شنبه , آوریل 20 2024
آخرین خبرها

کشتی تفریحی کیش

کشتی تفریحی کیش

سفر به کیش همیشه یکی از هیجان انگیزترین سفرها برای هر گردشگری بوده است.امروز می خواهیم شما را با یکی از تفریحات متنوع و جذاب کیش آشنا کنیم.یکی از این تفریحات ، کشتی تفریحی کیش  می باشد.

مقدمه :

از آنجا که تفریحات آبی در جزیره کیش بسیار پرطرفدار است.امروز قصد آن را داریم تا برای شما یکی از این تفریحات کیش که البته مربوط به آب هم می شود را توضیح دهیم تا اگر شما قصد سفر به این جزیره را دارید از پیش با تفریحات کیش آشنا شوید.

در جزیره زیبای کیش تفریحات بسیار متنوعی از جمله ؛ پاراسل ، جت اسکی ، فلای بورد ، شاتل ، پارک آبی ، جایروکوپتر ، کشتی تفریحی کیش  و خیلی چیزهای دیگر که هر کدام از آنها توضیحات مفصلی را می طلبد وجود دارد.

امروز میخواهیم درباره کشتی تفریحی کیش که اتفاقا تعداد آن ها کم نیست برای شما بگوییم.

اسامی و تعداد کشتی تفریحی کیش

در ابتدا شمارا با نام این کشتی ها تفریحی آشنا می کنیم.سپس به توضیح مختصری درباره هر کدام از این کشتی های تفریحی می پردازیم.

پس در ادامه همراه ما باشید.

کشتی های تفریحی کیش

اسامی کشتی تفریحی کیش : کشتی تفریح نوید دریا ، کشتی تفریحی اوستا  ، کشتی تفریحی آرتمیس ، کشتی تفریحی گوهر ، کشتی تفریحی دنا ، کشتی تفریحی سیمرغ ، کشتی تفریحی آکواریوم کف شیشه ای و کشتی تفریحی آکواریوم ستاره دریایی

همچنین توجه کنید که اجاره کشتی تفریحی به صورت خصوصی نیز قابل انجام است.

گشت و گذار در آبهای نیلگون خلیج فارس و سواحل زیبای این دریا با کشتی های تفریحی و همچنین قایق های بادبانی قطعاً یکی از به یادماندنی ترین و بهترین خاطرات شما خواهد شد.

کشتی های آکواریومی قایق های کف شیشه ای و قایق های بادبانی آماده اند تا شما بتوانید به گشت های دریایی بروید و از آن بسیار لذت ببرید.

کشی های شبانه معمولاً فعالیت آنها از ساعت ۹ شب شروع و تا ساعت یک بامداد ادامه خواهد داشت.که همراه با موزیک زنده ، سرو شان ، پذیرایی از میهمانان ، جنگ شادی ، برنامه های شاد و مفرح و برگزاری مسابقه و همچنین برنامه های مهیج قرعه کشی و اهدای جوایز خواهد بود.

همچنین قایق های کف شیشه ای و کشتی های آکواریومی این امکان را به شما می دهند تا موجودات زیر دریا مانند انواع ماهی ها تزیینی ، خرچنگ ها ، ستاره دریایی و طوطیا را به تماشا بنشینید.

اگر شما علاقه مند به دنیای زیر آب می باشید ما به شما توصیه می کنیم که حتما تفریح همرا با کشتی های آکواریومی و کف شیشه ای را در برنامه‌های خود ، زمانی که به  جزیره زیبای کیش سفر کرده اید، قرار دهید.

گشت و گذار در آبهای نیلگون خلیج فارس به وسیله کشتی تفریحی کیش و قایق های بادبانی در جزیره کیش بسیار لذت بخش و به یاد ماندنی خواهد بود.

حال در این بخش می‌خواهیم تعدادی از کشتی تفریحی کیش که نام آن ها را برای شما در بالا ذکر کردیم به طور خلاصه و مختصر توضیح دهیم.

۱ – کشتی تفریحی اوستا

کشتی تفریحی کیش
کشتی تفریحی کیش

کشتی تفریحی اوستا رامی توان جزء یکی از بزرگترین کشتی تفریحی کیش نام برد.این کشتی تفریحی یکی از پرطرفدارترین کشتی ها در این جزیره می باشد.

برنامه ریزی دقیقی که توسط کارکنان این کشتی انجام می شود لحظات شاد و فرح بخشی را برای مسافران آن به ارمغان می آورد.

جالب است بدانید کشتی تفریحی اوستا تنها کشتی می باشد که دارای گواهینامه بین المللی ایزو ۱۰۰۰۲ ، ۱۰۰۰۴ و ۹۰۰۱ می باشد.

تقریباً بالای ۹۰ درصد از مسافران این کشتی رضایت کامل را از تفریح در این کشتی نشان دادند.

برنامه های تفریحی کشتی اوستا شامل ؛ نهار ، شام ، موسیقی زنده فارسی و عربی و استند آپ کمدی می باشد.همچنین در این کشتی کافی شاپ با منوی متنوع وجود دارد.توجه کنید در این کشتی عکاسانی وجود دارند تا از شما عکس یادگاری بگیرند.

مدت زمان که این تفریح طول می کشد ، ۲ ساعت   است.

هزینه آن ۱۵۰ هزار تومان که هر بلیط مخصوص یک نفر می باشد و پذیرایی هر سانس آن متناسب با زمان، نهار  یا شام می باشد.

همچنین جهت سوار شدن به کشتی اوستا شما باید به بندرگاه کیش مراجعه کنید.

۲ – کشتی سیمرغ

کشتی دیگری که تفریحی می باشد کشی سیمرغ است.

این کشی که کف آن شیشه ای است زیبایی و جلوه ویژه‌ای را به تفریح با این کشتی می‌دهد.تفریح با این کشتی از ساعت ۹ شب تا ۲ بامداد در دو سانس انجام می شود.

گردشگران از زمان ورود به این که کشتی شاهد انجام برنامه های سرگرم کننده و مهیج خواهند بود ، که از جمله این برنامه ها می‌توان به اجرای موسیقی زنده ، سرو شام جنگ شادی ، قرعه کشی و اهدای جوایز و … اشاره کرد.در کشتی سیمرغ شما لحظات بسیار شاد و به یاد ماندنی در کنار همراهان خود خواهید داشت.

۳ – کشتی آرتمیس

کشتی تفریحی کیش

یکی دیگر از کشتی های تفریحی کشتی ، تفریحی آرتمیس می باشد.کشتی آرتمیس نیز همانند کشتی اوستا ، از بزرگترین کشتی تفریحی کیش محسوب می شود.

طول این کشتی ۳۰ متر و عرض آن ۱۰ متر می باشد.همچنین جالب است بدانید که رستوران آن دارای ۲۱۰ صندلی در طبقه اول کشتی می باشد. جالب تر از آن از این است که بدانید رستوران این کشتی تفریحی یکی از بزرگترین رستوران های دریایی است.

سال افتتاح رستوران این کشتی ۱۳۸۷ است که دارای دو طبقه مجزا می باشد.

شما با تهیه بلیط کشتی آرتمیس علاوه بر موسیقی زنده در تمامی سانس ها یک وعده غذایی به همراه نوشیدنی دریافت می کنید.

هزینه بلیط این کشتی صد هزار تومان می باشد. هر بلیط مخصوص ۱ نفر  به همراه وعده غذایی و موسیقی زنده می باشد.

برای سوار شدن به کشتی آرتمیس شما باید به بندرگاه کیش مراجعه کنید.

۴ – کشتی تفریحی نوید دریا

کشتی تفریحی کیش

مورد بعدی که قصد توضیح درباره آن را داریم ، کشتی تفریحی نوید دریا می باشد. یکی از  لوکس ترین کشتیهای جزیره محصوب می شود.این کشتی ساخت کشور ژاپن است و دارای سه طبقه مختلف و تمامی امکانات و تجهیزات رفاهی ساخته شده است.

لازم است بدانید که این کشتی دارای نورافکن های بسیار قدرتمندی می باشد.تا شما حتی در شب هم بتوانید ماهی ها و آبزیان زیبایی دریا را مشاهده کنید و لذت ببرید. عرشه این کشتی بسیار بزرگ و دلباز است.

شما می توانید لحظات خوشی را بر روی آن تجربه کنید همچنین سالن های وی آی پی اختصاصی و  فرست کلاس ، این امکان را برای مسافران به وجود آمده است ، تا بتوانند به صورت اختصاصی از این کشتی تفریحی لذت ببرند.

مدت زمان تفریح با این کشتی ۲ ساعت می باشد.در این دو ساعت شما از موسیقی زنده ، صرف یک وعده غذایی و جشن های شاد و استند آپ کمدی و … لذت خواهید برد. هزینه بلیط این کشتی ۱۲۰ هزار تومان می باشد.

اگر بخواهیم درباره هر یک از این کشتی ها برای شما سخن بگوییم ، ساعتها باید برای آن  وقت بگذاریم.

ما به شما توصیه می کنیم تا هنگامی که به جزیره کیش سفر کردید ، حتماً از کشتی تفریحی کیش که تعداد آن ها زیاد است ، حتماً دیدن کنید.

چراکه بهترین لحظات این سفر برای شما با این کشتی ها رقم میخورد.

درباره‌ی alipour

همچنین ببینید

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر شوشتر به عنوان پایتخت سازه های آبی جهان شناخته می‌شود. جاذبه های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *