جمعه , اکتبر 18 2024
آخرین خبرها

هتل های لارستان

هتل های لارستان

لارستان یکی از شهرستان‌های جنوبی استان فارس است که شهر لار مرکز این شهرستان می باشد. این شهرستان از نظر آب و هوایی جزو مناطق گرم و خشک محسوب می شود و دارای زمستان‌هایی معتدل و تابستان‌هایی بسیار خشک است. لارستان از شمال به شهرستان‌های داراب و زرین‌دشت، از غرب به جویم، اوز، گراش و لامرد و از شرق و جنوب به استان هرمزگان محدود می‌باشد. در سفر به این شهر می توانید در هتل های لارستان اقامت کنید. هر چند هتل های زیادی در این شهر وجود ندارد ولی در اینجا به معرفی هتل های لارستان می پردازیم.

برای اجاره بهترین اقامتگاهها اینجا کلیک کنید

هتل جهانگردی لار ( هتل سه ستاره )

هتل جهانگردی لار از هتل های لارستان می باش که در شهر جدید لار بنا شده است. این هتل سه ستاره در سال 1385 بازسازی و مرمت شد و شامل دو طبقه و بیست و چهار باب اتاق با امکانات رفاهی مناسب می باشد. از جمله جاذبه‌های گردشگری که در اطراف هتل جهانگردی قرار دارد می‌توان گردشگاه امام زاده بریز، منطقه حفاظت شده هرمود لار، آب انبار سید جعفری، قلعه قدمگاه، قلعه اژدها پیکر، دهن شیر، بازار قیصریه و خانه محمودی‌ها را نام برد.

هتل جهانگردی لار ( هتل سه ستاره )

امکانات هتل جهانگردی لار

از امکانات ویژه این هتل می توان به رستوران با ظرفیت صد و پنجاه نفر و پارکینگ با ظرفیت هشتاد خودرو و به صورت رایگان اشاره کرد. امکانات عمومی این هتل شامل فکس ، لابی ، فتوکپی ، پرینتر ، روزنامه ، کافی نت ، نمازخانه ، کافی شاپ ، فضای سبز ، زنگ هشدار ، پارک کودک ، رستوران بام ، تاکسی سرویس ، پذیرش بیست و چهار ساعته ، دستگاه واکس کفش ، کپسول آتش نشانی ، مینی بار با هزینه ، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی ، سرویس بهداشتی فرنگی در طبقات ، سرویس بهداشتی ایرانی در طبقات ، پارکینگ ، تلفن در لابی ، اینترنت در لابی و تلویزیون در لابی می باشد. اتاق های این هتل سه ستاره دارای حمام ، یخچال ، بالکن ، صبحانه ، مبلمان ، آباژور ، دمپایی ، چای ساز ، میز تحریر ، رخت آویز ، کمد لباس ، تلویزیون ، روم سرویس ، تلفن ، لوازم بهداشتی ، اینترنت ، تلویزیون ، سیستم تهویه مطبوع ، سرویس بهداشتی فرنگی،سرویس بهداشتی ایرانی و سیستم گرمایش و سرمایش می باشد.

قوانین هتل جهانگردی لار

1- پذیرش آقا و خانم تنها، فقط با ارائه کارت ملی و شناسنامه عکس دار فرد امکان پذیر است.

2- پذیرش صیغه نامه رسمی به صورت دفترچه ای با مهر برجسته، به همراه ارائه کارت ملی و شناسنامه عکس دار زوجین، امکان پذیر است.

آدرس: ایران ، استان فارس ، لار ، بلوار جمهوری اسلامی ، مقابل ثبت احوال

هتل کوثر لار (هتل سه ستاره)

یکی از هتل های لارستان، هتل کوثر می باشد. از امکانات این هتل سه ستاره می توان به پارکینگ ، اینترنت ، لابی ، رستوران ، خدمات خشک شویی ، تهویه اتاق ، یخچال و تلویزیون اشاره کرد. هتل کوثر لار کنار بیمارستان سجاد قرار گرفته است.

هتل کوثر لار (هتل سه ستاره)

آدرس : استان فارس ، لار ، جنب بیمارستان سجاد

اقامتگاه بوم گردی نریمان لار 

اقامتگاه بوم گردی خانه تاریخی بهروزیان لار در سال 1397 به بهره برداری رسید. قدمت بنای این اقامتگاه به دوران قاجاریه برمی گردد. این اقامتگاه دارای بیست باب اتاق می‌باشد که اتاق‌ها در طبقات همکف و اول دور تا دور محوطه قرار گرفته‌اند. لازم به ذکر است برخی از اتاق‌های اقامتگاه خانه تاریخی بهروزیان لار فاقد تخت و تلویزیون هستند. همچنین اقامتگاه بوم گردی خانه بهروزیان در بخش ورودی اتاق‌های طبقه اول دارای پله می‌باشد. فاصله اقامتگاه خانه تاریخی بهروزیان تا مرکز شهر لار، حدود چهل و دو کیلومتر می‌باشد و در شهر اوز قرار دارد.

اقامتگاه بوم گردی نریمان لار 

امکانات اقامتگاه بوم گردی نریمان

از امکانات این اقامتگاه می توان به صبحانه در اتاق ، فضای سبز ، آلاچیق در محوطه ، تخت سنتی ، رستوران ، چایخانه سنتی ، سرویس بهداشتی فرنگی در لابی ، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی و کارکنان مسلط به زبان عربی ، مسلط به زبان انگلیسی  و مسلط به زبان لری ، اینترنت و پارکینگ اشاره کرد. رستوران اقامتگاه واقع در محوطه با ظرفیت پنجاه نفر و چایخانه سنتی اقامتگاه واقع در محوطه با ظرفیت پنجاه نفر می باشد.

قوانین اقامتگاه بوم گردی نریمان لار

1- پذیرش آقا و خانم تنها، فقط با ارائه کارت ملی و شناسنامه عکس دار فرد امکان پذیر است.

2- پذیرش صیغه نامه رسمی به صورت دفترچه ای با مهر برجسته، به همراه ارائه کارت ملی و شناسنامه عکس دار زوجین، امکان پذیر است.

آدرس: ایران ، استان فارس ، لار ، 42 کیلومتری لار ، شهر اوز ، خیابان طلایی ، خانه تاریخی بهروزیان

درباره‌ی هستی پورعلی

همچنین ببینید

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر شوشتر به عنوان پایتخت سازه های آبی جهان شناخته می‌شود. جاذبه های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *