جمعه , اکتبر 18 2024
آخرین خبرها

رستوران های فلاورجان

رستوران های فلاورجان

شهرستان فلاورجان یکی از شهرستان های استان اصفهان است که مرکز آن، شهر فلاورجان است. فلاورجان با شهر اصفهان پنج کیلومتر فاصله دارد و نزدیکترین شهرستان به مرکز استان اصفهان می باشد. شهرستان فلاورجان یکی از شهرستان‌های تاریخی استان اصفهان است. در سفر به این شهر تاریخی می توانید به رستوران های فلاورجان بروید. این شهرستان از شرق به شهرستان اصفهان، از شمال به شهرستان خمینی شهر، از جنوب به شهرستان مبارکه، از شمال غرب به شهرستان نجف‌آباد و از غرب به شهرستان لنجان محدود می‌گردد. تاریخ سکونت در فلاورجان به شش هزار سال پیش برمی گردد و جاذبه های تاریخی و طبیعی زیادی در این شهرستان وجود دارد. هر ساله گردشگران زیادی برای بازدید از جاهای دیدنی فلاورجان راهی این شهرستان می شوند.

برای اجاره بهترین اقامتگاهها اینجا کلیک کنید

رستوران شب نشین فلاورجان

این رستوران از رستوران های فلاورجان است و دارای فضایی زیبا و دلنشین می باشد. باغ رستوران شب نشین در استان اصفهان، شهرستان فلاورجان واقع شده است.

رستوران شب نشین فلاورجان

آدرس: ایران ، استان اصفهان ، شهرستان فلاورجان ، خیابان ابریشم ، شمالی ، خیابان شهید محمد منتظری ، خیابان رسول رعیت

باغ رستوران کلبه راز

باغ رستوران کلبه راز دارای فضایی سرسبز و زیبا می باشد. در این رستوران می توانید در کلبه های چوبی بنشینید و از خوردن یک غذای خوب لذت ببرید.

باغ رستوران کلبه راز

آدرس: ایران ، استان اصفهان ،جاده اصفهان – فلاورجان ، کیلومتر 12 بزرگراه ذوب آهن ، خیابان نواب صفوی

رستوران مهران

رستوران مهران در فلاورجان و خیابان طالقانی واقع شده است. این رستوران از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی مراکزی مانند بیمارستان امام خمینی و پاساژ شریعتی قرار گرفته است.

آدرس: ایران ، استان اصفهان ، فلاورجان ، طالقانی

باغ رستوران غوغای ستارگان فلاورجان

در باغ رستوران غوغای ستارگان انواع غذای ایرانی سرو می شود. این رستوران از رستوران های خوب فلاورجان می باشد که دارای فضایی زیبا و دلنشین می باشد. رستوران غوغای ستارگان محل مناسبی برای دورهمی های خانوادگی می باشد. در این رستوران موسیقی زنده اجرا می شود. رستوران غوغای ستارگان در استان اصفهان، شهرستان فلاورجان و خیابان امام علی واقع شده است. این رستوران در نزدیکی باغ رستوران سنتی دور همی قرار گرفته است.

باغ رستوران غوغای ستارگان فلاورجان

آدرس: ایران ، استان اصفهان ، شهرستان فلاورجان ، شهر ابریشم ، خیابان امام علی

رستوران نارنج

رستوران نارنج در فلاورجان و خیابان آزادراه ذوب آهن واقع شده است.

آدرس: استان اصفهان ، شهرستان فلاورجان ، شهر ابریشم ، آزادراه ذوب آهن

باغ رستوران سنتی دور همی

فضای باغ رستوران سنتی دور همی به صورت سنتی و بسیار دلنشین می باشد. در این رستوران زیبا هم می توان در فضای داخلی آن نشست و هم در فضای باز و تخت های سنتی برای نشستن میهمان قرار داده شده است. در منوی این رستوران انواع غذا وجود دارد و موسیقی زنده نیز اجرا می شود. باغ رستوران سنتی دور همی در درچه و خیابان امام علی واقع شده است و از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی رستوران غوغای ستارگان قرار گرفته است.

باغ رستوران سنتی دورهمی

آدرس: ایران ، استان اصفهان ، شهرستان فلاورجان ، شهر ابریشم ،  خیابان امام علی

سفره خانه نازگل فلاورجان

سفره خانه نازگل دارای محیطی زیبا و دلنشین می باشد. تنوع غذایی و اجرای موسیقی زنده از ویژگی های این رستوران می باشد. رستوران نازگل در شهر ابریشم واقع شده است و از رستوران های فلاورجان می باشد.

سفره خانه نازگل فلاورجان

آدرس: ایران ، استان اصفهان ، شهرستان فلاورجان ، شهر ابریشم ، خیابان الغدیر

باغ رستوران درکه

باغ رستوران درکه مکانی زیبا برای صرف غذا و دورهمی های خانوادگی می باشد. در این رستوران موسیقی زنده اجرا می شود و از رستوران های خوب فلاورجان می باشد. انواع غذای ایرانی و فرنگی در این رستوران سرو می شود.

باغ رستوران درکه

آدرس: ایران ، اصفهان ، اتوبان ذوب آهن ، پل دوم فلاورجان ، کنار گذر سمت چپ به سمت فولاد شهر ، ابتدای خیابان بوستان ، جنب کانال آب

باغ رستوران باغ بِه

در باغ رستوران باغ بِه دهم می توانید در سالن بنشینید و هم در فضای باز و از خوردن یک غذای خوشمزه لذت ببرید. محیط این رستوران بسیار زیبا و دلنشین می باشد. سفره خانه باغ بِه با امکانات رستوران، کافی شاپ، و چایخانه یکی از بهترین باغ رستوران های فلاورجان است.

باغ رستوران باغ بِه

آدرس: ایران ، اصفهان ، اتوبان ذوب آهن ، سه کیلومتر بعد از فلاورجان ، پل هوایی ایمان شهر ، به سمت فلاورجان ، سمت کُندرو راست اتوبان ، جاده اسفهران

رستوران بهنام

این رستوران یکی از رستوران های قدیمی فلاورجان می باشد و در استان اصفهان، شهرستان فلاورجان و خیابان کنارگذر آزادراه ذوب آهن واقع شده است.

آدرس: ایران ،  استان اصفهان ، شهرستان فلاورجان ،  آزادراه ذوب آهن

درباره‌ی هستی پورعلی

همچنین ببینید

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر شوشتر به عنوان پایتخت سازه های آبی جهان شناخته می‌شود. جاذبه های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *