جمعه , اکتبر 18 2024
آخرین خبرها

رستوران های مراغه

رستوران های مراغه

مراغه دومین شهر بزرگ استان آذربایجان شرقی است و از شهرهای تاریخی ایران به شمار می رود. این شهر به باغ شهر ایران و پایتخت نجوم ایران شهرت دارد و در کنار رودخانهٔ صوفی چای در دامنه جنوبی کوه سهند قرار دارد. مراغه یکی از مراکز مهم توریستی و گردشگری در استان آذربایجان شرقی به شمار می رود. بیش از سیصد اثر ملی در مراغه به ثبت رسیده است که باعث شده این شهر، جزء ده شهر برتر کشور محسوب شود. در سفر به این شهر تاریخی حتما سری به رستوران های مراغه بزنید و غذاهای محلی این شهر را امتحان کنید.

برای اجاره بهترین اقامتگاهها اینجا کلیک کنید

رستوران صوفی

رستوران صوفی دارای سالن شیک و تمیز در دو طبقه می باشد و از رستوران های خوب مراغه است. در منوی این رستوران انواع کباب به چشم می خورد. از امکانات این رستوران می توان به پارکینگ خیابانی رایگان و پرداخت الکترونیک اشاره کرد. در اطراف رستوران صوفی جاذبه های گردشگری و تاریخی مانند کلیسای هوانس، مسجد ملا معزالدین، مسجد امام خمینی (مسجد ملا رستم) و مسجد جامع مراغه قرار دارند. فرودگاه سهند مراغه تا رستوران صوفی حدود نه کیلومتر فاصله دارد. هتل بزرگ مراغه و هتل آليانس نیز در اطراف این رستوران قرار دارند.

رستوران صوفی

آدرس: ایران، استان آذربایجان شرقی، مراغه ، میدان گاز ، خیابان شهید متذکر

رستوران اوبا

یکی از رستوران های خوب مراغه رستوران اوبا می باشد که در منوی این رستوران انواع غذای ایرانی به چشم می خورد. در اطراف رستوران اوبا جاذبه های گردشگری و تاریخی مانند مسجد امام خمینی (مسجد ملا رستم)، گنبد غفاریه، مسجد ملا معزالدین و کلیسای هوانس قرار دارند. فرودگاه سهند مراغه تا رستوران اوبا حدود ده کیلومتر فاصله دارد. هتل بزرگ مراغه و هتل آليانس نیز در اطراف این رستوران قرار دارند.

رستوران اوبا

آدرس: ایران ، استان آذربایجان شرقی ، مراغه ، خیابان قدس ، میدان شهرداری

باغ رستوران عالیجناب

باغ رستوران عالیجناب یک رستوران سنتی می باشد و دارای محیطی زیبا و دلنشین است. از امکانات این رستوران که از رستوران های مراغه می باشد می توان به پارکینگ خیابانی رایگان و پرداخت الکترونیک اشاره کرد. در اطراف باغ رستوران عالیجناب جاذبه های گردشگری و تاریخی مانند پارک معلم مراغه، پارک یادگاران، مسجد شیخ بابا و موزه ایلخانی مراغه قرار دارند. فرودگاه سهند مراغه تا باغ رستوران عالیجناب حدود یازده کیلومتر فاصله دارد. هتل بزرگ مراغه و هتل آليانس نیز در اطراف این رستوران قرار دارند.

باغ رستوران عالیجناب

آدرس: ایران ، استان آذربایجان شرقی ، مراغه ، جاده روستای علویان

سفره خانه صفا باغ

یکی از رستوران های سنتی مراغه، سفره خانه صفا باغ می باشد که انواع غذای ایرانی در منوی این رستوران به چشم می خورد. از امکانات این رستوران می توان به پارکینگ خیابانی رایگان و پرداخت الکترونیک اشاره کرد. در اطراف سفره خانه صفا باغ جاذبه های گردشگری و تاریخی مانند پارک یادگاران، گنبد غفاریه، پارک معلم مراغه و موزه ایلخانی مراغه قرار دارند. فرودگاه سهند مراغه تا سفره خانه صفا باغ حدود یازده کیلومتر فاصله دارد. هتل بزرگ مراغه و هتل آليانس نیز در اطراف این رستوران قرار دارند.

آدرس: ایران ، استان آذربایجان شرقی ، مراغه ، جاده ساحلی صوفی چای

رستوران باغ طاووس

در منوی این رستوران که از رستوران های مراغه می باشد انواع غذای ایرانی وجود دارد. از امکانات این رستوران می توان به داشتن فضای باز، پارکینگ خیابانی رایگان و پرداخت الکترونیک اشاره کرد. در اطراف رستوران باغ طاووس جاذبه های گردشگری و تاریخی مانند پارک معلم مراغه، پارک یادگاران، مسجد شیخ بابا و موزه ایلخانی مراغه قرار دارند. فرودگاه سهند مراغه تا رستوران باغ طاووس حدود یازده کیلومتر فاصله دارد. هتل بزرگ مراغه و هتل آليانس نیز در اطراف این رستوران قرار دارند.

رستوران باغ طاووس

آدرس: ایران ، استان آذربایجان شرقی ، مراغه ، جاده علویان

رستوران معلم مراغه

یکی از رستوران های مراغه، رستوران معلم می باشد که در آنجا انواع غذای ایرانی سرو می شود. از امکانات این رستوران می توان به پارکینگ خیابانی رایگان و پرداخت الکترونیک اشاره کرد. در اطراف رستوران معلم مراغه جاذبه های گردشگری و تاریخی مانند پارک معلم مراغه، پارک یادگاران، گنبد غفاریه و مسجد شیخ بابا قرار دارند. فرودگاه سهند مراغه تا رستوران معلم مراغه حدود یازده کیلومتر فاصله دارد. هتل بزرگ مراغه و هتل آليانس نیز در اطراف این رستوران قرار دارند.

رستوران معلم مراغه

آدرس: ایران ، استان آذربایجان شرقی ، مراغه ، ابتدای جاده روستای نوا

رستوران قصر مراغه

در این رستوران که از رستوران های مراغه می باشد انواع غذای ایرانی سرو می شود. . از امکانات این رستوران می توان به پارکینگ خیابانی رایگان و پرداخت الکترونیک اشاره کرد.

آدرس: ایران ، استان آذربایجان شرقی ، مراغه ، خیابان کاشانی

کافه رستوران برلیان مراغه

در این کافه رستوران انواع منوی غذایی یافت می شود. از امکانات این رستوران می توان به پارکینگ خیابانی رایگان و پرداخت الکترونیک اشاره کرد. در اطراف کافه رستوران برلیان مراغه جاذبه های گردشگری و تاریخی مانند بازار مراغه، مسجد شیخ بابا، مقبره شیخ رکن الدین اوحدی مراغه ای و موزه ایلخانی مراغه قرار دارند. فرودگاه سهند مراغه تا کافه رستوران برلیان مراغه حدود دوازده کیلومتر فاصله دارد. هتل بزرگ مراغه و هتل آليانس نیز در اطراف این رستوران قرار دارند.

کافه رستوران برلیان مراغه

آدرس: ایران ، استان آذربایجان شرقی ، مراغه ، انتهای کمربندی شمالی ، نرسیده به میدان آزادگان

رستوران و مجتمع پذیرایی شفا نوش

یکی از رستوران های مراغه که در نزدیکی رودخانه صوفی چای قرار دارد رستوران و مجتمع پذیرایی شفا نوش می باشد. از امکانات این رستوران می توان به پارکینگ خیابانی رایگان و پرداخت الکترونیک اشاره کرد. در اطراف رستوران و مجتمع پذیرایی شفا نوش جاذبه های گردشگری و تاریخی مانند پارک معلم مراغه، دریاچه سد علویان، پارک یادگاران و مسجد شیخ بابا قرار دارند. فرودگاه سهند مراغه تا رستوران و مجتمع پذیرایی شفا نوش حدود سیزده کیلومتر فاصله دارد. هتل آليانس نیز در اطراف این رستوران قرار دارد.

رستوران و مجتمع پذیرایی شفا نوش

آدرس: ایران ، استان آذربایجان شرقی ، مراغه ، جاده سد علویان

سفره خانه لیلیپار

سفره خانه سنتی لیلیپار دارای محیطی زیبا و دلنشین می باشد و از رستوران های خوب مراغه می باشد. از امکانات این رستوران می توان به پارکینگ خیابانی رایگان و پرداخت الکترونیک اشاره کرد. در اطراف سفره خانه لیلیپار جاذبه های گردشگری و تاریخی مانند گنبد غفاریه، مسجد امام خمینی (مسجد ملا رستم)، کلیسای هوانس و مسجد شیخ تاج الدین قرار دارند. فرودگاه سهند مراغه تا این سفره خانه حدود ده کیلومتر فاصله دارد. هتل آليانس و هتل بزرگ مراغه نیز در اطراف این سفره خانه قرار دارد.

آدرس: ایران ، استان آذربایجان شرقی ، مراغه ، خیابان معلم ، انتهای شند

فست فود ستاره شرق

انواع فست فود و پیتزا در این مکان سرو می شود. از امکانات این فست فود می توان به پارکینگ خیابانی رایگان و پرداخت الکترونیک اشاره کرد. در اطراف این مکان جاذبه های گردشگری و تاریخی مانند مسجد شیخ بابا، موزه ایلخانی مراغه، مقبره شیخ رکن الدین اوحدی مراغه ای و بازار مراغه قرار دارند. فرودگاه سهند مراغه تا این فست فودی حدود دوازده کیلومتر فاصله دارد. هتل آليانس و هتل بزرگ مراغه نیز در اطراف فست فود ستاره شرق قرار دارد.

فست فود ستاره شرق

آدرس: ایران ، استان آذربایجان شرقی ، مراغه ، بلوار شهید کرمی

پیتزا کلبه مراغه

در منوی این رستوران انواع پیتزا به چشم می خورد. در اطراف این مکان جاذبه های گردشگری و تاریخی مانند مسجد شیخ بابا، موزه ایلخانی مراغه، مقبره شیخ رکن الدین اوحدی مراغه ای و بازار مراغه قرار دارند. فرودگاه سهند مراغه تا این فست فودی حدود دوازده کیلومتر فاصله دارد. هتل آليانس و هتل بزرگ مراغه نیز در اطراف این سفره خانه قرار دارد.

پیتزا کلبه مراغه

آدرس: ایران، استان آذربایجان شرقی ، مراغه ، کمربندی شمالی ، روبروی کوی آفاق

فست فود فرهاد

یکی از فست فودهای خوب مراغه، فست فود فرهاد می باشد. از امکانات این فست فود می توان به پارکینگ خیابانی رایگان و پرداخت الکترونیک اشاره کرد. در اطراف این مکان جاذبه های گردشگری و تاریخی مانند گنبد سرخ، موزه سنگ نگاره های مراغه (مقبره آقالار)، مسجد جامع مراغه و مسجد ملا معزالدین قرار دارند. فرودگاه سهند مراغه تا این فست فودی حدود یازده کیلومتر فاصله دارد. هتل آليانس و هتل بزرگ مراغه نیز در اطراف فست فود فرهاد قرار دارد.

آدرس: ایران ، آذربایجان شرقی ، مراغه خیابان کاشانی ، قبل از میدان کشاورز

درباره‌ی هستی پورعلی

همچنین ببینید

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر

هتل های شوشتر شوشتر به عنوان پایتخت سازه های آبی جهان شناخته می‌شود. جاذبه های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *