جمعه , اکتبر 18 2024
آخرین خبرها

رستوران های بیرجند

رستوران های بیرجند

بیرجند مرکز استان خراسان جنوبی و مرکز شهرستان بیرجند در شرق ایران است. در بیرجند اماکن تاریخی بسیاری وجود دارد. یکی از بناهای تاریخی شهر بیرجند که در نشست سی و پنجم یونسکو در سال 2011 میلادی به عنوان میراث جهانی یونسکو به ثبت رسید باغ اکبریه می باشد. در سفر به این شهر تاریخی حتما سری به رستوران های بیرجند بزنید.

برای اجاره بهترین اقامتگاهها اینجا کلیک کنید

رستوران سنتی خانه پدری

یکی از رستوران های سنتی بیرجند، رستوران خانه پدری می باشد که در یک خانه قدیمی در محله بازار قدیمی بیرجند بازسازی شده است. در منوی این رستوران انواع غذاهای ایرانی و محلی به چشم می خورد. فضای رستوران به صورت اتاق های شیک می باشد که البته در حیاط این رستوران نیز امکان نشستن وجود دارد.

از جاذبه های گردشگری که اطراف این رستوران قرار دارد می توان به مسجد حائری، بازار بیرجند، خانه بی بی مرادی و ساختمان پست قدیم اشاره کرد. هتل سپهر، هتل مقدم بیرجند و هتل جهانگردی بیرجند نیز در نزدیکی رستوران سنتی خانه پدری قرار دارند. فاصله فرودگاه بیرجند تا این رستوران حدود پنج کیلومتر می باشد.

رستوران سنتی خانه پدری

آدرس: ایران ، استان خراسان جنوبی ، بیرجند ،حکیم نزاری 14 ، انتهای بن بست ، پارکینگ بانک صادرات

رستوران سنتی شمس العماره

در رستوران شمس العماره که از رستوران های بیرجند می باشد هم می‌توانید داخل رستوران و در فضای سربسته بنشینید و هم امکان نشستن در فضای باز وجود دارد. فضای این رستوران سنتی و بسیار زیبا می باشد. رستوران سنتی شمس العماره دارای امکاناتی مانند فضای باز، پارکینگ خیابانی رایگان و پرداخت الکترونیک می باشد. همچنین امکان رزرو در این رستوران وجود دارد.

از جاذبه های گردشگری که اطراف این رستوران قرار دارد می توان به موزه مردم شناسی و باستان شناسی بیرجند،موزه پرندگان بیرجند،موزه باستان شناسی بیرجند و عمارت و باغ اکبریه اشاره کرد. هتل سپهر، هتل مقدم بیرجند و هتل جهانگردی بیرجند نیز در نزدیکی رستوران سنتی شمس العماره قرار دارند. فاصله فرودگاه بیرجند تا این رستوران حدود شش کیلومتر می باشد.

رستوران سنتی شمس العماره

آدرس: ایران ، استان خراسان جنوبی ، بیرجند ، میدان موزه ، خیابان 15 خرداد

رستوران پدیده بیرجند

یکی از رستوران های خوب بیرجند، رستوران پدیده بیرجند می باشد. در منوی این رستوران انواع غذای ایرانی به چشم می خورد. از جاذبه های گردشگری که اطراف این رستوران قرار دارد می توان به سنگ‌ نگاره لاخ مزار ، زورخانه امیر عرب، خانه اعتمادی نیا و پارک توحید اشاره کرد. هتل سپهر، هتل مقدم بیرجند و هتل جهانگردی بیرجند نیز در نزدیکی رستوران پدیده بیرجند قرار دارند. فاصله فرودگاه بیرجند تا این رستوران حدود پنج کیلومتر می باشد.

رستوران پدیده بیرجند

آدرس: ایران ، استان خراسان جنوبی ، بیرجند ، روبری معلم 10

رستوران ایتالیایی دنیا

همان طور که از اسم رستوران پیداست در این رستوران سبک آشپزی به صورت ایتالیایی می باشد. اگر از خوردن غذاهای ایرانی خسته شده اید می توانید به رستوران ایتالیایی دنیا بروید. از امکانات این رستوران می توان به پارکینگ خیابانی رایگان و پرداخت الکترونیک اشاره کرد. از جاذبه های گردشگری که اطراف این رستوران قرار دارد می توان به باغ تاریخی رحیم آباد، یخدان رحیم آباد، موزه مردم شناسی و باستان شناسی بیرجند و موزه پرندگان بیرجند اشاره کرد. هتل جهانگردی بیرجند نیز در نزدیکی رستوران ایتالیایی دنیا قرار دارد. فاصله فرودگاه بیرجند تا این رستوران حدود هفت کیلومتر می باشد.

رستوران ایتالیایی دنیا

آدرس: ایران ، استان خراسان جنوبی ، بیرجند ، بلوار محلاتی ، نبش خیابان هفت تیر

رستوران هتل کوهستان بیرجند

رستوران هتل کوهستان بیرجند دارای فضایی شیک و زیبا می باشد. از امکانات این رستوران می توان به پارکینگ خیابانی رایگان و پرداخت الکترونیک اشاره کرد. از جاذبه های گردشگری که اطراف این رستوران قرار دارد می توان به بند عمر شاه (بند امیر شاه)، باغ منظریه (کنسولگری انگلیس)، بند عمر شاه (سد عمر شاه) و پارک دکتر محمد حسن گنجی اشاره کرد. فاصله فرودگاه بیرجند تا این رستوران حدود یازده کیلومتر می باشد.

رستوران هتل کوهستان بیرجند

آدرس: ایران ، استان خراسان جنوبی  ، بیرجند ، بلوار پیامبر اعظم ، منطقه گردشگری بند امیر شاه

رستوران غذای آماده زرین

در منوی این رستوران انواع غذای ایرانی به چشم می خورد. از جاذبه های گردشگری که اطراف این رستوران قرار دارد می توان به قلعه بیرجند، موزه میراث پهلوانی، حسینیه نواب و مسجد چهار درخت اشاره کرد. هتل سپهر، هتل مقدم بیرجند و هتل جهانگردی بیرجند نیز در نزدیکی رستوران غذای آماده زرین قرار دارند. فاصله فرودگاه بیرجند تا این رستوران حدود شش کیلومتر می باشد.

آدرس: ایران ، خراسان جنوبی ، بیرجند ، میدان امام حسین

مجموعه غذایی فلو

اگر دوست دارید فست فود بخورید حتما به مجموعه غذایی فلو بروید. از جاذبه های گردشگری که اطراف این رستوران قرار دارد می توان به روستای بیدخت، باغ تاریخی رحیم آباد، یخدان رحیم آباد، موزه مردم شناسی و باستان شناسی بیرجند اشاره کرد. هتل جهانگردی بیرجند نیز در نزدیکی رستوران مجموعه غذایی فلو قرار دارند. فاصله فرودگاه بیرجند تا این رستوران حدود هفت کیلومتر می باشد.

مجموعه غذایی فلو

باغ رستوران سنتی طوبی بیرجند

در باغ رستوران سنتی طوبی هم امکان نشستن در فضای آزاد باغ و هم فضای داخلی سنتی وجود دارد. از امکانات این رستوران می توان به فضای باز و پرداخت الکترونیک اشاره کرد. از جاذبه های گردشگری که اطراف این رستوران قرار دارد می توان به باغ تاریخی رحیم آباد، یخدان رحیم آباد، موزه پرندگان بیرجند ، موزه مردم شناسی و باستان شناسی بیرجند اشاره کرد. هتل سپهر، هتل مقدم بیرجند و هتل جهانگردی بیرجند نیز در نزدیکی باغ رستوران سنتی طوبی قرار دارند. فاصله فرودگاه بیرجند تا این رستوران حدود هفت کیلومتر می باشد.

باغ رستوران سنتی طوبی بیرجند

آدرس: ایران ، استان خراسان جنوبی ، بیرجند ، رحیم آباد

فودلند لبنان

در این رستوران انواع فست فود سرو می شود. از جاذبه های گردشگری که اطراف این رستوران قرار دارد می توان به پارک دکتر محمد حسن گنجی، یخدان رحیم آباد، باغ تاریخی رحیم آباد و پارک توحید اشاره کرد. هتل جهانگردی بیرجند و هتل کوهستان نیز در نزدیکی رستوران فودلند لبنان قرار دارند. فاصله فرودگاه بیرجند تا این رستوران حدود هشت کیلومتر می باشد.

فودلند لبنان

آدرس: ایران ، استان خراسان جنوبی ، بیرجند ، خیابان سپیده کاشانی

سلف سرویس تهرونیا

در این مکانی انواع غذای سنتی و مدرن مانند فلافل، فاگیتا، سمبوسه، انواع ساندویچ و جگر، دل، قلوه، کباب، جوجه، پاچینی و چنجه سرو می شود. از جاذبه های گردشگری که اطراف این رستوران قرار دارد می توان به پارک دکتر محمد حسن گنجی، پارک توحید، یخدان رحیم آباد و باغ تاریخی رحیم آباد اشاره کرد. هتل جهانگردی بیرجند و هتل مقدم بیرجند و هتل سپهر نیز در نزدیکی سلف سرویس تهرونیا قرار دارند. فاصله فرودگاه بیرجند تا این رستوران حدود هفت کیلومتر می باشد.

آدرس: ایران ، خراسان جنوبی ، بیرجند ، خیابان توحید ، پایین تر از پارک گنجی ، بین توحید 28 و 30

درباره‌ی هستی پورعلی

همچنین ببینید

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر شوشتر به عنوان پایتخت سازه های آبی جهان شناخته می‌شود. جاذبه های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *