراک

یکی دیگر از رستوران های اراک رستوران شهرزاد می باشد که می توانید برای صرف غذا به آن جا بروید. در منوی این رستوران علاوه بر غذاهای سنتی، غذاهای فست فودی نیز وجود دارد که می توانید با خیال راحت می توانید از میان آن ها غذای مورد علاقه خود را سفارش دهید. این رستوران جزو رستوران های اقتصادی اراک به شمار می رود.

رستوران شهرزاد اراک

آدرس: استان مرکزی، اراک، قدوسی، بین مهدی سلطانی و شریعتی

رستوران قزل پارک اراک

رستوران قزل پارک از جمله رستوران هایی است که می توانید در مسیر سفر خود به اراک به آن جا بروید و از غذاهای این رستوران میل کنید.  این رستوران دارای فضای باز می باشد و شما می توانید به جای نشستن در داخل رستوران در این فضا بنشینید.  در منوی این رستوران غذاهای سنتی و کباب‌های مختلف دیده می شود. رستوران قزل پارک، دارای پارکینگ در فضای روبه‌روی آن است.

رستوران قزل پارک اراک

آدرس: اراک، کیلومتر ۲۵ جاده اراک – قم، بین پمپ‌ بنزین لاله صحرا و شهرک صنعتی خیرآباد اراک

رستوران سمیعی

این رستوران که از رستوران های قدیمی اراک است کباب های خوشمزه ای را برای مشتریان خود آماده می کند. رستوران سمیعی مکان مناسبی برای صرف یک وعده غذایی خوب در اراک می باشد.

رستوران سمیعی

آدرس: استان مرکزی، اراک، خیابان امام خمینی، نبش کوچه الکه، جنب پارکینگ خاتم

خانه پاستا

در خانه پاست انواع غذاهای ایتالیایی سرو می شود. اگر از خوردن غذاهای ایرانی خسته شدید می توانید به خانه پاستا بروید و از خوردن یک غذای ایتالیایی لذت ببرید.

خانه پاستا

آدرس: استان مرکزی، اراک، خیابان شهید شیرودی، نرسیده به خیابان قدوسی

رستوران پیتزا پیتزا

در زستوران پیتز پیتزا که از رستوران های اراک است انواع پیتزاهای ایتالیایی و آمریکایی سرو می شود. اگر عاشق خورن پیتزا هستید حتما سری به این رستوران بزنید و از خوردن آن لذت ببرید.

رستوران پیتزا پیتزا

آدرس: استان مرکزی، اراک، شریعتی، بین شهریار سلطانی و قدوسی

درباره‌ی هستی پورعلی

همچنین ببینید

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر شوشتر به عنوان پایتخت سازه های آبی جهان شناخته می‌شود. جاذبه های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *