جمعه , اکتبر 18 2024
آخرین خبرها

هتل های مرند

هتل های مرند

مرند مرکز شهرستان مرند و از شهرهای استان آذربایجان شرقی است. این شهر در فاصله شصت و پنج کیلومتری از شمال غربی تبریز قرار دارد. شهر مرند از نظر مساحت و جمعیت  سومین شهر بزرگ استان پس از تبریز و مراغه محسوب می‌شود. مرند از نظر سابقه و پیشینه تاریخی یکی از شهرهای بزرگ استان آذربایجان شرقی محسوب می‌شود که در محور ارتباطی اروپا و آسیای میانه قرار گرفته است. این شهر آثار تاریخی زیادی را در خود جای داده است. در این مقاله با تعدادی از جاهای دیدنی مرند آشنا می شوید. یکی از گزینه هایی که در سفر به این شهر و بازدید از جاهای دیدنی مرند می توانید انتخاب نمایید هتل های مرند می باشد.

برای اجاره بهترین اقامتگاهها اینجا کلیک کنید

هتل جهانگردی مرند ( هتل دو ستاره) 

هتل جهانگردی از هتل های مرند می باشد که در سال 1372 به بهره برداری رسید و شامل دو طبقه و بیست و هفت باب اتاق و سوئیت می باشد. این هتل در سال 1393 جهت ارتقای کیفیت و ارائه هر چه بهتر خدمات به مسافران و گردشگران مورد بازسازی قرار گرفت. دسترسی آسان به مسجد جامع، امامزاده سید ابراهیم از مزایای اقامت در این هتل دو ستاره می باشد. هتل جهانگردی مرند فاقد آسانسور می باشد.

هتل جهانگردی مرند ( هتل دو ستاره) 

امکانات هتل جهانگردی مرند

از امکانات ویژه این هتل می توان به رستوران با ظرفیت پانصد نفر و پارکینگ با ظرفیت دویست خودرو و به صورت رایگان اشاره کرد. امکانات عمومی هتل دو ستاره جهانگردی مرند شامل لابی ، پارکینگ ، نمازخانه ، کافی شاپ ، اتاق چمدان ، تاکسی سرویس ، صندوق امانات ، تلفن در لابی ، آژانس مسافرتی ، پذیرش 24 ساعته ، کپسول آتش نشانی ، خدمات خانه داری ، خدمات تهیه بلیط ، تلویزیون در لابی ، لاندری (خشک شویی) ، سیستم تهویه مطبوع ، مینی بار با هزینه ، اتاق تلفن (اپراتور) و سرویس بهداشتی فرنگی در لابی می باشد. رستوران هتل جهانگردی مرند واقع در طبقه همکف می باشد.

اتاق های این هتل دو ستاره دارای حمام ، یخچال ، دراور ، بالکن ، صبحانه ، مبلمان ، دمپایی ، رخت آویز ، کمد لباس ، روم سرویس. آب رایگان ، تلفن ، لوازم بهداشتی ، تلویزیون ، سیستم گرمایش و سرمایش ، سیستم تهویه مطبوع و امکان شارژ وسایل الکترونیکی می باشد.

هتل جهانگردی مرند ( هتل دو ستاره) 

قوانین هتل جهانگردی مرند

1- پذیرش آقا و خانم تنها، فقط با ارائه‌ی کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار فرد امکان‌پذیر است.

2- پذیرش صیغه نامه رسمی به صورت دفترچه‌ای با مهر برجسته، به همراه ارائه‌ی کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار زوجین، امکان‌پذیر است.

3- در صورتی که سن مهمان از 7 سال بیشتر باشد، مهمان بزرگسال محسوب می‌شود.

4- در صورتی که سن خردسال بین 0 تا 7 سال باشد (در صورت عدم استفاده از سرویس)، به صورت رایگان محاسبه می‌شود.

آدرس: ایران ، آذربایجان شرقی ، مرند ، بلوار عباسی ، کیلومتر 4 جاده قدیم مرند به تبریز

هتل کاروانسرای یام مرند

قدمت کاروانسرای یام به دوره مغول می رسد و بیش از پانصد سال قدمت دارد. این هتل که از هتل های مرند می باشد دز سال 1397 مورد بازسازی قرار گرفت و شامل یک طبقه و بیست و یک باب واحد اقامتی می باشد. هتل کاروانسرای یام در فاصله 45 کیلومتری از شهر تبریز و 12 کیلومتری از شهر مرند واقع شده است. از جاذبه های گردشگری که در اطراف این مجموعه اقامتی قرار دارد می توان به پیست اسکی مرند و آبشار پیر بالا اشاره کرد.

هتل کاروانسرای یام مرند

امکانات هتل کاروانسرای یام مرند

از امکانات ویژه این هتل می توان به رستوران با ظرفیت چهارصد نفر و پارکینگ با ظرفیت سیصد و پنجاه خودرو و به صورت رایگان اشاره کرد. امکانات عمومی هتل کاروانسرای یام مرند شامل فکس ، فتوکپی ، پرینتر ، کافی شاپ ، فضای سبز ، زنگ هشدار ، زمین تنیس ، خدمات تور ، اتاق چمدان ، اتاق سیگار. رستوران بام ، تاکسی سرویس ، چایخانه سنتی ، خدمات باربری ، دستگاه واکس کفش ، کپسول آتش نشانی ، خدمات خانه داری ، سیستم اعلام حریق. ترانسفر رفت با هزینه ، ترانسفر برگشت با هزینه ، لابی ، ماساژ ، پارکینگ ، نمازخانه ، کتابخانه ، تلفن در لابی ، صندوق امانات ، پذیرش 24 ساعته. اینترنت در لابی ، تلویزیون در لابی ، لاندری (خشک شویی) ، سیستم تهویه مطبوع و سرویس بهداشتی ایرانی در طبقات می باشد.

اتاق های هتل کاروان سرای یام دارای حمام ، یخچال ، دراور ، صبحانه ، مبلمان ، آباژور ، چای ساز ، رخت آویز ، کمد لباس ، تلویزیون ، تلفن ، لوازم بهداشتی ، اینترنت ، سیستم اعلام حریق ، تلویزیون در اتاق ، مینی بار با هزینه ، صندوق امانات ، سیستم اطفاء حریق ، سیستم تهویه مطبوع ، سرویس بهداشتی فرنگی ، دمپایی ، سیستم گرمایش و سرمایش ، امکان شارژ وسایل الکترونیکی می باشد.

هتل کاروانسرای یام مرند

قوانین هتل کاروانسرای یام مرند

1- پذیرش آقا و خانم تنها، فقط با ارائه‌ی کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار فرد امکان‌پذیر است.

2- پذیرش صیغه نامه رسمی به صورت دفترچه‌ای با مهر برجسته، به همراه ارائه‌ی کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار زوجین، امکان‌پذیر است.

3- در صورتی که سن مهمان از 6 سال بیشتر باشد، مهمان بزرگسال محسوب می‌شود.

4- در صورتی که سن خردسال بین 0 تا 6 سال باشد، به صورت رایگان محاسبه می‌شود.

آدرس: ایران ، استان  آذربایجان شرقی ، کیلومتر 45 جاده تبریز به مرند ، 12 کیلومتری مرند

درباره‌ی هستی پورعلی

همچنین ببینید

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر شوشتر به عنوان پایتخت سازه های آبی جهان شناخته می‌شود. جاذبه های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *