جمعه , اکتبر 18 2024
آخرین خبرها

 برج میلاد

برج میلاد

فضای روبه رویی فواره های حوضچه ای دارد و در قسمت شرقی برج میلاد آبشار مصنوعی و ۳ برکه به چشم می خورد. برج میلاد یکی از مکان های تفریحی توریستی به حساب می آید. برج میلاد توانسته برای اولین بار یک دلفیناریوم ساحلی را با استانداردهای جهانی در ایران و خاورمیانه افتتاح کند که در حال حاضر ۲ دلفین و یک شیر آبی در آن زندگی می‌کند.

ارتفاع برج میلاد

ارتفاع این برج به ۴۳۵ متر می رسد و در یک ساعت یک دور کامل به دور خود میچرخد. برج میلاد در قسمت شمالی تهران بین شهرک غرب منطقه گیشا بر روی تپه‌های کوی نصر واقع شده است که از مناطق بالا شهر به حساب می آید.

میلاد بلندترین برج ایران است که ششمین برج مخابراتی دنیا به حساب می آید. از وسایل سرگرمی می توان به زیپ لاین ،پل معلق ،سینما گیم، اشاره کرد. یکی از تفریحات برج میلاد :اتاق فرار انیگما بازی فیزیکی ماجراجویی است که در آن افراد در قالب گروه‌های چهار تا شش نفری در فضای سبز می روند و ۶۰ دقیقه وقت میگذارند. با پیدا کردن سرنخ ها ،حل معما ها و گذر چالش ها راه خروج را پیدا کنند و یا به عبارتی دیگرمأموریت خود را  به پایان برسانند.

زیپ لاین

طول مسیر ۱۷۰ متر ارتفاع زیپ‌لاین ۷۵ متر آدرس ضلع غربی برج میلاد

سینما ایکس برج میلاد

امکانات این سینما شامل حرکت فوق پیشرفته صندلی‌ها،  افکت های متنوع ،سیستم آب پاش ،بادبزن و غیره است.ظرفیت ۷ نفره است.

سینما ایکس برج میلاد

سالن کنسرت برج میلاد

سینمای برج  از بخش‌های پرطرفدار این مجموعه است که دو سالن با ظرفیت ۱۲۰ نفر دارد. همچنین سالن های برگزاری کنسرت برج تا به حال میزبان خوانندگان به نام ایرانی بسیاری بوده است.

سالن کنسرت  برج میلاد

شکم گردی در محوته برج میلاد

رستوران فرش وی

رستوران زنجیرهای فرش وی از بزرگترین و با کیفیت ترین غذاخوری های شهر  محسوب می شود .

از غذاهایی که میشود در این رستوران سرو کرد می‌توان به مواردی چون پیتزا سوجوک ،ایتالیا نو،  پپرونی و بوقلمون به همراه چیز برگر ساندویچ بوقلمون با پنیر مرغ سوخاری و سیب زمینی تنوری اشاره کرد.

این رستوران از ساعت یازده و نیم تا ساعت نه و نیم شب باز است. دلیل خوشمزه بودن غذاهای این رستوران این است که از مواد اولیه تازه و خشک پخت استفاده می شود.

رستوران فرش وی

کافه رستوران سنتی ایوان

گنجایش ۲۰۰ نفره این رستوران مکان مناسبی را برای برگزاری مهمانی های مختلف خانوادگی دوستانه و کاری فراهم کرده است. در آن موسیقی زنده نیز پخش می شود.

یکی از جذابیت های این رستوران این است که گاهاً تخفیفات و کوپن های تک نفره ای بر روی سایت قرار می گیرد. از این رستوران نیز به عنوان محل برگزاری مراسم عقد سالگرد ازدواج و مهمانی های کوچک استفاده می شود.

کافه رستوران سنتی ایوان

موزه مشاهیر  یا سکوی دید بسته

به دوستداران تاریخ ،پیشنهاد ما سکو یا موزه مشاهیر است. افراد علاقمند به شخصیت های مهم و تاثیر گذار تاریخی می توانند به این سکو مراجعه کنند.  مجسمه های از شخصیت های شاخص علمی تاریخی و فرهنگی مثل سهراب سپهری ،شهید چمران و سیمین دانشور قرار گرفته است.

اجاره نزدیکترین سوییت به برج میلاد

موزه هدایا و دست نوشته های شهرداری

موزه هدایا و دست نوشته های شهرداری همانطور که از اسمش پیداست هدایای رنگارنگ و مختلفی به شهرداری  هدیه شده است.

موزه هدایا و دست نوشته های شهرداری

رستوران گردان

این رستوران از دو قسمت ثابت و متحرک تشکیل شده که در هر ساعت یک دور کامل به دور خود میچرخد. با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی پذیرای مهمانان خود هستند.

مرکز خرید

در لابی برج ۸۳ واحد تجاری وجود دارد که می توانید از آنجا خرید کنید.

مرکز خرید

دلفیناریوم

برای شما تماشای بازی دلفین ها مهیج باشد که این افتخار نصیب برج‌ شده و اولین دلفیناریوم  غیر ساحلی در خاورمیانه است. دلفیناریوم وسعتی به اندازه ۳۲۰۰ متر مربع و حجمی به اندازه ۳۰۰۰ متر مکعب لیتر آب می باشد.

در دلفیناریوم حیوانات دیگری نظیر شیر دریایی و دلفین نمایشی اجرا می کنند. این نمایش به کمک مربیان آموزش داده شده است و کنترل می شود و جایزه آنها غذاهایی مانند ماهی سالمون و غیره است. آنها می‌توانند روی سرشان توپ بچرخانند و شما هم می توانید از این مناظر دلنشین عکس یادگاری بگیرین.

دلفیناریوم

گنبد آسمان برج

بالاترین نقطه برج گنبد آسمان برج میلاد است که در ارتفاع ۳۰۲ متری واقع شده است و روایتگری از تاریخ تمدن ایران می باشد.

گنبد آسمان برج

مرکز همایش های بین المللی

مرکز همایش های بین المللی ،به منظور برگزاری رویدادهای فرهنگی و اجتماعی و هنری  شامل :کنفرانس ها سمینارها کنسرت ها جشنواره ها راه اندازی شده است.

مرکز همایش های بین المللی

پارکینگ برج میلاد

به منظور ساماندهی توقف وسایل نقلیه و پیشگیری از ترافیک ماشین ها پارکینگ طبقاتی با زیر بنای کلی در نظر گرفته شده است.

پارکینگ برج میلاد

دهکده اقوام ایرانی

ایران کشوری چهار اقلیمی که در هر گوشه از آن، فرهنگ و تمدنی غنی است.

گذشته و پیشینه هر فردی به یک تمدن قدیمی ایرانی بر می‌گردد و فاخر این قضیه هستیم. به همین خاطر، بخشی از برج میلاد به دهکده اقوام ایرانی اختصاص داده شده است. جشنواره‌های رنگارنگی در این قسمت برگزار می‌شوند. بازدید از بخش دهکده اقوام ایرانی به رایگان برگزار می شود؛  در آن می‌توانید از صنایع دستی، سوغات  اقوام مختلف ایرانی دیدن فرمایید.

نماد معماری ایران:

در علم معماری، برج میلاد به عنوان یک اثر هنری در نظر گرفته می شود. این ساختمان، با ظرافت ساخته شده است. همه قطعات استفاده شده در  برج میلاد ، دارای شناسنامه هستند و همه مشخصات آنهاروی آن مندرج شده است.  برج میلاد نمونه برتری از معماری هنری در ایران است.

درباره‌ی alipour

همچنین ببینید

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر شوشتر به عنوان پایتخت سازه های آبی جهان شناخته می‌شود. جاذبه های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *