شنبه , آوریل 27 2024
آخرین خبرها

هتل های نیشابور

هتل های نیشابور

نیشابور از بزرگترین شهرهای شمال شرق ایران است و دارای مراکز مهم تاریخی و گردشگری می باشد. هر ساله گردشگران زیادی از این شهر دیدن می کنند. این شهر یکی از تاریخی ترین و قدیمی ترین شهرهای خراسان بزرگ به شمار می رود. نیشابور در دامنه های رشته کوه بینالود قرار دارد. آرامگاه خیام نیشابوری و آرامگاه عطار نیشابوری دو نماد اصلی شهر نیشابور می باشند. هتل های نیشابور یکی از گزینه هایی است که برای اقامت در این شهر می توانید انتخاب نمایید.

در سفر به این شهر تاریخی می توانید به یکی از هتل هایی که در نیشابور قرار دارد بروید و ساعاتی را به استراحت بگذرانید. در اینجا تعدادی از هتل های نیشابور را بررسی می کنیم.

برای اجاره بهترین اقامتگاهها اینجا را کلیک کنید

 هتل امیران نیشابور (چهار ستاره)

این هتل چهار ستاره در سال 1397 افتتاح گردید و شامل هفت طبقه با چهل و شش باب اتاق با امکانات رفاهی مناسب جهت ارائه خدمات به مسافران و گردشگران می باشد. از امکانات عمومی هتل امیران نیشابور می توان به رستوران، لابی، اینترنت در لابی، پارکینگ، استخر، تاکسی سرویس، سالن کنفرانس، سالن اجتماعات و کافی شاپ اشاره کرد.

صندوق امانات، اتاق چمدان، نمازخانه، فضای سبز، خدمات بیدار باش، دستگاه واکس کفش، سونا، ماساژ، لاندری، خدمات برای معلولین، فکس، فتوگپی و … از دیگر امکانات هتل امیران نیشابور می باشد. امکانات موجود در اتاق ها شامل یخچال، مبلمان، دراور، کمد لباس، آب رایگان، تلفن در اتاق و … می باشد.

به هتل امیران نیشابور (چهار ستاره)

آدرس: نیشابور، خیابان امام خمینی، مقابل باغ ملی (پارک شهر)

هتل جهانگردی نیشابور (دو ستاره)

هتل جهانگردی مهر نیشابور جهت ارتقای سطح خدمات و بالا بردن کیفت جهت ارائه هر چه بهتر خدمات به میهمانان و گردشگران در سال 1392 مورد مرمت و بازسازی قرار گرفت. این هتل شامل دو طبقه و سیزده باب اتاق می باشد. امکانات عمومی هتل شامل رستوران، پارکینگ، لابی، تلفن در لابی، نمازخانه، اتاق چمدان، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی، سرویس بهداشتی ایرانی در طبقات، سرویس بهداشتی فرنگی در طبقات، تلویزیون در لابی،  فکس، پرینتر و … می باشد.

از امکاناتی که در اتاق ها موجود می باشد می توان به تلویزیون، مبلمان، یخچال، دمپایی، حمام (دوش)، لوازم بهداشتی، آب رایگان، کمد لباس، چای ساز، سیستمرگرمایشی، سیستم سرمایشی، صبحانه و … اشاره کرد.

هتل جهانگردی نیشابور (دو ستاره)

آدرس: خراسان رضوی،نیشابور، خیابان امام خمینی (ره)، باغ ملی

هتل ارم نیشابور (تک ستاره)

هتل ارم نیشابور تا آرامگاه کمال الملک، عطار نیشابوری و خیام حدود نیم ساعت فاصله دارد. این هتل در نزدیکی راه آهن نیشابور قرار دارد. هتل ارم نیشابور در نزدیکی ایستگاه راه آهن نیشابور واقع شده است.

از امکانات هتل می توان به  رستوران، اینترنت، تاکسی سرویس و صندوق امانات اشاره کرد. دسترسی راحت به کاروانسرای شاه عباسی، مسجد جامع نیشابور، بازار تاریخی سرپوش، باغ ملی، باغ قوامی و محوطه تاریخی شادیاخ از مزایای اقامت در این هتل تک ستاره می باشد. سرویس های بهداشتی این هتل در بیرون از اتاق ها قرار دارند.

هتل ارم نیشابور (تک ستاره)

آدرس: خراسان رضوی، نیشابور، خیابان امام، کوی ارم

هتل آپارتمان تشریفات نیشابور (تک ستاره)

از امکانات هتل آپارتمان تشریفات نیشابور می توان به لابی، اینترنت در لابی، سیستم صوتی در لابی، صندوق امانات، سرویس بهداشتی عمومی اشاره کرد. آسانسور، اتاق چمدان، کپسول آتش نشانی، دوربین مدار بسته، آسانسور، پارکینگ و نمازخانه از دیگر امکانات هتل می باشد.

امکاناتی مانند یخچال، مبلمان، تلفن، کمد لباس، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، اینترنت در اتاق، دراور، صبحانه، آشپزخانه اتاق و صندوق امانات داخل اتاق از جمله امکانات موجود در اتاق های این هتل آپارتمان می باشد.

هتل آپارتمان تشریفات نیشابور (تک ستاره)

آدرس: خراسان رضوی، نیشابور، خیابان سلامت، خیابان یغما

مهمانپذیر کمال الملک نیشابور (تک ستاره)

این مهمانپذیر اولین مرکز اقامتی شهر نیشابور طی نیم قرن گذشته بوده است. بنای قدیمی این مجموعه توسط مرحوم علی اکبر خان رضوانی که رئیس بازرسی اداره دارایی آن دوره بود در خیابان مدرس ساخته شد. در آن زمان اقامتگاه مسافران و توریست ها بود. مهمانپذیر کمال الملک نیشابور شامل هجده واحد اقامتی می باشد.

از جمله امکانات این مهمانپذیر می توان به رستوران، پارکینگ روباز، کافی شاپ، اتاق چمدان، فضای سبز، چایخانه سنتی، اتاق چمدان، لابی، فکس، پرینتر، فتوکپی، کپسول آتش نشانی، خدمات بیدار باش و خدمات خانه داری اشاره کرد.

از امکانات موجود در اتاق ها هم می توان به تلویزیون، سیستم سرمایشی، سیستم گرمایشی، لوازم بهداشتی، دمپایی، حمام، کمد لباس، بالکن، سیستم تهویه مطبوع در اتاق اشاره کرد.  یخچال، چای ساز، میز تحریر، سرویس بهداشتی ایرانی در اتاق، سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق، رخت آویز و آباژور از دیگر امکانات عمومی این مهمانپذیر می باشد.

دسترسی راحت به کاروانسرای شاه عباسی، مسجد جامع، بازار تاریخی سرپوش، باغ قوامی ، باغ ملی، باغ امین الاسلامی از مزایای اقامت در این مهمانپذیر می باشد. همچنین دسترسی به بانو بی بی شطیطه، آرامگاه حکیم عمر خیام و کمال الملک از دیگر مزایای اقامت در مهمانپذیر کمال الملک نیشابور می باشد.

مهمانپذیر کمال الملک نیشابور (تک ستاره)

آدرس: خراسان رضوی، نیشابور، میدان خیام، ابتدای خیابان مدرس

درباره‌ی هستی پورعلی

همچنین ببینید

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر شوشتر به عنوان پایتخت سازه های آبی جهان شناخته می‌شود. جاذبه های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *