جمعه , اکتبر 18 2024
آخرین خبرها

هتل های مراغه

هتل های مراغه

مراغه  در کنار رودخانهٔ صوفی چای در دامنه جنوبی کوه سهند قرار دارد. این شهر یکی از مراکز مهم توریستی و گردشگری در استان آذربایجان شرقی به شمار می رود. شهر مراغه دومین شهر بزرگ استان آذربایجان شرقی است و از شهرهای تاریخی ایران به شمار می رود. آب و هوای مراغه معتدل متمایل به سرد و نسبتاً مرطوب است. بیش از سیصد اثر ملی در مراغه به ثبت رسیده است که باعث شده این شهر، جزء ده شهر برتر کشور محسوب شود. گنبد سرخ، گنبد کبود، گنبد غفاریه، رصد خانه مراغه و بسیاری بناهای تاریخی دیگر از آثار به جا مانده در مراغه می باشد. در سفر به مراغه می توانید در هتل های مراغه اقامت کنید.

برای اجاره بهترین اقامتگاهها اینجا کلیک کنید

هتل بزرگ مراغه ( هتل چهار ستاره )

هتل بزرگ مراغه از هتل های مراغه می باشد که در سال 1366 افتتاح گردید و شامل پنج طبقه و شصت و هشت باب اتاق و سوئیت با امکانات رفاهی می باشد. این هتل چهار ستاره یک بار در سال  1383 و بار دیگر در سال 1389 جهت ارتقای کیفیت و ارائه خدمات بهتر مورد بازسازی قرار گرفت. دسترسی آسان به ایستگاه راه آهن، ترمینال مراغه، اماکن دیدنی و تاریخی از جمله گنبد کبود، گنبد غفاریه و موزه ایلخانی از جمله مزایای اقامت در هتل بزرگ مراغه می باشد. فاصله هتل بزرگ مراغه تا فرودگاه سهند 8 کیلومتر می باشد.

هتل بزرگ مراغه ( هتل چهار ستاره )

امکانات هتل بزرگ مراغه

امکانات ویژه این هتل چهار ستاره که از هتل های مراغه می باشد شامل رستوران با ظرفیت هفتاد نفر و پارکینگ با ظرفیت پانزده خودرو و به صورت رایگان می باشد. از امکانات عمومی هتل بزرگ مراغه می توان به فکس ،لابی ، فتوکپی ، پرینتر ، آسانسور ، کافی شاپ ، نمازخانه ، اتاق چمدان ، تاکسی سرویس. پله اضطراری ، خدمات باربری ، پذیرش 24 ساعته ، کپسول آتش نشانی ، خدمات خانه داری ، دستگاه واکس کفش ، سیستم تهویه مطبوع. خدمات برای معلولین ، سرویس بهداشتی فرنگی در لابی ، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی ، سرویس بهداشتی ایرانی در طبقات. سونا ، جکوزی ، ماساژ ، استخر ، خودپرداز ، تلفن در لابی ، اینترنت در لابی و لاندری (خشک شویی) اشاره کرد.

اتاقهای هتل بزرگ مراغه  دارای حمام ، بالکن ، یخچال ، دراور ، مبلمان ، آباژور ، صبحانه ، چای ساز ، رخت آویز ، تلویزیون ، کمد لباس ، روم سرویس ، آب رایگان ، تلفن ، لوازم بهداشتی ، اینترنت ، تلویزیون ، مینی بار با هزینه ، سیستم تهویه مطبوع ، سرویس بهداشتی فرنگی ، دمپایی ، پاور سوئیچ و سیستم گرمایشی و سرمایشی می باشد. سالن صبحانه خوری و کافی شاپ هتل واقع در طبقه همکف و رستوران هتل واقع در طبقه همکف و دارای چند پله در ورودی می باشد.

امکانات هتل بزرگ مراغه

قوانین عمومی هتل بزرگ مراغه

1- پذیرش آقا و خانم تنها، فقط با ارائه‌ی کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار فرد امکان‌پذیر است.

2- پذیرش صیغه نامه رسمی به صورت دفترچه‌ای با مهر برجسته، به همراه ارائه‌ی کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار زوجین، امکان‌پذیر است.

آدرس: ایران ، استان آذربایجان شرقی ، مراغه ، میدان گاز ، بلوار شهید شکاری

هتل آلیانس مراغه ( هتل دو ستاره )

یکی از هتل های مراغه هتل آلیانس مراغه می باشد که در سال ۱۳۶۸ افتتاح گردید و شامل سه طبقه و پانزده باب اتاق و سوئیت با امکانات رفاهی می‌باشد. دسترسی مناسب به اماکن دیدنی و تاریخی از جمله گنبد کبود، گنبد غفاریه و موزه ایلخانی از مزایای اقامت در این هتل دو ستاره می باشد. امکانات ویژه این هتل دو ستاره شامل  پارکینگ با ظرفیت پنجاه خودرو و به صورت رایگان می باشد.

هتل آلیانس مراغه ( هتل دو ستاره )

امکانات هتل آلیانس مراغه 

از امکانات عمومی هتل آلیانس که از هتل های مراغه می باشد می توان به فکس ، لابی ، فتوکپی ، پرینتر ، آسانسور ، نمازخانه ، کافی شاپ ، فضای سبز ، صندوق امانات ، تلفن در لابی. پذیرش 24 ساعته ، کپسول آتش نشانی ، اینترنت در لابی ، سیستم اعلام حریق ، تلویزیون در لابی ، لاندری (خشک شویی) ، سیستم تهویه مطبوع. سرویس بهداشتی ایرانی در لابی ، سرویس بهداشتی ایرانی در طبقات ، زنگ هشدار و خدمات خانه داری اشاره کرد.

اتاق های این هتل دو ستاره دارای حمام ، یخچال ، بالکن ، صبحانه ، مبلمان ، رخت آویز ، کمد لباس ، میز تحریر ، تلویزیون ، آب رایگان ، تلفن ، لوازم بهداشتی. اینترنت ، سیستم اعلام حریق ، تلویزیون ، سیستم اطفاء حریق ، سیستم تهویه مطبوع ، سرویس بهداشتی فرنگی ، امکان شارژ وسایل الکترونیکی. سرویس بهداشتی ایرانی ، دمپایی ، سیستم گرمایش و سرمایش و صندوق امانات می باشد.

امکانات هتل آلیانس

قوانین عمومی هتل آلیانس مراغه 

1- پذیرش خانم تنها با مدارک کامل شناسایی انجام می گیرد.

2- پذیرش صیغه نامه رسمی به صورت دفترچه‌ای با مهر برجسته، به همراه ارائه‌ی کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار زوجین، امکان‌پذیر است.

آدرس: ایران ، استان آذربایجان شرقی ، مراغه، بلوار طبیعت ، 200 متر بالاتر از هاشم آباد ، سه راهی علویان

درباره‌ی هستی پورعلی

همچنین ببینید

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر شوشتر به عنوان پایتخت سازه های آبی جهان شناخته می‌شود. جاذبه های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *