جمعه , اکتبر 18 2024
آخرین خبرها

هتل های ساوجبلاغ

هتل های ساوجبلاغ

ساوجبلاغ یک نام ترکی  می باشد و به معنی چشمه آب سرد است. این شهرستان دارای روستاهای زیادی است و محصولات کشاورزی فراوانی دارد. ساوجبلاغ یکی از شهرستان‌های استان البرز است که در غرب این استان واقع شده است. هر چند در این شهرستان هتل های زیادی برای اقامت وجود ندارد اما در اینجا تعدادی از مراکز اقامتی و هتل های ساوجبلاغ را به شما معرفی می کنیم.

 

برای اجاره بهترین اقامتگاهها اینجا کلیک کنید

هتل آپارتمان کوچه باغ ساوجبلاغ

هتل آپارتمان کوچه باغ از هتل های ساوجبلاغ می باشد که  در روستای برغان قرار دارد. این هتل شامل دو طبقه با هشت واحد آپارتمانی می باشد. دسترسی زمینی به کوچه باغ از مسیر آزادراه کرج-قزوین و جاده کردان-برغان امکان پذیر است. با اقامت در این هتل آپارتمان می توانید از طبیعت بی‌نظیر و خوش آب و هوای منطقه لذت ببرید. لازم به ذکر است هتل آپارتمان کوچه باغ آسانسور ندارد.

هتل آپارتمان کوچه باغ ساوجبلاغ

از امکانات این هتل آپارتمان می توان به آشپزخانه با امکانات رفاهی شامل اجاق گاز، یخچال و لوازم آشپزی ، اتاق پذیرایی دارای مبلمان و تلویزیون
و سیستم گرمایشی رادیاتور و سرمایشی پنکه اشاره کرد. فاصله تا سوپرمارکت، عابر بانک، نانوایی و میوه ‌فروشی 5 دقیقه،  فاصله تا درمانگاه شبانه‌روزی و داروخانه با خودرو 25 دقیقه و فاصله تا پمپ بنزین 30 دقیقه می باشد.

آپارتمان کوچه باغ ساوجبلاغ

قوانین هتل آپارتمان کوچه باغ

1- ارائه مدرک محرمیت برای زوج ها الزامی است.

2- پذیرش حیوان خانگی در این مجموعه مجاز نیست.

همچنین در این هتل امکان برگزاری جشن، امکان تردد در خانه با کفش، امکان سیگار کشیدن و امکان استفاده از حیاط و باغ وجود ندارد.

آدرس: ایران ، استان البرز، برغان، جاده برغان – کردان ، بین میدان قریشی و کوچه مدرسه ابوریحان

 مجتمع اقامتی تفریحی ایثار کردان

مجتمع اقامتی ایثار کردان در شهرستان ساوجبلاغ استان البرز واقع شده و از شصت و پنج باب سوئیت و ویلا تشکیل شده است. از خروجی شهر کرج با پیمودن مسافت بیست و شش کیلومتر می‌توان به مجتمع اقامتی ایثار دسترسی یافت. این مجموعه در وسعتی به اندازه 220 هکتار ساخته شده و یک مجموعه تفریحی، فرهنگی، اقامتی و ورزشی بسیار مجهز می باشد.

سوئیت ها و ویلاهای این مجموعه دارای مینی بار، سشوار، حمام، اینترنت وایرلس، سرویس های بهداشتی فرنگی و ایرانی، تهویه مطبوع و یخچال هستند. ویلاها و سوئیت ها همگی دارای آشپزخانه هستند.  مجموعه ورزش های آبی مجتمع ایثار برای ورزش هایی همچون شنا، واترپلو و شیرجه طراحی شده است. همچنین پیست دوچرخه سواری، فضای تیراندازی ، سالن بیلیارد، دو زمین فوتبال استاندارد، زمین فوتبال ساحلی و زمین چمن مصنوعی، یک سالن چند منظوره ورزشی سرپوشیده و سالن مجهز بدنسازی در این مجموعه وجود دارد.

 مجتمع اقامتی تفریحی ایثار کردان

دریاچه مصنوعی مجتمع تفریحی ایثار کردان در مرکز مجتمع تفریحی ایثار کردان قرار دارد و در این دریاچه امکان ماهیگیری نیز وجود دارد. در باغ وحش مجتمع تفریحی ایثار کردان حیواناتی مانند غاز وحشی، بچه شیر، درنای تاجدار، شاهین، شتر، گوزن، میمون و طاووس نگهداری می شوند. یکی از گونه های کمیابی که در این مجموعه نگهداری می شوند، 4 چهار تمساح هستند که از مصر و رودخانه نیل آورده شده اند.

در رستوران و کافی شاپ این مجموعه امکان پذیرایی همزمان از چهارصد و پنجاه نفر وجود دارد. همچنین باربکیو هایی در کنار آلاچیق قرار داده شده است. از اماکن تاریخی که در نزدیکی این مجموعه تفریحی قرار دارد می توان به برج مقبره مربوط به عصر سلجوقی و همچنین پل بانو صحرا بازمانده از دوره صفوی اشاره کرد.

 مجتمع اقامتی تفریحی ایثار کردان

آدرس: ایران ، استان البرز ، کیلومتر دوازده اتوبان کرج – قزوین ، کردان ، پس از بانو صحرا ، بلوار امام خمینی ، دهکده آرامش( مجموعه ایثار)

هتل آپارتمان ولیان

هتل آپارتمان ولیان  از هتل های ساوجبلاغ می باشد که در ساوجبلاغ و در خیابان زر چشمه واقع شده است. این هتل در نزدیکی اماکنی مانند بی بی سکینه ، مسجد جامع ولیان و باغ رستوران سنتی نقش وصال قرار گرفته است.

آدرس: ایران ، استان البرز ، شهرستان ساوجبلاغ ،خیابان زر چشمه

درباره‌ی هستی پورعلی

همچنین ببینید

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر شوشتر به عنوان پایتخت سازه های آبی جهان شناخته می‌شود. جاذبه های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *