شنبه , آوریل 27 2024
آخرین خبرها

اجاره ویلا در کردان

اجاره ویلا در کردان 

اجاره ویلا در کردان روستای کردان در استان البرز یکی از زیبا ترین و نزدیک ترین مکان های تفریحی به تهران است . این روستا دارای جاذبه های گردشگری و طبیعی است که مورد توجه گردشگران و افراد زیادی قرار گرفته است . از این رو کسانی که ساکن شهر تهران هستند این مکان رو برای استراحت و تفریح آخر هفته خود انتخاب می کنند . کردان در آزاد راه کرج – قزوین قرار دارد و حدود 15 کیلومتر تا کرج و 65 کیلومتر تا تهران فاصله دارد .

کردان در منطقه ییلاقی واقع شده است و آب و هوای خنک و دلنشینی دارد . برخلاف باور عموم که گمان می کنند کردان فقط به خاطر ویلا های لوکس و شیکی که دارد معروف است این منطقه دارای جاذبه های دیدنی است که بسیاری از افراد به این دلیل به روستای کردان سفر می کنند .

اجاره ویلا در کردان 

جاذبه های تفریحی و دیدنی کردان :

طبیعت سر سبز و کوه های بلند و مرتفع ، جاذبه های تفریحی و تاریخی بسیاری در این منطقه است که مردم روستا بر روی آن ها حساس هستند و برای حفظ این مراکز تلاش می کنند .

یکی از مهم ترین بنا های تاریخی در کردان برج مقبره است . این برج در فاصله ی 800 متری روستا قرار دارد و قدمت آن به دوره ی سلجوقیان باز می گردد . همچنین آرامگاه امام زاده امام حسین در این برج قرار دارد . این بنا بر روی سکوی 8 متری واقع شده است به صورت دایره ای شکل و بدون زاویه است .

کوه نوردی یکی از تفریحاتی است که محبوبیت زیادی در میان افراد دارد . در اطراف کردان کوه های بسیاری وجود دارد که مشهور ترین آن ها کوه کهار است که ارتفاع بیش از 4 هزار متری دارد .

پایگاه پروازی کردان

در سال 1396 با کمک مدیر کل ورزش استان البرز و چند خلبان پایگاه پروازی کردان در نزدیکی کوهسار ساوجبلاغ تاسیس شد . مردم زیادی مشتاق هستند که با پاراگلایدینگ پرواز را تجربه کنند و به اوج هیجان برسند . هرچند که این پایگاه در روز های طوفانی و بارانی یا شرایط بد آب و هوایی اجازه ی پرواز را ندارد .

دهکده تفریحی ایثار

دهکده تفریحی ایثار چندین رستوران ، کافه و سالن ها ورزشی دارد و منطقه ای کاملا مناسب برای اقامتی چند روزه است که به دلیل آب و هوای خوش استخر مجموعه در تمام فصول باز است . در این دهکده ویلا های بسیاری وجود دارد که برای اجاره آنها باید از چند روز قبلا اقدام کرد .

اجاره ویلا در کردان :

برای گذراندن تعطیلات و آخر هفته ی دلپذیر در مکانی دنج باید از قبل برای اقامت در روستای کردان برنامه ریزی کرد . این روستا ویلا های لوکس ، دوبلکس و تریبلکس زیادی دارد که امکانات ویژه و بی نظیر شامل استخر سرپوشیده و رو باز ، استخر آب گرم ، جکوزی ، سونای خشک و بخار ، میز بیلیارد ، میز پینگ پونگ ، تخته نرد ، شطرنج ، سالن ورزش و بدنسازی ، باربیکیو و تاب دو نفره است .

اجاره ویلا در کردان از طریق سایت های اینترنتی امکان پذیر است . مهم ترین نکته ای که در اجاره ویلا درکردان از طریق سایت های اینترنتی باید توجه داشت این است که وب سایت اینترنتی مطمئن باشد زیرا امروزه بسیاری از سایت ها نا معتبر هستند یا افراد سودجویی وجود دارد که در سایت های ناشناخته آگهی ثبت کرده اند و قصد دارند که از اعتماد شما سوء استفاده کنند . با واریز کردن وجه به حساب این افراد و سایت ها علاوه بر خاطره ی تلخی که از این سفر با شما باقی می ماند باعث ضرر مالی هم می شود .

روش اجاره ویلا در کردان از طریق سامانه میزبان یاب :

یک. شما می توانید اپلیکیشن میزبان یاب را از برنامه بازار دانلود کنید و با وارد شدن به صفحه اصلی میزبان یاب فقط کافی است مقصد و زمان اقامت را وارد کنید تا ویلا های ثبت شده برای شما نمایش داده شوند .

دو . با واردن کردن آدرس میزبان یاب در گوگل وارد سامانه شوید . آدرس اینترنتی سامانه میزبان یاب mizbanyab.com  می باشد . بعد از وارد کردن این آدرس صحفه اصلی برای شما باز می شود و قسمت مقصد ، تاریخ ورود و خروج ، تعداد نفرات و هزینه برای شما نمایش داده می شود با وارد کردن این اطلاعات خانه مورد نظر نمایان می شود .

سه . اگر که زمان شما بسیار کم است یا حوصله ی ندارید می توانید با شماره ی 02191300575 ،02166192583  تماس حاصل فرمایید که در این صورت پشتیبانی 24 ساعته میزبان یاب شما را راهنمایی می کنند و خانه مورد نظر را به شما پیشنهاد می دهند . بخش پشتیبانی سامانه میزبان یاب از زمانی که شما اقامتگاه را تحویل می گیرید تا زمانی که تحویل بدهید در کنار شما خواهند بود .

به این نکته توجه کنید که شما هزینه را به حساب سامانه میزبان یاب واریز می کنید و پس از 24 ساعت این مبلغ به حساب میزبان واریز می شود . در صورت مغایرت تصاویر و مشخصات ثبت شده در سایت هزینه ی واریزی به شما عودت داده می شود .

هنگام اجاره ویلا در کردان به این نکات دقت کنید :
  • توجه داشته باشید که سایت اینترنتی به شما اطمینان دهند ویلایی را که قصد دارید اجاره کنید از لحاظ بهداشتی کاملا تمیز و ضدعفونی شده باشد .
  • سایت اینترنتی دارای نماد اعتماد از سازمان صنعت و معدن باشد .
  • بازگشت وجه را در صورت کنسلی از طرف میزبان یا مسافر را تضمین کند .
  • پشتیبانی فعال به صورت 24 ساعته داشته باشد که در همه شرایط پاسخگو شما باشند .

سامانه میزبان یاب تمام نکات فوق را به شما تضمین می دهد .

پس از خواندن این مقاله پیشنهادات خود را به ما بگویید

اگر شما تجربه ای از اجاره ویلا در کردان را دارید برای کامل شدن و کارامد تر شدن این مقاله نظرات و انتقادات خود را با ما و مخاطبان دیگر در میان بگذارید . ما منتظر پیشنهادات و نظرات شما مخاطبان عزیز هستیم .

درباره‌ی alipour

همچنین ببینید

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر شوشتر به عنوان پایتخت سازه های آبی جهان شناخته می‌شود. جاذبه های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *