جمعه , اکتبر 18 2024
آخرین خبرها

رستوران های مرند

رستوران های مرند

مرند مرکز شهرستان مرند و از شهرهای استان آذربایجان شرقی است. این شهر در فاصله شصت و پنج کیلومتری از شمال غربی تبریز قرار دارد. شهر مرند از نظر مساحت و جمعیت  سومین شهر بزرگ استان پس از تبریز و مراغه محسوب می‌شود. مرند از نظر سابقه و پیشینه تاریخی یکی از شهرهای بزرگ استان آذربایجان شرقی محسوب می‌شود که در محور ارتباطی اروپا و آسیای میانه قرار گرفته است. این شهر آثار تاریخی زیادی را در خود جای داده است. اگر به ین شهر تاریخی سفر می کنید برای صرف غذا به رستوران های مرند بروید و از غذاهای محلی مرند نوش جان کنید.

برای اجاره بهترین اقامتگاهها اینجا کلیک کنید

رستوران کلاسیک صفا

رستوران توریستی صفا در هفت کیلومتری جاده صوفیان به مرند واقع شده است و از رستوران های خوب مرند می باشد. این مجموعه شامل رستوران، کافی شاپ، سفره خانه سنتی، تالار عروسی، سوئیت،گلخانه، شهر بازی و استخر می باشد. فضای این رستوران بسیار شیک و زیبا می باشد. در منوی این رستوران انواع غذا به چشم می خورد.

رستوران کلاسیک صفا

آدرس: کیلومتر 7 جاده صوفیان به مرند ، دست چپ

رستوران ییلاق مرند

یکی از رستوران های خوب مرند، رستوران ییلاق می باشد. این رستوران دارای فضایی بزرگ و زیبا می باشد و محل مناسبی برای صرف غذا و دور همی های خانوادگی است. در این رستوران انواع غذای ایرانی سرو می شود.

رستوران ییلاق مرند

آدرس: ایران ، استان آذربایجان شرقی ، صوفیان، کیلومتر 5 جاده صوفیان

رستوران حیدربابا

در منوی این رستوران انواع غذای ایرانی به چشم می خورد. از امکانات این رستوران می توان به خدمه رستوران ، پارکینگ خیابانی رایگان و پرداخت الکترونیک اشاره کرد. از جاذبه های گردشگری اطراف رستوران می توان پارک میشو باغی، قلعه باستانی مرند و مسجد جامع مرند را نام برد.

رستوران حیدربابا

آدرس: ایران ، آذربایجان شرقی ، مرند ، بزرگراه تبریز – مرند ، پشت دانشگاه آزاد

رستوران هتل یام

این رستوران در کاروانسرای یام که یک بنای تاریخی است قرار دارد و از رستوران های مرند می باشد. از امکانات این رستوران می توان به پارکینگ خیابانی رایگان و پرداخت الکترونیک اشاره کرد. در منوی این رستوران انواع غذای ایرانی به چشم می خورد.

آدرس: ایران ، استان آذربایجان شرقی ، کیلومتر 45 جاده تبریز به مرند (حدود 15 دقیقه فاصله تا شهر مرند) ، هتل کاروانسرای یام مرند

رستوران ستاره

در این رستوران انواع غذای ایرانی سرو می شود. از جاذبه های گردشگری اطراف رستوران می توان پارک میشو باغی، قلعه باستانی مرند و مسجد جامع مرند را نام برد.

آدرس: ایران ، آذربایجان شرقی ، مرند ، میدان شهید فهمیده ، 24 متری پرورش

رستوران سنتی کندو

رستوران سنتی کندو یکی از رستوران های مرند می باشد که می توانید برای صرف غذا انتخاب کنید. از جاذبه های گردشگری اطراف رستوران می توان پارک میشو باغی، قلعه باستانی مرند و مسجد جامع مرند را نام برد. از هتل های اطراف این رستوران می توان هتل جهانگردی مرند را نام برد.

آدرس: ایران ، آذربایجان شرقی ، مرند ، جنب دانشگاه آزاد اسلامی مرند

رستوران حاج نعمت مرند

یکی از رستوران های مرند، رستوران حاج نعمت می باشد که در خیابان تختی واقع شده است. این رستوران در نزدیکی موزه شهرداری مرند قرار گرفته است. در این رستوران انواع غذای ایرانی سرو می شود.

رستوران حاج نعمت مرند

آدرس: ایران ، استان آذربایجان شرقی ، مرند ، خیابان تختی ، بین جان آقا و خیابان امام خمینی

چلوکبابی حاج شیرین مرند

چلوکبابی حاج شیرین مرند در مرند و در خیابان تختی واقع شده است. این رستوران در نزدیکی موزه شهرداری مرند قرار گرفته است.

آدرس: ایران، استان آذربایجان شرقی ، مرند ، خیابان تختی ، بین خیابان استادیوم و مصلی

فست فود دنج مرند مرند

این فست فود یکی از فست فودی های خوب مرند می باشد که در خیابان طالقانی واقع شده است. در این رستوران انواع فست فود و نوشیدنی های گرم و سرد سرو می شود. از جاذبه های گردشگری اطراف این رستوران می توان به موزه شهرداری مرند اشاره کرد.

فست فود دنج مرند مرند

آدرس: ایران، استان آذربایجان شرقی ، مرند ، خیابان طالقانی ، بین بن بست طالقانی سوم و چای کنار

کافی شاپ علی بابا

از جاذبه های گردشگری اطراف کافی شاپ علی بابا می توان پارک میشو باغی، قلعه باستانی مرند و مسجد جامع مرند را نام برد. رستوران ستاره، رستوران سنتی کندو و رستوران حیدربابا نیز در نزدیکی این کافی شاپ قرار دارند.

آدرس: ایران ، آذربایجان شرقی ، مرند ، خیابان امام خمینی ، خیابان المهدی

درباره‌ی هستی پورعلی

همچنین ببینید

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر شوشتر به عنوان پایتخت سازه های آبی جهان شناخته می‌شود. جاذبه های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *