جمعه , اکتبر 18 2024
آخرین خبرها

هتل های کاشان

هتل های کاشان

قدمت شهر کاشان به بیش از هفت هزار و پانصد سال می رسد و در استان اصفهان می باشد.  از آنجایی که کاشان یکی از مقاصد گزدشگری ایران می باشد  هتل های کاشان می تواند اقامتگاه مناسبی جهت اسکان مسافران و گردشگران باشد. این شهر به شهر گل و گلاب و پایتخت فرش جهان معروف است.

در این شهر تاریخی که دارای جاذبه های گردشگری بسیار زیادی می باشد هتل های زیادی برای اقامت مسافران و گردشگران قرار دارد. قبل از سفر به کاشان محل اقامت خود را رزرو نمایید تا در طول سفر نگران محل اسکان خود نباشید. چندین هتل سنتی نیز در کاشان وجود دارد که آماده پذیرایی از گردشگران می باشد.

هتل سرای عامری ها کاشان (پنج ستاره)

این هتل پنج ستاره بعد از مرمتو بازسازی در سال 1393 فعالیت خود را شروع نموده و دارای دو طبقه و بیست و هفت باب اتاق می باشد. قدمت هتل سرای عامری ها به دوران زندیه بر می گردد و دارای معماری بسیار زیبا و منحصر به فرد می باشد.

از جمله امکانات رفاهی این هتل می توان به کافی شاپ، رستوران، سالن همایش، موزه سرای عامری ها، چایخانه و حمام ایرانی اشاره کرد. اقامت در این هتل تاریخی اقامتی بی نظیر را برای مسافران خود رقم میزند.

هتل سرای عامری ها کاشان (پنج ستاره)

آدرس: کاشان، خیابان علوی، خیابان باستان هفتم

هتل امیرکبیر کاشان (سه ستاره)

این هتل در سال 1356 احداث گردید و دارای شش طبقه و صد و پنج واحد اقامتی می باشد. هتل امیرکبیر کاشان در سال 1396 جهت بالا بردن کیفیت و ارائه هر چه بهتر خدمات به مسافران و گردشگران مورد بازسازی و مرمت قرار گرفت.

از جمله مکا های گردشگری و تاریخی که با قامت در این هتل می توانید به راحتی به آن ها دسترسی داشته باشید باغ فین کاشان و موزه امیر کبیر می باشد. از جمله امکانات هتل می توان به رستوران سنتی و مدرن، پارکینگ روباز، اینترنت رایگان و لاندری اشاره کرد.

هتل امیرکبیر کاشان (سه ستاره)

آدرس: خیابان امیرکبیر، نرسیده به باغ تاریخی فین

هتل بوتیک سرای صباغیان کاشان (چهار ستاره)

این هتل از بناهای دوره قاجار می باشد و بیش از دویست و پنجاه سال قدمت دارد. هتل بوتیک سرای صباغیان کاشان دارای سه طبقه و هفده واحد اقامتی می باشد. از جمله مزایای اقامت در این هتل تازیخی و زیبا دسترسی راحت به بازار سرپوشیده کاشان می باشد که خود یکی از مقاصد گردشگری کاشان به شمار می رود.

برای اجاره بهترین اقامتگاه ها اینجا را کلیک کنید

مسجد جامع کاشان، باغ فین کاشان، مسجد آقا بزرگ و تپه های سیلک از دیگر مکان های گردشگری است که با اقامت در این هتل دسترسی به آن ها آسان می باشد. از امکانات هتل می توان به پارکینگ، کافی شاپ، اتاق ماساژ و چایخانه سنتی اشاره کرد.

هتل بوتیک سرای صباغیان کاشان (چهار ستاره)

آدرس: کاشان، خیابان بابا افضل، خیابان باب الحوائج، حاجت 7

هتل وندا کاشان (چهار ستاره)

این هتل در سال 1399 آغاز به فعالیت نموده و جنب کاشان مال قرار دارد. هتل وندا کاشان دارای چهار طبقه و سی و نهباب اتاق می باشد. دسترسی راحت به خانه تاریخی طباطبایی ها، مسجد و مدرسه آقا بزرگ، حمام باغ فین و تیمچه امین الدوله از جمله مزایای اقامت در این هتل می باشد.

هتل وندا کاشان (چهار ستاره)

آدرس: کاشان، بلوار امام رضا، جنب مجموعه کاشان مال

هتل نگارستان کاشان (سه ستاره)

این هتل در سال 1390 افتتاح شده است و دارای نه طبقه و صد و هشت اتاق می باشد. دسترسی آسان به بازار سنتی کاشان، باغ فین کاشان، خانه عباسبان و خانه بروجردی ها از مزایای اقامت در هتل سه ستاره نگارستان کاشان می باشد.

از جمله امکانات رفاهی هتل نگارستان کاشان می توان به رستوران، فست فود، کافی شاپ، تالار پذیرایی، اینترنت رایگان، پارکینگو میز بیلیارد اشاره کرد. قرار است فاز دوم این هتل شامل صد و ده باب اتاق همراه با امکاناتی نظیر استخر، سونا و دیگر امکانات رفاهی  و تفریحی در آیندهای نزدیک افتتاح شود.

هتل نگارستان کاشان (سه ستاره)

آدرس: انتهای خیابان امیر کبیر، جنب باغ فین کاشان

هتل خورشید اردهال کاشان (سه ستاره)

این هتل در سال 1395 افتتاح گردیده است و دارای بیست هفت باب سوئیت و کلبه می باشد. از جمله مکان هایی که با اقامت در هتل خورشید اردهال کاشان می توان به آن ها دسترسی داشت آبشار نیاسر با بیست و پنج کیلومتر فاصله،  غار چال نخجیر نراق با سی و سه کیلومتر فاصله و  آرامگاه شاعر ایرانی سهراب سپهری با پانصد متر فاصله می باشد.

هتل خورشید اردهال کاشان (سه ستاره)

آدرس: چهلو چهار کیلومتری کاشان، مشهد اردهال کاشان

درباره‌ی هستی پورعلی

همچنین ببینید

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر شوشتر به عنوان پایتخت سازه های آبی جهان شناخته می‌شود. جاذبه های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *