جمعه , اکتبر 18 2024
آخرین خبرها

اجاره سوئیت در جهرم

اجاره سوئیت در جهرم

جهرم یکی از شهرهای تاریخی ایران می باشد که آثار باستانی زیادی را در خود جای داده است. در سفر به این شهر می توانید با اجاره سوئیت در جهرم چند روزی را در این شهر اقامت کنید و به گردش و تفریح بپردازید. جهرم مرکز شهرستان جهرم و دومین شهر بزرگ استان فارس می باشد. جهرم از شمال به شیراز و سروستان، از جنوب به لار و کارزین، از شرق به فسا و داراب و از غرب به فیروزآباد محدود می‌شود.

برای اجاره بهترین اقامتگاهها اینجا کلیک کنید

هزینه اجاره سوئیت در جهرم

اگر قصد سفر به شهر تاریخی جهرم را دارید حتما زمان زیادی را برای دیدن جاذبه های گردشگری آن صرف خواهید کرد که این نیازمند مکان اقامتی مناسب و راحت در جهرم است. مجموعه میزبان یاب برای اجاره سوئیت و آپارتمان در جهرم همراه مسافرین عزیز است تا اقامتگاه مورد نظر خود را به صورت آنلاین انتخاب و به آسانی رزرو کنند و از سفر خود لذت ببرند. هزینه اقامت در جهرم با توجه به عواملی مانند امکانات، موقعیت مکانی و خدمات ارائه شده توسط آن ویلا و سوئیت متغیر است.

اجاره سوئیت در جهرم

در سفر به جهرم از چه جاهایی دیدن کنیم؟

از جاهای دیدنی جهرم می توان به مقبره جاماسب حکیم، قدمگاه جهرم، مسجد و مدرسه خان جهرم، قلعه گبری جهرم، کاروانسرای مخک، غار سنگ تراشان، چهار طاقی آتشکده قطب آباد، غار ویشو، بازار جهرم، تل قلعه جهرم، پل گچی اسفل جهرم، غار شفق، دروازه پیر شبیب جهرم، چهارطاقی زاغ جهرم، قلعه تبر جهرم، مسجد جامع جهرم و بقعه شیخ خلیفه جهرم اشاره کرد.

جاهای دیدنی جهرم

آب و هوای جهرم چگونه است؟

جهرم از نظر آب و هوایی در منطقه نیمه خشک گرم واقع شده است.

بهترین زمان سفر به جهرم چه موقع است؟

فصل پاییز و فصل زمستان بهترین زمان سفر به جهرم می باشد.

پوشش گیاهی جهرم

در جهرم پوشش گیاهی به سه دسته تقسیم می شود.: 1- پوشش گیاهی استپی مانند درمنه، کز، انواع گون و اسپند. 2- پوشش گیاهی نیمه استپی مانند کنگر، جاشیر، شیرین بیان، بومادران و خارشتر. 3- پوشش گیاهی جنگلی مانند سرو کوهی، کنار، کیالک و گلخنگ.

پوشش گیاهی جهرم

گونه های جانوری

از حیواناتی که در این شهرستان زندگی می کنند می توان کل، آهو، خرگوش ، پازن ، بز کوهی ، قوچ و میش ، روباه، گرگ ، کفتار را نام برد. همچنین پرندگانی مانند قمری ، گنجشک ، بلبل ، چفت ، عقاب ، قوش ، کبک ، کبوتر ، تیهو و پرستو در این منطقه زندگی می کنند.

مسیرهای دسترسی به جهرم

مسیرهای زمینی

راه های زمینی برای رفتن به جهرم عبارتند از :

1- بزرگراه شیراز ـ جهرم از سمت شمال یا جاده 67
2- از شهرستان داراب از سمت شمال شرقی یا جاده 92
3- از شهرستان فسا از سمت شرق یا جاده‌های 86 و 92
4- از شهرستان قیر و کارزین از سمت جنوب غربی

راه آهن

راه آهن جهرم در دست احداث می باشد.

فرودگاه

فرودگاه شهدای جهرم یکی از قدیمی ترین فرودگاه های کشور می باشد که در سال 1348 فعالیت خود را شروع نمود. این فرودگاه دارای پرواز هایی مستقیم به مقصد تهران می باشد.

مسیرهای دسترسی به جهرم

چگونه به صورت آنلاین در جهرم سوئیت اجاره کنیم؟

اگر قصد مسافرت به جهرم را دارید یکی از نگرانی های شما محل اقامت شما است. مجموعه میزبان یاب به این خواسته و نگرانی شما پاسخ داده و جهت رزرو و یا پیدا کردن اقامتگاه تنها با چند مرحله ساده می توانید اقامتگاه خود را رزرو کنید.

  1. وارد سایت میز بان یاب شوید.
  2. از طریق جستجوی اقامتگاه شهر مورد نظر تاریخ رفت و برگشت و تعداد مسافران را انتخاب نمایید.
  3. اقامتگاه های که در حال حاضر امکان رزرو آن وجود دارد برای شما نمایش داده می شود.
  4. اقامتگاه خود را انتخاب کنید و از طریق گزینه ثبت نام در بالای سایت در سایت ثبت نام کنید و وارد وب سایت شوید و رزرو خود را انجام دهید.

همچنین در سایت میزبان یاب ضمانت تحویل اقامتگاه و ضمانت بازگشت وجه وجود دارد.

اجاره سوئیت در جهرم

ضمانت تحویل اقامتگاه چه زمانی قابل اجرا است؟

ضمانت تحویل اقامتگاه هنگامی قابل اعمال است که رزرو اقامتگاه به صورت آنلاین انجام شده باشد. در صورت رزرو مستقیم توافق فی مابین مسافر و میزبان مورد استناد است و سایت میزبان یاب در مورد رزروهای  مستقیم هیچ گونه مسئولیتی ندارد.

ضمانت بازگشت وجه به چه صورت است؟

هنگام قطعی کردن رزرو، مبلغ صورتحساب را بطور کامل به کیف پول خود شارژ می‌کنید. پس از تحویل اقامتگاه به شما و اطمینان از صحیح بودن رزرو، مبلغ اجاره بها به میزبان واریز می‌شود. در صورتی که اقامتگاهی که رزرو کردید، در تاریخ و ساعت درج شده در سند رزرو به شما تحویل نشود. حداکثر تا ۹ صبح روز بعد از تاریخ شروع رزرو مهلت دارید تا برای پیگیری و برگشت وجه، بر روی دکمه ثبت درخواست بازگشت وجه که در منوی سایت و قسمت ضمانت تحویل اقامتگاه می باشد کلیک کنید و شکایت خود را ثبت کنید.

ضمانت بازگشت وجه

برای اجاره سوئیت در جهرم چه مدارکی مورد نیاز است؟

از آنجا که  آپارتمان یا سوئیت در جهرم بصورت مبله با تمامی امکانات در اختیار شما قرار می گیرد ارائه حداقل یک مدرک شناسایی معتبر مانند کارت ملی یا شناسنامه در هنگام  اجاره سوئیت و دریافت کلید الزامی است. با این حال می توانید با میزبان توافق جداگانه ای داشته باشید.

برای اجاره کردن سوئیت در جهرم با قیمت مناسب چه کار کنیم؟

برای اجاره سوئیت در جهرم با قیمت مناسب کافی است وارد سایت میزبان یاب شوید و نسبت به قیمت مورد نظرتان سوئیت را انتخاب کنید.

میزبان یاب چه خدمتی ارائه می دهد؟

این کسب و کار بستری است تا میزبانان و صاحبان اقامتگاهها بتوانند ملک خود را در محیطی امن و پیشرفته، با صرف حداقل زمان و هزینه برای اجاره روزانه عرضه کنند. از سوی دیگر گردشگران بتوانند اقامتگاهی مطابق با سلیقه و شرایط و بودجه مورد نظر خود را به سهولت و بالاترین کیفیت در سراسر ایران بیابند. بصورت آنلاین رزرو کنند و سفری بدون دغدغه مکان اقامت را در همه جای ایران زیبا تجربه کنند.

درباره‌ی هستی پورعلی

همچنین ببینید

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر شوشتر به عنوان پایتخت سازه های آبی جهان شناخته می‌شود. جاذبه های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *