جمعه , اکتبر 18 2024
آخرین خبرها

رستوران های جهرم

رستوران های جهرم

جهرم مرکز شهرستان جهرم و دومین شهر بزرگ استان فارس می باشد. در این شهر تاریخی آثار باستانی و گردشگری زیادی وجود دارد. سازنده این شهر پسر خشایار شاه عنوان شده است. جهرم از نظر آب و هوایی در منطقه نیمه خشک گرم واقع شده است. در سفر به این شهر زیبا و تاریخی سری به رستوران های جهرم بزنید و غذاهای خوشمزه ای که در این رستوران ها سرو می شود را میل کنید. 

 

برای اجاره بهترین اقامتگاهها اینجا کلیک کنید

 

رستوران هفت خان جهرم

در منوی این رستوران که از رستوران های جهرم می باشد انواع غذای ایرانی دیده می شود. از امکانات این رستوران می توان به پارکینگ خیابانی رایگان و پرداخت الکترونیک اشاره کرد. فرودگاه جهرم در فاصله حدود نه کیلومتری از این رستوران قرار دارد. از جاذبه های گردشگری اطراف رستوران هفت خان می توان امامزاده فضل بن موسی بن جعفر، بوستان جهان دیدگان، دروازه پیر شبیب و مسجد جامع جهرم را نام برد.

رستوران هفت خان جهرم

آدرس: ایران ، استان فارس ، جهرم ، بلوار نخلستان

رستوران چتر سبز جهرم

در رستوران تر سبز انواع غذای ایرانی سرو می شود. این رستوران دارای فضایی شیک و زیبا می باشد و مخل مناسبی برای دور همی های خانوادگی می باشد. از امکانات این رستوران می توان به پارکینگ خیابانی رایگان و پرداخت الکترونیک اشاره کرد. فرودگاه جهرم در فاصله حدود هشت کیلومتری از این رستوران قرار دارد. از جاذبه های گردشگری اطراف رستوران هفت چتر سبز می توان مسجد جامع جهرم، امامزاده فضل بن موسی بن جعفر، بوستان جهان دیدگان، دروازه پیر شبیب را نام برد.

رستوران چتر سبز جهرم

آدرس: ایران ، فارس ، جهرم ، خیابان نخلستان ، نبش میدان چمران

رستوران هتل پاسارگاد جهرم

یکی از رستوران های جهرم، رستوران هتل پاسارگاد می باشد. در این رستوران انواع غذای ایرانی سرو می شود. از امکانات این رستوران می توان به پارکینگ و پرداخت الکترونیک اشاره کرد. همچنین امکان رزرو نیز در این رستوران وجود دارد. از جاذبه های گردشگری اطراف رستوران هتل پاسارگاد می توان امامزاده فضل بن موسی بن جعفر، بوستان جهان دیدگان، دروازه پیر شبیب و مسجد جامع جهرم را نام برد. فرودگاه جهرم در فاصله حدود هشت کیلومتری از این رستوران قرار دارد.

آدرس: ایران ، استان فارس ، جهرم  ، میدان چمران ، بلوار رضوان

رستوران گلدیس

رستوران گلدیس یکی از رستوران های جهرم می باشد که انواع غذای در آن سرو می شود. از امکانات این رستوران می توان به پارکینگ خیابانی رایگان و پرداخت الکترونیک اشاره کرد. فرودگاه جهرم در فاصله حدود هشت کیلومتری از این رستوران قرار دارد. از جاذبه های گردشگری اطراف رستوران گلدیس می توان مسجد جامع جهرم، امامزاده فضل بن موسی بن جعفر، بوستان جهان دیدگان، دروازه پیر شبیب را نام برد.

رستوران گلدیس

آدرس: ایران ، فارس ، جهرم ، میدان چمران ، ابتدای بلوار دانشگاه آزاد

رستوران ایتالیایی کازه

همانطور که از اسم این رستوران پیداست در این رستوران انواع غذای ایتالیایی سرو می شود. از امکانات این رستوران می توان به پارکینگ خیابانی رایگان و پرداخت الکترونیک اشاره کرد. فرودگاه جهرم در فاصله حدود ده کیلومتری از این رستوران قرار دارد. از جاذبه های گردشگری اطراف رستوران کازه می توان مسجد جامع جهرم، آتشکده اقامتگاه، بوستان جهان دیدگان و دروازه پیر شبیب را نام برد.

رستوران ایتالیایی کازه

آدرس: ایران ، استان فارس ، جهرم ، بلوار معلم ، کنار اندیشه

پیتزا تک

اگر از علاقه مندان به پیتزا هستید حتما سری به رستوران پیتزا تک بزنید و از پیتزاهای خوشمزه ای که در این رستوران سرو می شود میل کنید. فرودگاه جهرم در فاصله حدود نه کیلومتری از این رستوران قرار دارد. از امکانات این رستوران می توان به پارکینگ خیابانی رایگان و پرداخت الکترونیک اشاره کرد. از جاذبه های گردشگری اطراف رستوران پیتزا تک می توان مسجد جامع جهرم، خانه استاد طوفان، بوستان جهان دیدگان و دروازه پیر شبیب را نام برد.

آدرس: ایران ، استان فارس ، جهرم ، بلوار معلم شمالی ، خیابان خیام

پیتزا دومینوس

در پیتزا دومینوس انواع فست فود سرو می شود. فرودگاه جهرم در فاصله حدود یازده کیلومتری از این رستوران قرار دارد. از امکانات این رستوران می توان به پارکینگ خیابانی رایگان و پرداخت الکترونیک اشاره کرد. از جاذبه های گردشگری اطراف رستوران پیتزا تک می توان مسجد جامع جهرم، خانه استاد طوفان، بوستان جهان دیدگان و آتشکده قدمگاه را نام برد.

پیتزا دومینوس

آدرس: ایران ، استان فارس ، جهرم ، بلوار معلم جنوبی ، نبش بلوار آزادگان

رستوران سنتی زیتون

رستوران سنتی زیتون دارای محیطی زیبا و دلنشین می باشد و محل مناسبی برای دور همی های خانوادگی می باشد. در این رستوران انواع غذای ایرانی سرو می شود.

رستوران سنتی زیتون

آدرس: ایران ، استان فارس ، جهرم ،  کمربندی

رستوران علیرضا

یکی از رستوران های جهرم، رستوران علیرضا می باشد. فضای این رستوران بزرگ می باشد و محل مناسبی برای صرف غذا است.

رستوران علیرضا

آدرس: ایران ، استان فارس ، جهرم، شهرک فاطمیه ، بلوار سپاه

کافه رستوران سنتی دالون

فضای این کافه رستوران بسیار شیک و دلنشین می باشد. در این رستوران انواع غذا سرو می شود.

کافه رستوران سنتی دالون

آدرس: ایران ، استان فارس ، جهرم ، بلوار مصطفی خمینی ، بین اسد آبادی و مصطفی خمینی 9

درباره‌ی هستی پورعلی

همچنین ببینید

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر شوشتر به عنوان پایتخت سازه های آبی جهان شناخته می‌شود. جاذبه های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *