شنبه , آوریل 27 2024
آخرین خبرها

هتل های اردبیل

 هتل های اردبیل

با توجه به اینکه اردبیل دارای طبیعتی زیبا با آثار گردشگری و تاریخی بسیاری است هر ساله گردشگران زیادی راهی این استان می شوند تا چند روزی را در آنجا سپری کنند. از این رو هتل های اردبیل می تواند گزینه مناسبی برای اقامت مسافران باشد تا بتوانند اقامت خوشی را داشته باشند.

شما می توانید قبل از سفر به این استان با توجه به رتبه بندی این هتل ها و همچنین بودجه خود اقامت در یکی از این هتل ها را برگزینید.

در ادامه تعدادی از هتل های اردبیل را مورد بررسی قرار می دهیم.

هتل شورابیل اردبیل (سه ستاره)

این هتل در سال 1380 فعالیت خود را شروع کرده و در سال 1398 حهت بالابردن کیفیت و ارائه خدمات به مسافران بازسازی و مرمت شد. هتل شورابیل اردبیل دارای بیست و نه اتاق می باشد و در دو طبقه بنا شده است.

هتل دارای امکانات مناسبی است و یکی از هتل های خوب اردبیل می باشد. این هتل در خیابان دانشگاه قرار دارد.

هتل شورابیل اردبیل (سه ستاره)

هتل سبلان اردبیل (سه ستاره)

این هتل از هتل های قدیمی سبلان است که پیش از انقلاب فعالیت داشته است. در سال 1390 هتل سبلان مورد بازسازی قرار گرفت. هتل سبلان دارای سه طبقه می باشد که شامل بیست و هشت اتاق است. این هتل دارای امکانات رفاهی از جمله پارکینگ و رستوران می باشد. هتل سه ستاره  در مرکز شهر قرار دارد. بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی، موزه عالی قاپو و بازار قدیم اردبیل از مکانهایی هستند که با اقامت دز این هتل می توانید به راحتی به آن ها دسترسی داشته باشید.

هتل سبلان اردبیل (سه ستاره)

هتل آپارتمان حسین اردبیل(سه ستاره)

این هتل دارای چهار طبقه می باشد و دوازده باب اتاق دارد. هتل آپارتمان حسین در سال 1398 افتتاح گردیده است.   فاصله نزدیکی با بعضی از جاهای دیدنی اردبیل مانند دریاچه شورابیل، رودخانه بالیقو، مسجد جامع اردبیل، کاروان سرای شورگل، پیست اسکی آلوراس و خانه خلیل زاده دارد که می توانید برای بازدید از آن ها در هتل آپارتمان حسین اقامت کنید.

هتل آپارتمان حسین اردبیل(سه ستاره)

برای اجاره بهترین اقامتگاه ها اینجا را کلیک کنید

هتل دریا اردبیل(سه ستاره)

این هتل در میدان بسیج و خیابان شهید عطائی قرار دارد. از جمله امکانات رفاهی هتل می توان به رستوران، پارکینگ و سالن کنفرانس هتل اشاره کرد. از جاهای دیدنی اردبیل که با اقامت در هتل دریا اردبیل می توانید به راحتی از آن بازدید کنید دریاچه شورابیل اردبیل است. هتل دارای سه طبقه و شامل سی و یک واحد اقامتی می باشد.

هتل دریا اردبیل(سه ستاره)

مهمانسرای ایده ال اردبیل(سه ستاره)

این هتل در سال 1393 فعالیت خود را شروع کرده است و در نبش چهار راه پیر عبدالملک قرار دارد.  از امکانات هتل می توان به سالن صبحانه خوری و دسترسی آسان به موزه مردم شناسی و جنگل فندق لو، پل هفت چشمه و دریاچه شورابیل اشاره کرد. مهمانسرای ایده ال اردبیل دارای دو طبقه و دوازده  باب اتاق می باشد.

مهمانسرای ایده ال اردبیل(سه ستاره)

هتل نگین اردبیل(سه ستاره)

این هتل در سال 1379 شروع به فعالیت کرده است. از مزایای این هتل می توان به پارکینگ، سلف سرویش و بالابر جهت حمل وسایل و چمدان مسافران اشاره کرد. هتل نگین اردبیل دارای دو طبقه و سی و یک باب اتاق می باشد. دسترسی آسان به موزه مردم شناسی، خانه تاریخی صادقی، مسجد جامع اردبیل و بازار تاریخی اردبیل از جمله مزایای این هتل می باشد. هتل در مرکز شهر اردبیل قرار دارد.

هتل نگین اردبیل(سه ستاره)

هتل بوتیک ایده ال اردبیل(سه ستاره)

این هتل در خیابان شهید مدنی اول پل پیرعبدالملک قرار دارد. هتل بوتیک ایده ال از سال 1400 فعالیت خود را شروع نموده و دارای معماری سنتی می باشد. از جمله امکانات این هتل می توان به پارکینگ، رستوران و کافی شاپ اشاره کرد.

هتل بوتیک ایده ال اردبیل(سه ستاره)

هتل سارای اردبیل(سه ستاره)

این هتل نبش میدان پلیس و روبروی دریاچه شورابیل قرار دارد. هتل سارای در سال 1398 شروع به فعالیت نموده و دارای هشت طبقه و سی و دو باب اتاق می باشد. این هتل یکی از شیک ترین هتل های اردبیل می باشد. مسیر دسترسی به جاهای دیدنی اردبیل مانند موزه مردم شناسی اردبیل، بقعه شیخ صفی الدین، مسجد جامع اردبیل و بازار اردبیل از این هتل بسیار راحت و آسان می باشد.

هتل سارای اردبیل (سه ستاره)

هتل یاکاموز اردبیل(پنج ستاره)

این هتل پنج ستاره یکی از بهترین هتل های اردبیل است که خدمات رفاهی کاملی را به مسافران ارائه می دهد. از جمله امکانات رفاهی که این هتل ایجاد کرده می توان به استخر، جکوزی، سونا، سالن همایش، رستوران های سنتی و فرنگی، تالار، اتاق ماساژ، لاندری، سالن همایش و اتاق جلسات اشاره کرد. این هتل دارای شصت و نه اتاق می باشد و در حالت عادی پذیرای صد و پنجاه میهمان و مسافر است. البته با اضافه کردن تخت می توان گنجایش آن را تا دویست نفر هم افزایش داد.

هتل یاکاموز اردبیل (پنج ستاره)

درباره‌ی هستی پورعلی

همچنین ببینید

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر شوشتر به عنوان پایتخت سازه های آبی جهان شناخته می‌شود. جاذبه های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *